Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kaveri käyttää ph-suojia JOKA PÄIVÄ

Vierailija
13.02.2015 |

Siis me valiteltiin kaverin kanssa aikamme kuluksi sitä, miten miehillä ei kulu rahaa siteisiin ja pikkuhousunsuojiin jne. Siinä samalla kävi sitten ilmi, että tämä kaverini käyttää "hygienian vuoksi" pikkuhousunsuojaa joka ikinen päivä! Siis MITÄ? Onko tuo normaalia?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:33"]

Silloin, kun söin paljon sokeria ja hiilareita, oli mulla tosi paljon valkovuotoa. Lääkkeeksi vähensin sokerit ym. turhat hiilarit minimiin. On ihana tunne, kun pikkarit pysyivät puhtaana. Myös akne parani :) Ja tämä vasta lähes nelikymppisenä.

[/quote]

Minäpä olin niin taitava pidättämään valkovuotoani, ettei siitä ollut ongelmaa edes silloin kun olin lihva. Se johtui varmasti erinomaisista lantionpohjanlihaksistani, joita treenaan viisi kertaa päivässä.
[/quote]

Mun bmi on alle 18, reenaan viidesti viikossa rankemmat treenit + olen treenannut lantionpohjalihakseni siihen kuntoon, että saan tiukan puristuksen jopa yhdelle sormelle - ja silti minulla on järkyttävä valkovuoto :) Tiesitkö, että ihmiset ovat erilaisia?

Vierailija
42/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:23"]Kyllä mäkin jouduin käyttämään, tuli niin paljon valkovuotoa. Jouduin joskus vaihtamaan sen kesken päivänkin.
[/quote]

Pidätkö sä oikeasti samaa suojaa jonkun 10-12h? Hyi saatana.

[/quote]
Mä olen kuule pitänyt menkkasidettäkin kokonaisen työpäivä. Miksi pitää vaihtaa jos on lähes puhdas? Vaihtaako joku myös pikkarinsa parin tunnin välein?
[/quote]
Miksi käyttää suojaa jos se on lähes puhdas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:33"]

Silloin, kun söin paljon sokeria ja hiilareita, oli mulla tosi paljon valkovuotoa. Lääkkeeksi vähensin sokerit ym. turhat hiilarit minimiin. On ihana tunne, kun pikkarit pysyivät puhtaana. Myös akne parani :) Ja tämä vasta lähes nelikymppisenä.

[/quote]

Minäpä olin niin taitava pidättämään valkovuotoani, ettei siitä ollut ongelmaa edes silloin kun olin lihva. Se johtui varmasti erinomaisista lantionpohjanlihaksistani, joita treenaan viisi kertaa päivässä.
[/quote]

Mun bmi on alle 18, reenaan viidesti viikossa rankemmat treenit + olen treenannut lantionpohjalihakseni siihen kuntoon, että saan tiukan puristuksen jopa yhdelle sormelle - ja silti minulla on järkyttävä valkovuoto :) Tiesitkö, että ihmiset ovat erilaisia?
[/quote]
Olet alipainoinen eli sairas.

Vierailija
44/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. En tajua miten jotku voi tolleen hauduttaa:D Tietty jos hanana tulee valkovuotoa mutta jos ei edes tule..Eikö se teillä hikoa yhtään?

Vierailija
45/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan tarvittaessa pikkuhousut eli ainakin 2 kertaa päivässä. 

Vierailija
46/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla pikkuhousunsuojat ok. Viimeksi reissussa ollessa tuli hieman suurempi vahinko kun en ehtinyt ajoissa vessaan. Aloin etsimään aluspöksy kauppaa niin eihän niitä löytynyt. 

Vierailija
47/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:10"]

Eikö teidän pillu haudo, kun on jatkuvasti rätti housuissa? Voisin jopa väittää, että vuotoa erittyy entistä enemmän tuon hautomisen takia.

[/quote] pikkuhousunsuojaakin pitää vaihtaa, ei se niin oo että aamulla seiskalta laitat suojan ja kun kotiin tulet viideltä niin sama suoija ollut koko päivän. Aikza lemut on kun haistelette. Nimimerkillä kokemusta löytyy. 

Vierailija
48/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:47"]

Saa pitää ja hyvä, että niitä on, mutta olen yli 60 v ja ihmettelen noita valkovuotomääriä, sillä itsellä on ainoastaan eri sairauksien yhteydessä ollut vähäistä valkovuotoa, joten käykää ihmiset lääkärissä.

[/quote] eihän 60 v korpulla tulee enää muuta kun sitä itteään pönttöön. Älä vertaa viriileihin neitosiin. 

Vierailija
49/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:47"]

Saa pitää ja hyvä, että niitä on, mutta olen yli 60 v ja ihmettelen noita valkovuotomääriä, sillä itsellä on ainoastaan eri sairauksien yhteydessä ollut vähäistä valkovuotoa, joten käykää ihmiset lääkärissä.

[/quote] eihän 60 v korpulla tulee enää muuta kun sitä itteään pönttöön. Älä vertaa viriileihin neitosiin. 
[/quote]

60 vuotias on sentään nainen, ei mikään 20 vuotias tytönhupakko.

M41

Vierailija
50/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Olet alipainoinen eli sairas.
[/quote]

Alipainoinen ei välttämättä ole sairas ja tiesitkö, että myös normaalipainoiset voivat olla sairaita? :)

Vierailija
51/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:47"]

[/quote]

M41
[/quote]

Olen 20-vuotiaana ollut jo lähes 8v sukukypsä ja naisen muodotkin olen omannut jo päälle 5v, ainoa mikä puuttuu on rypyt ja kyynisyys verrattuna vanhempiin naisiin :)

Vierailija
52/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva pikkuhousunsuojan käyttö on asia, josta mulle on valittanut kaksi eri gynekologia. Mulla oli usein hiiva- ja joku toinen tulehdus ja kun tulehduskierrettä selvitettiin niin molemmat kysyivät käytänkö joka päivä pikkuhousunsuojaa. Kuulemma, vaikka vaihtaisi tiheästi parin tunnin välein niin ph-suojassa on mm. muoviyhdisteitä, jotka estävät alapään tuulettumisen. Mä vaihdon suojan joka vessakäynnin yhteydessä enkä halunnut luopua käytöstä koska mulla oli olo että valkovuotoa tulee ja se myös vähän haisee. No, lopulta kun kypsyin tulehduksiin, päätin jättää suojat pois ja mulla tämä auttoi selkeästi! En enää käytä, olen alkanut inhota siteitäkin ja tamponit kuivattavat limakalvoja, niin käytän kuukuppia. Mulle tämä sopii. Jos joku haluaa käyttää ph-suojia niin ihan fine mulle mut muistakaa että se estää alapään "hengittämisen", myös ne hengittävät vaihtoehdot. Kappale muovia haarovälissä päivästä toiseen ei ole hyväksi kaikille.

Vierailija
53/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:58"]Itse vaihdan tarvittaessa pikkuhousut eli ainakin 2 kertaa päivässä. 
[/quote]
Mä joudun vaihtaan ainakin 6 kertaa alkkarit päivässä. kotona käytän väljiä housuja ja olen usein ilman pikkareitakin, joskus käytän pikkuhousunsuojaa jos tarvinnee koulunpenkillä istua tai muualla olla kuin kotona ja se on vaihdettava n. Puolen tunnin-tunnin jälkeen uuteen... todella runsasta vuotoa mulla ollut aina, vikansa kai kaikilla? Mua se jatkuva vuoto inhottaa mutta ei siihen mikään mahda, se ei kylläkään haise millekään ja on normaalia. Joskus oli ph-tasapaino emättimessä sekaisin, silloin kyllä oli paksumpaa vuotoa joka haisi etikkaiselle :/ jollain kuurilla ja ruokavaliolla sen sai kuntoon. en kyllä ymmärrä haloota jostain valkovuodosta ja pikkuhousunsuojista, se on ihan normaalia ja asiasta on jo terveystiedontunneilla puhuttu teininä... kyllä aikuisen varsinkin kuuluu jo ymmärtää että yksilöllistä on vuoto kun vuoto kuten pimpin ulkonäkökin mutta kun täällä vierailee niin ei tule mieleen kun hiekkalaatikko ikäiset kakarat?

Vierailija
54/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää kun kierukan takia tuhruttaa iha randomisti :(

Vierailija
55/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:47"]

[/quote]

M41
[/quote]
60-vee nainen ei ole kovinkaan haluttu edes ikäistensä miesten mielessä ;) toisin kuin 20-vuotias saa ikäistä kuin ikäistä.

Vierailija
56/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:57"]Ei tee kauheen hyvää pimperolle, hiivasienitulehduksen riski on suurempi kun se hankaa siellä housuissa ja hauduttaa. Ymmärrän kyllä ph-suojien käytön, välillä tulee itselläkin valkovuotoa silleen WOOOOOSH-tyyliin, mutta mielummin hetki vähän märillä pikkareilla kuin 24/7 epämukavilla ph-suojin varustetuilla pikkareilla....
[/quote]

Mä luulen, että sun persvakostringit hinkkaavat pimperoasi paljon enemmän kuin mun mummohipsterit suojan kanssa.

Vierailija
57/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin myös tuota kuukuppia mieluimmin :) onhan se ikävää kun paljon vuotaa. Alapäälle ei kuitenkaan ole hyväksi jos ei saa "hengähtää" kuukuppi sen sijaan sopii useimmille ja on huomaamaton ja helppo, ei enää ikävää pikkuhousunsuojaa housussa! :)

Vierailija
58/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

that was supposed to be a joke if you didn't get it... 'suppose twas a bad one...
[/quote]

Seuraavalla kerralla sitten suomeksin, kun ei tuo englanti näytä sujuvan.

Vierailija
59/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:19"]

Keskustelunaiheenne on outo.

[/quote]

Miksi on outo? Joka kuukausi naisilla menee siteisiin rahaa. Ja kun näin holhous- ja hyvinvointiyhteiskunnassa eletään, missä kaikkea koitetaan tasata kaikille jotta kukaan ei kärsisi toista enemmän, niin miksei tuosta saisi puhua? Siitä, että naisilla on aina tasainen menoerä joka kuukausi ja miehillä ei ole.

Vierailija
60/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nykyisin kiihotus suojana, kun lopetin pillerit kostun tosi herkästi ja valuu paljon eli laitan suojan aina kun lähden kotoa ja vaihdan suojaa usein.