Mun kaveri käyttää ph-suojia JOKA PÄIVÄ
Siis me valiteltiin kaverin kanssa aikamme kuluksi sitä, miten miehillä ei kulu rahaa siteisiin ja pikkuhousunsuojiin jne. Siinä samalla kävi sitten ilmi, että tämä kaverini käyttää "hygienian vuoksi" pikkuhousunsuojaa joka ikinen päivä! Siis MITÄ? Onko tuo normaalia?
Kommentit (64)
mä en käytä pikkuhousunsuojia koskaan.
on muuten harhaanjohtava lyhennys tuo ph-suoja..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:10"]
Eikö teidän pillu haudo, kun on jatkuvasti rätti housuissa? Voisin jopa väittää, että vuotoa erittyy entistä enemmän tuon hautomisen takia.
[/quote] pikkuhousunsuojaakin pitää vaihtaa, ei se niin oo että aamulla seiskalta laitat suojan ja kun kotiin tulet viideltä niin sama suoija ollut koko päivän. Aikza lemut on kun haistelette. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
[/quote]
jaa, no ehkä sinä haiset ja haistelet, minä en tarvitse niitä suojia..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:19"]
Keskustelunaiheenne on outo.
[/quote]
Miksi on outo? Joka kuukausi naisilla menee siteisiin rahaa. Ja kun näin holhous- ja hyvinvointiyhteiskunnassa eletään, missä kaikkea koitetaan tasata kaikille jotta kukaan ei kärsisi toista enemmän, niin miksei tuosta saisi puhua? Siitä, että naisilla on aina tasainen menoerä joka kuukausi ja miehillä ei ole.
[/quote]
Ihan vapaasti saa käyttää kuukuppia tai kestositeitä.