Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku ei vanhene, vaikka mies itse vanhenee

Vierailija
21.11.2021 |

Niin miehet kuin naisetkin ovat oletettavasti huomanneet oman iän karttuessa, ettei miesten naismaku vanhene. Tämä siis siitä huolimatta, että mies itse tietenkin vanhenee. Syy tähän on helposti ymmärrettävissä biologian näkökulmasta. Toki historian hämärässä on ollut myös vanhempia naisia suosineita miehiä, mutta he eivät ole biologisista syistä jättäneet läheskään vastaavaa määrää jälkeläisiä. Voidaan siis yksinkertaistaen sanoa, että nykyisin elävät miehet ovat nuoria naisia suosineiden miesten jälkeläisiä.

Olen huomannut ilmiön todeksi nyt, kun oma ikä alkaa nelosella. 18-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 28-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 38-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia ja oletan, että sama linja jatkuu niin 48-, 58- kuin 68-vuotiaanakin. Kävin mielenkiinnosta läpi omaa kaveripiiriäni kysellen heidän kantaansa, ja kyllä: saman ovat hekin havainneet.

Noin käytännössä parinvalinta ei tietenkään mene näin yksinkertaisesti, ja hyvä niin. Ikä on vain yksi tekijä parinvalinnassa, ja kun omakin ikä lisääntyy, alkaa niitä muita ominaisuuksia arvostaa koko ajan enemmän. Eikä kysymys ole siitä kuuluisasta ”tyytymisestä” vaan siitä, että 45-vuotiaan miehen käytännön arkielämä on varmasti helpompaa 45-vuotiaan naisen kuin 18-vuotiaan naisen kanssa.

Naisillahan vastaavaa ilmiötä ei esiinny, vaan naiset suosivat yleensä suunnilleen (ehkä +/- 5 vuotta) itsensä ikäisiä miehiä läpi elämän.

Edellä kuvattu ei ole hyvä tai huono asia. Se vain on.

Miehet: oletteko huomanneet itsessänne ilmiön?
Naiset: oletteko huomanneet miehissä ilmiön?

Kommentit (454)

Vierailija
41/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen on tosiaan vetänyt tässä pitemmän tikun.

Parikymppinen mies saa parikymppisiä naisia.

Kolmekymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.

Nelikymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.

Viiskymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.

Kuuskymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.

Seitsemänkymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.

Kahdeksankymppinen mies voi vain haaveilla parikymppisistä naisista.

Aika pitkä elämä haaveillen ja tumputtaen.

Juuri oli keskustelua siitä miksi naiset niin kovasti pyrkivät boikotoimaan maksullista seksiä.

Vierailija
42/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, en nyt ehkä sanoisi näinkään, kun olin ripari-iässä, olin kiinnostunut ikäisistäni tytöistä, nykyään se tuntuisi väärältä, enkä sen ikäisiä katsokaan sillä silmällä. Myöskään nuo parikymppiset eivät vielä iske, mutta 30+ alkaa löytymään sitä paitsi kauneutta niin tyyliä ja taitoa kantaa sitä kauneutta. 

M42

Näin minäkin koen asia, tosin naisen näkökulmasta. Nuorena katselin nuoria miehiä, mutta nyt he näyttävät vain liian nuorilta. Komeita nuoria miehiä on varmasti nykyisin yhtä paljon kuin omassa nuoruudessani, siitä ei ole kyse, mutta ihminen muuttuu vanhetessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten tämä vaikuttaa minuun naisena ? en aio masentua tai lakata elämästä koska mies pitää 18 vuotiata kaikista kauneimpana.

Vierailija
44/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuolla väliä suhteessa? Oma mies on perseessäni kiinni koko ajan vaikka olen jo 34v. Pääasia että minä saan seksiä joka päivä ja mies saa myös.

Se jynssää sinua kun ei nuorempaa saa:) Sinun ikäiselle naiselle sopiva on 55v mies. Voisit ikäsi puolesta jo olla jo 18v nuoren naisen äitimuori.

Kyl se naisen nuoruus on lyhyt.

Sai jo minut nuorena. Olimme 24 v kun tavattiin. 

Vierailija
45/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi:D 30v mies on täysi kakara ja sopiva 18v naisille. 20v mies taas on finninaamainen pojanrimpula joka ei saa ikäistään naista.

Vierailija
46/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmisen biologia on kehittynyt blokkaamaan keski-ikäisen miehen vanheneva sperma. Parikymppistä naista ällöttää setämies. Nuoret kollit taas on aina valmiina hedelmöittämään puuman viimeiset munasolut. Kun setämies ilmoittaa ettei vaimon kanssa saa enää seisomaan koska vaimo on niin vanha, vaimo voi heti halutessaan saada seksiä huomattavasti nuoremmalta. Jolla ei ole mitään vaikeuksia saada seisomaan alkavasta impotenssista kärsivän kelvottomaksi tuomitseman naisen kanssa. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Vierailija
47/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut yhden miehen siitä asti kun oltiin parikymppisiä, nyt ollaan yli nelikymppisiä. Mies erosi pitkästä liitosta, jokin aikaa sitten, ja liittyi Tinderiin. Valitteli mulle, kuinka kaikki oman ikäiset naiset näyttää vanhoilta mummoilta. Ei näe ollenkaan sitä, että on itse harmaantunut, kaljuuntunut ja lihonnut, näyttämään itsekin jo aika iäkkäältä. Minkäs teet?

Vierailija
48/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla vain mielessä runko?

Ei naiset mitään esineitä ole.

Surullista jos iän tuomaa viisautta ei jokaiselle suoda.

Mitenkäs oli niiden pituusasioiden kanssa?

Jotenkin tuntuisi ruumiinpituus olevan kovin tärkeää naisille?

En tiedä naisista, mutta jos osaat ajatella pidemmälle tuota kommenttiani niin en ole samaa mieltä Ap:n kanssa.

Vierailija
49/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu on että kaikenikäiset miehet pitävät 22-vuotiaita naisia fyysisesti viehättävimpinä.

Normaalin kognition omaava mies ymmärtää myös realiteetit ja sen että 22-vuotiaiden naisten mieltymykset osuvat useimmiten lähelle omaa ikäluokkaa osuviin miehiin. Ja nuorekkuus ei tässä auta.

22 on sellainen kompromissi. 20v tytöt ovat vielä todella lapsellisia ja 25 vuotiaana naisten rupsahtaminen alkaa vauhdilla

Minulle tuli tinderissä match 18v nätiltä naiselta. Pitäkään peukkuja, että setämiehellä käy flaksi

M38

Vierailija
50/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan 18 v sentään, paitsi ehk alle 25 v silmissä, mut ku mennään aikuiseen ikään niin ehdottomasti vaikka 40 v mies ottaa sen 25 vuotiaan, ei todellakaan 18 vuotiasta joka sekä usein näyttää lapselta että on täys lapsi. :D

Siis jos valittavana on 25v ja 28 v.

Oon huomannu ainoastaan että miehet tykkää usein alle 45 v naisista, mutta toikin riippuu tosi paljon naisen ulkonäöstä yms. Toki on niitä joille aina nuorempi on parempi, mutta sitten niitä joille esim hyvä ulkonäk / luonne on tärkeempi ku ikä. Jne. :D

Et kyl mä sanoisin että miehet tykkää useimmiten keskimäärin 22v-34v naisista eniten ulkonäöltään, toki osa tykkää vanhemmista ja osa nuoremmista ja osalla on tiettyjä fetisejä useampiakin, miksi ei esim kieltäydy 18 v jos saa, ja siis esim 45 v naisissa voi olla harvinaisesti joku todella upean näköinen joka todellakin kiinnittää miesten huomion jne, et enempi vaikuttaa ihminen kun se numero tai numerot. :D osa naisista myös on paremman näkösiä ja parempia vaikka 35 v ku 25 v ja osa päin vastoin.

Vierailija
51/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaunis ja ollut aina suosittu miesten keskuudessa. Nykyään jo yli 40v. 18 vuotiaana miehet ehkä tykkäs katsella yms. mut kukaan ei ottanut vakavasti millään tavoin, ei myöskään 28 vuotiaana. Nyt 40v kieppeillä miehet ottaa vakavasti. Ei kukaan normaali 40v mies halua olla 20v kanssa. Se 8n selvä. Katsella toki voi. Mut sama se naisilla, parikymppisiä kivoin katsella mut suhteeseen ei kelpais. Eli ihan samat ajatukset miehillä ja naisilla.

Vierailija
52/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa kaikkien miesten kohdalla.

Vierailija
53/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v ja 18 v. ***

Vierailija
54/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ihmisen biologia on kehittynyt blokkaamaan keski-ikäisen miehen vanheneva sperma. Parikymppistä naista ällöttää setämies. Nuoret kollit taas on aina valmiina hedelmöittämään puuman viimeiset munasolut. Kun setämies ilmoittaa ettei vaimon kanssa saa enää seisomaan koska vaimo on niin vanha, vaimo voi heti halutessaan saada seksiä huomattavasti nuoremmalta. Jolla ei ole mitään vaikeuksia saada seisomaan alkavasta impotenssista kärsivän kelvottomaksi tuomitseman naisen kanssa. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Ei mene läpi.

Nuori mies: spermasi on heikompaa kuin isäsi sperma – syytä ei tarkkaan tiedetä

https://yle.fi/uutiset/3-10805215

mies53v

Vierailija
55/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se keskimäärin menee noin. Mun mies on sanonut, että omaa silmää viehättää kaiken ikäiset naiset. Että kyse on lähinnä olemuksesta ja käytöksestä.

On sanonut, että esim. Lena Meriläinen (65v) on todella kaunis/seksikäs nainen. On myös kehunut jotain salkkarien alaikäistä näyttelijää (olisko ollut Violan näyttelijä) hyvännäköiseksi.

Ollaan molemmat 30v.

Vierailija
56/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai jo minut nuorena. Olimme 24 v kun tavattiin. 

Sinua loukattiin röyhkeästi ja palkitset loukkaajan puolustelemalla itseäsi? Uskomatonta!

Vierailija
57/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia viehättää ikuisesti alfamies. Tavismies vaihdetaan lennossa kun alfa sattuu paikalle, muista se.

Vierailija
58/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niitä 18-kesäisiä kinkkuja näin keski-ikäisenä silmäruokana katselee, mutta mitä suuremmaksi ero käy niin sen vähemmän kiinnostaa parisuhde moisen kanssa.

Vierailija
59/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spies-matkatoimiston  omistaja miljardööri Simon Spies meni kahdeksankymppisenä naimisiin parikymppisen Jannikensa kanssa ja eli onnellisena elämänsä loppuun.

Vierailija
60/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt tuon jo 10-vuotiaana, eli ei ole ikinä aikuisiällä ollut minulle mikään uusi ja ihmeellinen asia jonka voisi iän myötä huomata.

Itse en ole ikinä ollut parisuhteessa, enkä tiedä haluanko edes. En suoraan sanoen arvosta miehiä seksuaalisesti ja parisuhdemielessä ollenkaan, koska tiedän millainen se on.

Ihmisenä, kaverina jne. tietysti arvostan miehiä siinä missä naisiakin. Parisuhde ja seksuaalisuus vain on eri juttu ja miehillä jotenkin irrallaan ihmisyydestä.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi