Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt oikeesti blogimainostaminen..!

Vierailija
12.02.2015 |

Alexan uusin postaus, jossa kilistellään taas kuohuvalla. Pullon merkki mainittiin noin viiteen kertaan ja ah miten on ihanaa ja naisellista (???) juomaa! Lopussa yllätyksettömästi pieni maininta yhteistyöstä skumppabrändin kanssa. Naurettavaa tästä tekee se, että neiti juo aina samppanjaa ja Lansonilla sitä kilistellään. Ymmärsittekö pointin? Ei bloggaaja varmasti itse oikeasti tuota omg KYMPIN SKUMPPAA ikinä ostaisi, mutta mainostulot kelpaa Juu.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:24"]Pakko mainita tohon Yves Rocher-juttuun. Linkit on tradedoubler-nimisen palvelun kautta eli postaus ei oo toteutettu Yves Rocherin kanssa yhteistyössä niin, että Pipsa olisi suoraan heidän kanssaan kirjoitellut sähköposteja että tehdäänkö yhteistyötä, vaan tradedoubler on välitysfirma. pipsa luultavasti saa tietyn prosentin sellaisen tilauksesta,joka tekee sen klikkaamalla pipsan linkiä. tradedoubleriin voi kuka vaan tehdä tunnarit, käykääpä katsomassa
[/quote]

Joo pipsa antaa asiasta virheellisen käsityksen, lieko tahallaan vaiko vahingossa

Vierailija
62/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sekuntiakaan, että tuosta skumppaposyauksesta olisi maksettu 2000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään. Tämä on yhtä urbaani legenda kuin ID:n satanen per postaus -juoru.[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:35"]En usko sekuntiakaan, että tuosta skumppaposyauksesta olisi maksettu 2000€.
[/quote]

Vierailija
64/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota alkoholimainontaa ollenkaan. Miten blogit on laillinen mainoslähde alkoholille, mutta muualla sitä ei saa mainostaa. Ja jos tuosta kerran vielä maksetaankin noille bloggareille?
Ja nuo rikkaat ei koskaan kääntyis alkossa 10e kuoharin puoleen. Täytyy olla satasen shamppanjaa ;)

Vierailija
65/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimedian bloggaajat ovat yrittäjiä, jotka laskuttavat blogimedialta tietyn summan bloggauksestaan. Ja siitä maksetaan sitten yelit ja muut pois.

Vierailija
66/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:30"]

Blogimedian bloggaajat ovat yrittäjiä, jotka laskuttavat blogimedialta tietyn summan bloggauksestaan. Ja siitä maksetaan sitten yelit ja muut pois.

[/quote]

Olisi kiva tietää, millaisen siivun Blogimedia vetää yhteistyökampanjoista. Blogimediahan ne bloggaajilleen järjestää, joten en tajua, miten tuo nyt oikeastaan eroaa muista blogiportaaleista...

Vierailija
67/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi virkistävää, jos joku mainostaisi vaikka salmiakkikossua.

Vierailija
68/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:18"]Olisi virkistävää, jos joku mainostaisi vaikka salmiakkikossua.
[/quote]

Tai laittaisi reseptin kotikeittoiseen. Kuva tynnyristä saunanlauteiden alla olisi sopiva, somisteena pino macaroneja ja liljoja.

Vierailija
69/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:18"]Olisi virkistävää, jos joku mainostaisi vaikka salmiakkikossua. [/quote] Tai laittaisi reseptin kotikeittoiseen. Kuva tynnyristä saunanlauteiden alla olisi sopiva, somisteena pino macaroneja ja liljoja.

[/quote]

Ja tynnyristä totta kai 20 tunnelmakuvaa, vähän eri kuvakulmista otettuina.

Vierailija
70/70 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:36"] Minulla on uniikkeja lukijoita noin 30 000 kuukaudessa, ei siis kovinkaan paljon muttei ihan vähänkään. Saan jonkin verran yhteistyötarjouksia mutta niissä on tosiaan vain tuotepalkkio. Tai siis mitään vastiketta ei pyydetä, kysytään vain kiinnostaako testailla tuotteita. Rahapalkkioita olen saanut 5 vuoden aikana ehkä viisi, ne ovat olleet suuruudeltaan 50-150 euroa. Ymmärrän toki, että Alexat ja muut ovat ihan erikseen liigassa mutta on silti hieman eroa sillä, että saan vuodessa blogistani rahallista hyötyä 50 euroa, kun nuo saavat 50 000 euroa. No, tasan ei mene nallekarkit, tai ehkä tässä tapauksessa pikemminkin macaronsit. [/quote] Minun mielestäni 30 000 uniikkia lukijaa on kyllä melko paljon. Enemmän kuin 50 euron arvoista ainakin. Jokin tuossa mättää... mikä on blogisi aihepiiri/kategoria? (noin niinkuin suurinpiirtein, ei tarvitse liian tarkkaan kertoa) [/quote] No se kaikkien inhoama lifestyle. Out and proud about it! Kuten sanottu, rahapalkkioita ei tarjota kuin aniharvoin ja jos joku tarjoaa skumppapullokuvasta 2000 mulle, niin kuolen naurusta. Voisin hyvin tehdä saman pelkän tuotepalkkion hinnalla.2000 euroa olisi kuin hyväkin vitsi. Blogi on pelkkä harrastus ja leipätyö ihan muualla, joten en bloggaa rahankiilto silmissä. Aika himmeä se kiilto noilla mun blogitienesteillä onkin :D Mutta juuri sen takia olen shokissa noista Isojen Bloggaajien palkkioista. Olisi tuollaiset kymmenien tonnien tienestit ihan kivat normitulojen lisäksi. Mutta ei tule tapahtumaan mun elämässäni.

[/quote]

No jos sinulla on 30 000 uniikkia kävijää kuukaudessa, etkä sen erityisemmin edes yritä olla kaupallinen, niin selvästihän blogissasi jokin kiinnostaa lukijoita ja kasvumahdollisuuksiakin olisi. Niiden eteen täytyy vain itse tehdä jotain. Blogillesi saisi varmasti kehitettyä jotain hyvällä maulla toteutettuja kaupallisia kuvioita, mutta kukaan ei tule puun takaa kahta tonnia tarjoamaan, se on selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme