Voiko normaalilla ihmisellä olla musta kissa
Kommentit (15)
Ei. Kaikilla normaaleilla ihmisillä on valkoinen kissa. Jos tekee jotain rikollista tai pervoa, kissa muuttuu mustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikilla normaaleilla ihmisillä on valkoinen kissa. Jos tekee jotain rikollista tai pervoa, kissa muuttuu mustaksi.
Musta kissa taitaa olla yleisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta kissa taitaa olla yleisin
M.O.T.
Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi suljettu pois?
Mustat kissat nuolevat innokkaimmin ja pitempään ja niillä on pitemmät kielet.
Normaalilla ihmisellä on lemmikkinä kissa tai muu vastaava eläin.
Pervolla on lemmikkinä gootti.
Vierailija kirjoitti:
Eli mä olen osittain rikollinen tai pervo koska mulla on mustavalkoinen kissa. Toki mustaa on enemmän kuin valkoista... :D
Onpa outo kysymys. Joo ei voi. Hirveä määrä mustia kissanpentuja joudutaan surmaamaan päivittäin, kun niille ei löydy gootteja omistajia, eikä kukaan muukaan niitä tietenkään halua. Leimautuu vielä gootiksi.
Ei tietenkään voi olla! Ainoastaan noita-akoilla on mustat kissat.
Totta helvetissä normaalilla ihmisellä voi olla musta kissa. Ei me eletä missään keskiajalla. Ja jos sulla ja sun tutuilla ja kavereilla ei jotain ole, niin ei se sitä meinaa, että sitä ei voi olla muillakaan. Eikä se tee kenestäkään epänormaalia, jos jollakulla on jotain sellaista, mitä ei tietyllä joukolla ihmisiä ole. Putkinäköisyyttä, putkiaivoisuutta ja yksinkertaisesti ajattelua vähemmälle.
Mustan kissan takia minäkin rupesin satanistiksi ja polttelin kirkkoja. Houkuttelin myös lapsia piparitalooni ja kirosin naapurin lehmät niin että mato happani. Ennen kissa olin ollut ihan normaali, mutta ei se enää onnistunut kun musta kissa muutti meille.
Vierailija kirjoitti:
Mustan kissan takia minäkin rupesin satanistiksi ja polttelin kirkkoja. Houkuttelin myös lapsia piparitalooni ja kirosin naapurin lehmät niin että mato happani. Ennen kissa olin ollut ihan normaali, mutta ei se enää onnistunut kun musta kissa muutti meille.
Ihme ihminen, kun syyttää kissaa omista teoistaan ja valinnoistaan. Kissan syytä kaikki, ei mussa ikinä mitään vikaa ole.
Juu ei voi. Kyllä pitää vähintään osata luudalla ratsastaa. Ja syylä pitää olla nenässä myös.