Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon mies panostaa teihin alkuvaiheessa?

Vierailija
12.05.2024 |

Mua on jäänyt mietityttämään tämä. Mies on pyytänyt kahville ja lounaalle, luokseen syömään ym. Mutta ei esim ikinä tarjoa kyytiä tms, ei laita "palvovia" tai hempeitä viestejä, ihan mukavia, oli kiva tavata ja odotan näkemistäsi viestejä kuitenkin.

Kun kerran en mennyt hänen luokseen (bussilla, mulla ei ole autoa!) ja hänen piti tulla minun lähettyvilleni ja hakea mut, oli nyreissään.

Olen äimämä. Aiemmat miehet olisivat vaikka hakeneet kuun mulle ja treffeillekin ovat ajaneet 300-500km ihan vain että pääsisivät viemään mut illalliselle.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemus on kyllä just tuo, että jos miestä kiinnostaa, niin se hakee vaikka kuun taivaalta naiselleen. 

Vierailija
2/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinä panostat mieheen alkuvaiheessa? Ehkä kyseinen mies on feministinen ja jakaa huomiota ja palveluksia samassa suhteessa kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitä ei loppupeleissä ole niin kiinnostunut musta? :(

Vierailija
4/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa eukoista on nykyään täysin arvottomia huåria ja niitä pitää kohdella sellaisena.

Vierailija
5/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit aiemmin nuorempana paremman näköinen, joten miehet kokivat silloin halua panostaa sinuun enemmän. 

Kyllä minä ainakin miehenä panostan paljon enemmän kauniiseen naiseen, kuin tavis naiseen. 

Vierailija
6/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit aiemmin nuorempana paremman näköinen, joten miehet kokivat silloin halua panostaa sinuun enemmän. 

Kyllä minä ainakin miehenä panostan paljon enemmän kauniiseen naiseen, kuin tavis naiseen. 

Ulkonäkö edellä ja edelleen sinkku. Niin sitä pitää.

Vierailija
7/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tapailetko muuten itse useinkin rumia miehiä? 

Vierailija
8/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavia miehiä. Yksikään ei ole ollut mikään kalsarimalli. Kuinka niin?

Vierailija
9/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeasioita saa valita, kuten haluaa.

Vierailija
10/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavia miehiä. Yksikään ei ole ollut mikään kalsarimalli. Kuinka niin?

Oletko koskaan elämässäsi tapaillut rumaa miestä? 

Vierailija
11/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeasioita saa valita, kuten haluaa.

Totta kai. Mutta miksi mennä treffeille ylipäätään sellaisen ihmisen kanssa, johon ei halua panostaa? Ai niin. Miehillä vastaus on aina se sama.

Vierailija
12/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eukoista on nykyään täysin arvottomia huåria ja niitä pitää kohdella sellaisena.

Eipä ihme, että inkkeli pysyy poterossaan.

Vierailija
13/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä "panosta".  Enemmin katson mitä nainen tuo pöytään ja panostaa.  Tiedän oman arvoni miehenä mutta naisen arvo ja mielenterveys on aina yksi kysymysmerkki.  

Vierailija
14/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on "hitaasti lämpeävä". Pettymyksiä aiemmissa suhteissa? 

Vierailija
15/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-imelillä viesteillä rakkauspommittavat casanovat yleensä kaikkoaa viimeistään 9 kk:n kohdalla, kun ihastus laantuu. Mieluummin vähän jäyhä mies, joka säästelee sanojaan.

Mut toi että on nyreissään, kun joutuu tekemään jotain sun vuoksi, on huono merkki. Kyllä ihastunut mies haluaa miellyttää naista ja on valmis tekemään asioita osoittaakseen että on kiinnostunut ja että välittää.

Vierailija
16/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika rasittavaa, jos autoton akka luulee itsestään liikoja ja odottaa automaattisia kuljetuspalveluja joka paikkaan. Ei semmosta palveltavaa jaksa katella.

Vierailija
17/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo hyvältä vaikuta että on nyreissään jos joutuu hakemaan, sun pitäisi vaan itse ilmestyä ovelle. 

Olen itsekin ollut siinä tilanteessa useamminkin. Silläpä nämä seurustelut kuihtuu, täällä ei edes kulje bussit, paitsi koululaiskuljetukset koulupäivinä, pitäisi sitten parilla bussilla mennä ja odotella tuntikausia.

Kerrankin kuljin jotain 10 vuotta miehen luona 70 km päässä, hän kävi luonani pari kertaa. Mutta sitten jouduin luopumaan autosta eikä ollut varaa ostaa uutta. Me ei koskaan erottu. Parin vuoden päästä hän sitten sai aikaiseksi ehdottaa että hakee minut mökille, mutta hän sitten kuoli saman tien, joten jäi näkemättä miten olisi jatkunut.

Vierailija
18/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt näyttänyt millainen on, ja kuinka paljon sinusta välittää. Ei siis välitä kovin paljon, eikä halua nähdä sinun vuoksesi vaivaa.

Nyt on sinun siirtosi: hyväksytkö tuon vai jatkatko eteenpäin. Valinnan paikka. Tiedäthän, että tuo ei paremmaksi muutu, ainoastaan huonommaksi.

Vierailija
19/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiinnosta miestä tarpeeksi. Vaihda parempaan. 

Vierailija
20/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinä panostat mieheen alkuvaiheessa? Ehkä kyseinen mies on feministinen ja jakaa huomiota ja palveluksia samassa suhteessa kuin sinä?

Molemmin puolinhan sitä panostetaan, pölvästi. Taas nämä av- palstan " miesvihamiehet" eli ikuisuusincelit täällä päivystää ja aloittaa tämän pjaskajankutuksen. Nyt puhutaan tässä ketjussa siitä, että MITEN PALJON MIEHET PANOSTAA!!!! ALOITA SINÄ OMA KETJU SIITÄ, MITEN PALJON NAISET PANOSTAA, KIITOS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän