Miesten naismaku ei vanhene, vaikka mies itse vanhenee
Niin miehet kuin naisetkin ovat oletettavasti huomanneet oman iän karttuessa, ettei miesten naismaku vanhene. Tämä siis siitä huolimatta, että mies itse tietenkin vanhenee. Syy tähän on helposti ymmärrettävissä biologian näkökulmasta. Toki historian hämärässä on ollut myös vanhempia naisia suosineita miehiä, mutta he eivät ole biologisista syistä jättäneet läheskään vastaavaa määrää jälkeläisiä. Voidaan siis yksinkertaistaen sanoa, että nykyisin elävät miehet ovat nuoria naisia suosineiden miesten jälkeläisiä.
Olen huomannut ilmiön todeksi nyt, kun oma ikä alkaa nelosella. 18-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 28-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 38-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia ja oletan, että sama linja jatkuu niin 48-, 58- kuin 68-vuotiaanakin. Kävin mielenkiinnosta läpi omaa kaveripiiriäni kysellen heidän kantaansa, ja kyllä: saman ovat hekin havainneet.
Noin käytännössä parinvalinta ei tietenkään mene näin yksinkertaisesti, ja hyvä niin. Ikä on vain yksi tekijä parinvalinnassa, ja kun omakin ikä lisääntyy, alkaa niitä muita ominaisuuksia arvostaa koko ajan enemmän. Eikä kysymys ole siitä kuuluisasta ”tyytymisestä” vaan siitä, että 45-vuotiaan miehen käytännön arkielämä on varmasti helpompaa 45-vuotiaan naisen kuin 18-vuotiaan naisen kanssa.
Naisillahan vastaavaa ilmiötä ei esiinny, vaan naiset suosivat yleensä suunnilleen (ehkä +/- 5 vuotta) itsensä ikäisiä miehiä läpi elämän.
Edellä kuvattu ei ole hyvä tai huono asia. Se vain on.
Miehet: oletteko huomanneet itsessänne ilmiön?
Naiset: oletteko huomanneet miehissä ilmiön?
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ihmisen biologia on kehittynyt blokkaamaan keski-ikäisen miehen vanheneva sperma. Parikymppistä naista ällöttää setämies. Nuoret kollit taas on aina valmiina hedelmöittämään puuman viimeiset munasolut. Kun setämies ilmoittaa ettei vaimon kanssa saa enää seisomaan koska vaimo on niin vanha, vaimo voi heti halutessaan saada seksiä huomattavasti nuoremmalta. Jolla ei ole mitään vaikeuksia saada seisomaan alkavasta impotenssista kärsivän kelvottomaksi tuomitseman naisen kanssa. Näin luonto on sen tarkoittanut.
Kyllä. Biologian kannalta ajateltuna iäkkäämpikin nainen voi tulla raskaaksi, mutta ei missään nimessä kannata vanhaa spermaa ottaa jos on itsekin vanha. Sitäpaitsi ei se vanha mies jaksa enää edes saalistaa pennuille ruokaa yhtä tehokkaasti kuin nuori uljas uros. Eli tosiaan vanhat ukot ovat ihan roskiskamaa jos pelkillä biologisilla syillä asioita mietitään. Mitä me naiset emme teidän setämiesten suureksi onneksi kuitenkaan tee.
kuulostaa, että siltikin olette huolissanne🧐
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ihmisen biologia on kehittynyt blokkaamaan keski-ikäisen miehen vanheneva sperma. Parikymppistä naista ällöttää setämies. Nuoret kollit taas on aina valmiina hedelmöittämään puuman viimeiset munasolut. Kun setämies ilmoittaa ettei vaimon kanssa saa enää seisomaan koska vaimo on niin vanha, vaimo voi heti halutessaan saada seksiä huomattavasti nuoremmalta. Jolla ei ole mitään vaikeuksia saada seisomaan alkavasta impotenssista kärsivän kelvottomaksi tuomitseman naisen kanssa. Näin luonto on sen tarkoittanut.
Kyllä. Biologian kannalta ajateltuna iäkkäämpikin nainen voi tulla raskaaksi, mutta ei missään nimessä kannata vanhaa spermaa ottaa jos on itsekin vanha. Sitäpaitsi ei se vanha mies jaksa enää edes saalistaa pennuille ruokaa yhtä tehokkaasti kuin nuori uljas uros. Eli tosiaan vanhat ukot ovat ihan roskiskamaa jos pelkillä biologisilla syillä asioita mietitään. Mitä me naiset emme teidän setämiesten suureksi onneksi kuitenkaan tee.
Ei niin, koska jo olemassa olevien lasten saaminen lisääntymisikään on lajinselviytymisen keskiössä ja silloin on lajinselviytymisen näkökulmasta edullista kämppiä lasten alkuperäisen isän kanssa. Mutta jos naisella ei ole tätä projektia päällä, luonto pyrkii siihen että nuori sperma käy tuikkaamassa lapsen alulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny ja Helmi.
onko se mies terve?
Tottakai hän on. Miehet pitävät kauniista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen on tosiaan vetänyt tässä pitemmän tikun.
Parikymppinen mies saa parikymppisiä naisia.
Kolmekymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Nelikymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Viiskymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Kuuskymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Seitsemänkymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Kahdeksankymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.Aika pitkä elämä haaveillen ja tumputtaen.
Spies-matkatoimiston omistaja miljardööri Simon Spies meni kahdeksankymppisenä naimisiin parikymppisen Jannikensa kanssa ja eli onnellisena elämänsä loppuun.
Jannikekin on elänyt onnellista elämää (toivottavasti). Simon Spiesin nai 1983, Simon kuoli 1984. Peri omaisuuden. 1998-2008 toinen avioliitto 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jannikella mainitaan myöhemmällä iällä (etä?)suhde 17 vuotta nuorempaan Robertoon. Avarakatseinen nainen.
Todennäköisemmin seksi ja rakkaus ei kauheasti kiinnosta. Robertonkaan kanssa näköjään kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny ja Helmi.
onko se mies terve?
Mutta hän voisi olla heilansa isoisä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny ja Helmi.
onko se mies terve?
Mutta hän voisi olla heilansa isoisä??
Entä sitten..samanikäisen miehen kanssa hän voisi olla sisko.
Joskus mietityttää kun lukee kommentointia Helmistä ja Dannysta, että onko miehet aikuisten oikeasti näin yksinkertaisia.
Miehet ajattelevat peniksellään.
Hyi helvetti mikä ajattelutapa. Ovatko kaikki miehet tällaisia mutta eivät vain kehtaa sanoa asiaa ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Oma on ongelmanne.
Niin, kun useimpia nuoria naisia ne setämiehet ei kiinnosta, jos saavat itse valita. Rahan takia korkeintaan saattaa joitakin kiinnostaa, mutta siinäkin kiinnostaa raha, eikä mies. Vanhemmat naiset sen sijaan saa nuorempia miehiä ilmaiseksi. Papparaisista aidosti tykkäävät tytöt ovat yleensä jotain isäongelmaisia tai muuten traumatisoituneita, ei ihan normaaleja tyttöjä.
Jopa vanhemman naisen on helpompi iskeä nuori nainen kuin vanhemman miehen. Niin paljon nuoria naisia ällöttää papparaiset. Mutta rahalla voitte toki ostaa pienen hetken nuorelta naiselta, joka ei ilmaiseksi koskisi teihin pitkällä tikullakaan.
Mahtaa miehiä harmittaa, kun vaikka kuinka hokee itselleen että mies paranee kuin viini, niin tosiasiassa naiset voittaa miehet taas tässäkin asiassa, jos vain itse niin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietityttää kun lukee kommentointia Helmistä ja Dannysta, että onko miehet aikuisten oikeasti näin yksinkertaisia.
Toinen samanlainen on Niinistö ja Haukio. Jotain 43-ikineitsyttä taputellaan selkään etä ei mitään kiirettä KOSKA JENNI JA SALE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt tuon jo 10-vuotiaana, eli ei ole ikinä aikuisiällä ollut minulle mikään uusi ja ihmeellinen asia jonka voisi iän myötä huomata.
Itse en ole ikinä ollut parisuhteessa, enkä tiedä haluanko edes. En suoraan sanoen arvosta miehiä seksuaalisesti ja parisuhdemielessä ollenkaan, koska tiedän millainen se on.
Ihmisenä, kaverina jne. tietysti arvostan miehiä siinä missä naisiakin. Parisuhde ja seksuaalisuus vain on eri juttu ja miehillä jotenkin irrallaan ihmisyydestä.N29
Lisään: en tietenkään ole koskaan ollut vanhempien miesten kanssa, koska olen aina tiedostanut tuon miesten nuoruusfetissin enkä ole halunnut olla tukemassa sitä.
Parisuhteeseen voisin alkaa joskus 40+ jos niikseen tulee, sillä jos joku minut silloin haluaa, niin on ainakin varmaa ettei mies ole nuoruusfetitisti jolle minun arvoni naisena olisi lähinnä nuoruus.
Anteeksi nyt, mutta et sinä kyllä mitään *tiedä*, sinä oletat ja olet saanut tietynlaisen käsityksen.
Eivät miehetkään ole kaikki samasta puusta veistettyjä. Vaikka suurin osa varmasti pitääkin nuoria naisia kauniina ja viehättävinä, ei se tarkoita että he lähtisivät aktiivisesti tavoittelemaan heidän seuraansa tai vaihtaisivat ekan tilaisuuden tullen puolison parikymppiseen. Ihmisellä (monella miehelläkin) toimii katsos järki, harkinta, moraali jne.
No vähän kieltämättä kärjistin, tiedän että poikkeuksiakin on.
Oma miesmakuni ei onneksi ole muutenkaan se ihan perinteisin, joten jos joskus löydän jonkun sopivan niin hän ei välttämättä kuulu nuihin naisen arvon nuoruuteen sitoviin perusmiehiin.
22v kaverini taas nauttii siitä kun häntä esineellistetään ja hänen ulkonäköään ja nuoruuttaan palvotaan, joten hän tykkää deittailla vanhempia miehiä.
Hän saa heiltä huomiota, ihailua, ilmaisia illallisia kalliissa ravintoloissa ym.
Erittäin rakastunut itseensä, ja 30-40+ miehet pönkittää sitä.
Eli makuja on naisillakin moneen junaan.
Itse taas tykkään ennemmin nuoremmista kuin vanhemmista. Ja ikäisistäni myös, mutta niitä ei enää sinkkuna juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt tuon jo 10-vuotiaana, eli ei ole ikinä aikuisiällä ollut minulle mikään uusi ja ihmeellinen asia jonka voisi iän myötä huomata.
Itse en ole ikinä ollut parisuhteessa, enkä tiedä haluanko edes. En suoraan sanoen arvosta miehiä seksuaalisesti ja parisuhdemielessä ollenkaan, koska tiedän millainen se on.
Ihmisenä, kaverina jne. tietysti arvostan miehiä siinä missä naisiakin. Parisuhde ja seksuaalisuus vain on eri juttu ja miehillä jotenkin irrallaan ihmisyydestä.N29
Lisään: en tietenkään ole koskaan ollut vanhempien miesten kanssa, koska olen aina tiedostanut tuon miesten nuoruusfetissin enkä ole halunnut olla tukemassa sitä.
Parisuhteeseen voisin alkaa joskus 40+ jos niikseen tulee, sillä jos joku minut silloin haluaa, niin on ainakin varmaa ettei mies ole nuoruusfetitisti jolle minun arvoni naisena olisi lähinnä nuoruus.
Anteeksi nyt, mutta et sinä kyllä mitään *tiedä*, sinä oletat ja olet saanut tietynlaisen käsityksen.
Eivät miehetkään ole kaikki samasta puusta veistettyjä. Vaikka suurin osa varmasti pitääkin nuoria naisia kauniina ja viehättävinä, ei se tarkoita että he lähtisivät aktiivisesti tavoittelemaan heidän seuraansa tai vaihtaisivat ekan tilaisuuden tullen puolison parikymppiseen. Ihmisellä (monella miehelläkin) toimii katsos järki, harkinta, moraali jne.No vähän kieltämättä kärjistin, tiedän että poikkeuksiakin on.
Oma miesmakuni ei onneksi ole muutenkaan se ihan perinteisin, joten jos joskus löydän jonkun sopivan niin hän ei välttämättä kuulu nuihin naisen arvon nuoruuteen sitoviin perusmiehiin.22v kaverini taas nauttii siitä kun häntä esineellistetään ja hänen ulkonäköään ja nuoruuttaan palvotaan, joten hän tykkää deittailla vanhempia miehiä.
Hän saa heiltä huomiota, ihailua, ilmaisia illallisia kalliissa ravintoloissa ym.
Erittäin rakastunut itseensä, ja 30-40+ miehet pönkittää sitä.Eli makuja on naisillakin moneen junaan.
Itse taas tykkään ennemmin nuoremmista kuin vanhemmista. Ja ikäisistäni myös, mutta niitä ei enää sinkkuna juurikaan ole.
Rakastaako hän enää itseään kun ikää tulee lisää?
Plastiikkakirurgia ei ole tie onneen. Leikelty on aina leikelty.
Vierailija kirjoitti:
Nääh, oot vaan epäkypsäksi jäänyt. Aika suppeasti ajattelet jos sinä=kaikki miehet.
Juu, ap puhuu nyt kyllä ihan vaan itsestään. Mun mies, 50 v. juuri yksi päivä kommentoi julkkisuutisia, että mitä ihmettä yhteistä jollain vanhemmalla miehellä on 20- tai 30-vuotiaan naisen kanssa. Mistä ne edes puhuu? Elämässä on rikkautta juuri se, että yhdessä ollaan kasvettu ja käyty läpi kaikenlaista. Ei tulisi kummallekaan mieleenkään kiinnostua lastemme ikäisistä tyypeistä. Jo kymmenenkin vuoden ikäero voi ola iso siinä, missä elämänvaiheessa on.
Se on sitten eri asia, että jotkut parikymppiset voi olla todella kauniita... sen aikaa kun ovat. Sitten tulisi kypsyä, henkisesti ja fyysisesti. Minulle tulee tasan ja ainoastaan äidillisiä tunteita 20-30 v. nuoria miehiä kohtaan ja mies kutsuu sen ikäisiä naisia lapsiksi.
Joillain ei vaan ihan se normaali kehitys tapahdu ja taitaa ainakin osa noista vanhoista nuorta naista etsivistä yrittää hoitaa sillä kuolemanpelkoaa ja yrittää paeta todellisuutta. "Mä en kuole koskaan, kun mulla on kuusikymppisenä nuori vaimo ja pienet lapset".
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mikä ajattelutapa. Ovatko kaikki miehet tällaisia mutta eivät vain kehtaa sanoa asiaa ääneen?
Tutkitusti on. Tosin eihän naisille se ole mikään ongelma, vaan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, joka on lähes kahdeksankymmentä kertoi nähneensä kaverinsa kanssa nuoren naisen. Kaveri oli tokaissut jotain sellaista, että tuota kun pääsisi takaapäin jne. Tuttu kertoi, että hän ajatteli kyllä mielessään, että älä nyt viitsi vanha mies horista. Asenne riippuu ilmeisesti siis myös miehestä. Ikävää niille, jotka jäävät havittelemaan niitä nuoria tyttöjä. Elämä muuttuu heille vuosi vuodelta kurjemmaksi, kun mahdollisuudet siihen ihannenaiseen pienenevät ja ne, joiden kanssa pääsee petiin, käyvät aina vain vanhemmiksi. Vaikka en minä kyllä todellisuudessa heitä sääli. Nuoret kuuluvat nuorille.
Rahalla saa satavuotiaskin
Ilmeisesti ylivoimainen enemmistö luki vain otsikon, ja kommentoi sitten näiden 8 sanan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen on tosiaan vetänyt tässä pitemmän tikun.
Parikymppinen mies saa parikymppisiä naisia.
Kolmekymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Nelikymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Viiskymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Kuuskymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Seitsemänkymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.
Kahdeksankymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.Aika pitkä elämä haaveillen ja tumputtaen.
Kuten sanottua, tämä on enemmän miesten ongelma. Ei naisten.
Oman tyttären kasvattaminen näyttäisi suojaavan kaikelta haihattelulta. Ei niitä sen urakan jälkeen jaksa sen enempää katsella kuin kuunnellakaan, nuoria nimittäin. Lapsen ikäisiin suhtautuu lapsen ikäisinä.
onko se mies terve?