Miesten naismaku ei vanhene, vaikka mies itse vanhenee
Niin miehet kuin naisetkin ovat oletettavasti huomanneet oman iän karttuessa, ettei miesten naismaku vanhene. Tämä siis siitä huolimatta, että mies itse tietenkin vanhenee. Syy tähän on helposti ymmärrettävissä biologian näkökulmasta. Toki historian hämärässä on ollut myös vanhempia naisia suosineita miehiä, mutta he eivät ole biologisista syistä jättäneet läheskään vastaavaa määrää jälkeläisiä. Voidaan siis yksinkertaistaen sanoa, että nykyisin elävät miehet ovat nuoria naisia suosineiden miesten jälkeläisiä.
Olen huomannut ilmiön todeksi nyt, kun oma ikä alkaa nelosella. 18-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 28-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 38-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia ja oletan, että sama linja jatkuu niin 48-, 58- kuin 68-vuotiaanakin. Kävin mielenkiinnosta läpi omaa kaveripiiriäni kysellen heidän kantaansa, ja kyllä: saman ovat hekin havainneet.
Noin käytännössä parinvalinta ei tietenkään mene näin yksinkertaisesti, ja hyvä niin. Ikä on vain yksi tekijä parinvalinnassa, ja kun omakin ikä lisääntyy, alkaa niitä muita ominaisuuksia arvostaa koko ajan enemmän. Eikä kysymys ole siitä kuuluisasta ”tyytymisestä” vaan siitä, että 45-vuotiaan miehen käytännön arkielämä on varmasti helpompaa 45-vuotiaan naisen kuin 18-vuotiaan naisen kanssa.
Naisillahan vastaavaa ilmiötä ei esiinny, vaan naiset suosivat yleensä suunnilleen (ehkä +/- 5 vuotta) itsensä ikäisiä miehiä läpi elämän.
Edellä kuvattu ei ole hyvä tai huono asia. Se vain on.
Miehet: oletteko huomanneet itsessänne ilmiön?
Naiset: oletteko huomanneet miehissä ilmiön?
Kommentit (454)
Nainen suosii pitkiä miehiä
"Se on vain biologiaa"
Mies suosii nuoria naisia
"Hyi mikä pervo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisaat miehet teeskentele, etteikö näin ole. Parempi kun muijat ei tiedä tätä
Näinhän paljolti menee. Naiset luulevat voivansa MUTUIlullaan kirjoittaa biologian uusiksi, mutta ei tiedettä voi kumota vain koska se sovi omaan maailmankuvaan. Toki on paljon muutakin, mitä muijat ei tiedä, tiedehän ja käytännön maailmassa eläminen on pääosin miesten juttu! Miesten onneksi naiset ovat aina suosineet vanhempia. Toki denialismissa eläville naisille tämä tulee kuin puun takaa, kun heidät aikanaan väistämättä tullaan vaihtamaan nuorempiin!
Aiheutat myötähäpeää.
T:äiti
Tässä teille miehet oikeaa biologiaa: parikymppisiä ällöttää setämiehet. Paitsi jotkut tunteettomat puolifrigidit golddiggerit käy noukkimassa pois menestyneiden urosten geenit. Kun alatte väittää vastaan, muistakaa että jokainen meistä on ollut aikanaan parikymppinen.
Itsellä menee taas täysin toisinpäin. Omien kaksikymppisten jälkeen hyvin harvoin nähnyt alle kolmikymppisissä itseä viehättäviä tapauksia Ikä on vain numero eikä rakkaus katso ikää ja ihanne tietysti että lähelle samanikäinen olisi parempi puolisko mutta näin se vaan on mennyt että itse viehättynyt aina hieman itseään vanhempiin
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilastollisesti 25-vuotiaat naiset sitten pariutuvat useimmiten 25-30-vuotiaiden miesten kanssa? Eli eipä tainnut olla kiistatonta tuo sinun väitteesi.
No sehän nyt voi johtua monestakin asiasta. Helpompi tutustua omanikäisiin, esimerkiksi. Kuinkahan moni keski-ikäinen mies harrastaa seksiä alle kolmekymppisten kanssa? Ei mene aina haluamiset ja tekemiset yksiin :D
Se on kuitenkin myös tutkittu, että naiset nimenomaan haluavat eniten itseään muutamaa vuotta vanhempia miehiä. En nyt jaksa vääntää enempää, etsi itse kuukkelista
Niin muutama vuotta vanhempaa, ei kymmentä vuotta! :D Enkä kyllä löytänyt tuollaista tutkimusta edes.
Minulla oli vähän vanhempia poikaystäviä teininä, max. 10v. mutta naimisiin menin kaksi vuotta vanhemman miehen kanssa. Se on muuten yleisin ikäero eli mies kaksi vuotta vanhempi. Luin jostain tuon tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva työelämässä menestynyt keski-ikäinen mies vaihtaa 20 vuotiaaseen naiseen, mutta käytännössä kaikki toisen kierroksen naiset on 5-15 vuotta nuorempia ja selvästi keskimääräistä kauniimpia. Poikkeuksetta.
Ei pidä paikkaansa. Lähipiirin erittäin menestynyt mies vaihtoi ensin noin oman ikäiseen kauniiseen, tai ainakin itsestään hyvää tuolta pitävään naiseen. No, se suhde taisi kaatua juurikin naisen pinnallisuuteen, ei ollut tarpeeksi yhteistä. Seuraava olikin sitten reilusti miestä nuorempi, silti yli nelikymppinen nainen. Enemmän semmoinen pörröhiuksinen eräirma kuin laitettu kaunotar, mikä toki sopiikin kyseiselle miehelle paremmin. Koulutukseltaankin tämä nainen on tohtori kuten mieskin. Mies on kohta jo eläkkeellä, naisella teini-ikäisiä lapsia eli onhan tuo ikäero aika suuri mutta vaikuttavat kyllä onnellisille. Tämä uusi puoliso itseasiassa muistuttaa monessa asiassa hyvin paljon sitä ex-vaimoa...
Tuo on muuten aika yleistä, itselläni ollut samannäköisiä poikaystäviä ja mies myös, sama juttu miehellä. Kaikki näppärän näköisiä ja aika lyhyitä pitkähiuksisia blondeja.
Asiasta voidaan kiistellä loputtomiin, sillä jokaisella on omanlainen maku. Joku suosii nuorempaa ja joku vanhempaa miehissä että naisissa. Turha yleistää omia näkemyksiä, sillä toisin ajattelijoitakin on paljon.
Pitää paikkansa. Olen 73 v. viriili mies ja katson yhä parikymppisiä tyttöjä.
Naismaku on samanlainen kuin ennenkin, mutta naiset ovat vanhempia. M53
Vierailija kirjoitti:
Naismaku on samanlainen kuin ennenkin, mutta naiset ovat vanhempia. M53
Sama täällä, jos tarkoitat vuosimalleja niinku:
70's, 80's, 90's, 00's, 10's 20's.
Itselleni nuo tummennetut ovat makuuni.
T: Ysäripoju
Vierailija kirjoitti:
Ja 18-kesäiset tytöt eivät halua pappoja. Paitsi jos voit viedä viiden tähden hotelleihin, ostat Luis Vuittonia ja viet kuukaudeksi luksusjahdilla kiertämääm välimeren kohteita.
En ymmärrä, miksi sama aihe sadalla eri aloituksella kuukaudessa, kun asia ei muutu miksikään jankkaamisella.
Näin ja noissakin tapauksissa sitä teinityttöä ei kiinnosta mies ikänsä takia, vaan miehen tarjoamien elämysten takia. Sama tapahtuisi saman ikäisen teinin kanssa, mutta ei teinipojilla ole mitään ylimääräistä rahaa, ellei ole rikkaasta perheestä. Jos joku tyttö on vain rahan perässä, kyllä se löytää kohteensa.
Luuletteko te ukot, ettei näitä ehdotuksia tullut joltain ikälopuilta papparaisilta aika monellekin teinitytölle? Eikä suurin osa ole silti lähtenyt riemusta kiljuen mukaan. Esimerkiksi minun vanhemmilla oli vaatimaton mökki saaristossa ja siellä kuitenkin pyörii niitä purjevenetyyppejä ja huvijahtilaisia. Minä kun istuin ravintolan laiturilla teininä, niin kyllä ne vanhemmat ukot tulivat kyselemään lähtisitkö ajelulle. No ei todellakaan kiinnostanut. Olen duunariperheestä ja minulle on opetettu, että itse pitää omat rahansa ansaita. Ei minua ole koskaan edes kiinnostanut mikään luksuselämä. Minusta sellainen on pikemminkin ahdistavaa elämää. Hirveetä pönöttämistä, pätemistä ja muille esittämistä. Minä haluan mennä mökille ja olla siellä rauhassa ilman huomiota. Eikä minua kiinnosta muille leuhkiminen jossain somessa, vaan pelkästään läheisteni mielipiteet ovat minulle tärkeitä. En halua kuulua mihinkään "piireihin". Vakka kantensa valitsee näissäkin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja 18-kesäiset tytöt eivät halua pappoja. Paitsi jos voit viedä viiden tähden hotelleihin, ostat Luis Vuittonia ja viet kuukaudeksi luksusjahdilla kiertämääm välimeren kohteita.
En ymmärrä, miksi sama aihe sadalla eri aloituksella kuukaudessa, kun asia ei muutu miksikään jankkaamisella.
Näin ja noissakin tapauksissa sitä teinityttöä ei kiinnosta mies ikänsä takia, vaan miehen tarjoamien elämysten takia. Sama tapahtuisi saman ikäisen teinin kanssa, mutta ei teinipojilla ole mitään ylimääräistä rahaa, ellei ole rikkaasta perheestä. Jos joku tyttö on vain rahan perässä, kyllä se löytää kohteensa.
Luuletteko te ukot, ettei näitä ehdotuksia tullut joltain ikälopuilta papparaisilta aika monellekin teinitytölle? Eikä suurin osa ole silti lähtenyt riemusta kiljuen mukaan. Esimerkiksi minun vanhemmilla oli vaatimaton mökki saaristossa ja siellä kuitenkin pyörii niitä purjevenetyyppejä ja huvijahtilaisia. Minä kun istuin ravintolan laiturilla teininä, niin kyllä ne vanhemmat ukot tulivat kyselemään lähtisitkö ajelulle. No ei todellakaan kiinnostanut. Olen duunariperheestä ja minulle on opetettu, että itse pitää omat rahansa ansaita. Ei minua ole koskaan edes kiinnostanut mikään luksuselämä. Minusta sellainen on pikemminkin ahdistavaa elämää. Hirveetä pönöttämistä, pätemistä ja muille esittämistä. Minä haluan mennä mökille ja olla siellä rauhassa ilman huomiota. Eikä minua kiinnosta muille leuhkiminen jossain somessa, vaan pelkästään läheisteni mielipiteet ovat minulle tärkeitä. En halua kuulua mihinkään "piireihin". Vakka kantensa valitsee näissäkin asioissa.
Paljastit olevasi kommunisti, joten sinun maailmankuvasi on "hieman" erilainen kuin normaaleilla ihmisillä.
Tyttö ja nainen haluaa ihan luonnostaan hyväksyntää. Hän haluaa sitä omalta isältään ja äidiltään. Jos sitä ei saa terveellä tavalla, myöhemmin on aivan sama minkä ikäinen mies sitä antaa ja tietysti vanhemman miehen huomio on vakuuttavampaa. Nuoren miehen huomio on paljon epäilyttävämpää ja nuori mies leimataan paljon helpommin pillun perässä juoksijaksi. Vanhempi mies taas koetaan turvallisemmaksi, koska pillun saanti ei ole pääasia, vaan vanhempi mies haluaa ehkä elää elämätöntä nuoruuttaan, kun joutui tavallaan väkisin isäksi ja naimisiin. Hän saattoi tavata "vahvan ja itsenäisen, sekä omillaan toimeentulevan" naisen, erehtyi antamaan kullia ja joutui ikuiseen kadotukseen.
Älkää siis aina tuomitko, jos mies antaa huomiota teitä nuoremmille naisille. Ei siinä välttämättä ole mitään pahaa. Te itsehän aina mollaatte, että miehet ovat ikuisia pikkupoikia, niin luulisi, että hyväksyisitte, jos joku "pikkupoika" haluaa alkaa seurustella "pikkutytön", eli tietysti täysi-ikäisen ja täysipäisen nuoren naisen kanssa. Hyvin moni nuori nainen saattaa löytää vanhemmasta miehestä vihdoinkin sen tuen ja turvan, mitä nainen on koko ikänsä etsinyt.
Muistakaa myös se fakta, ettei miesten ja naisten aivot eroa yhtään sen suhteen, etteikö oltaisi aivan yhtä herkkiä. Moni taparikollinenkin on pohjimmiltaan ollut todella herkkä ja koska ei ole voinut joko näyttää tunteitaan tai saanut sille ymmärrystä, niin se purkautuu vihana ja väkivaltana.
Siksihän enemmistö palstanaisistakin vihaa miehiä, kun miehenkaipuulle ei ole löytynyt vastakaikua. Loukatulla naisella on vielä paljon lyhyempi pinna, joten jos mies ei olisi fyysisesti vahvempi, meillä olisi paljon enemmän naisen surmaamia miehiä. Lapsethan ikävä kyllä joutuvat tästä syytä äitiensä uhreiksi ja niitä tapauksia halutaan peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva työelämässä menestynyt keski-ikäinen mies vaihtaa 20 vuotiaaseen naiseen, mutta käytännössä kaikki toisen kierroksen naiset on 5-15 vuotta nuorempia ja selvästi keskimääräistä kauniimpia. Poikkeuksetta.
Ei pidä paikkaansa. Lähipiirin erittäin menestynyt mies vaihtoi ensin noin oman ikäiseen kauniiseen, tai ainakin itsestään hyvää tuolta pitävään naiseen. No, se suhde taisi kaatua juurikin naisen pinnallisuuteen, ei ollut tarpeeksi yhteistä. Seuraava olikin sitten reilusti miestä nuorempi, silti yli nelikymppinen nainen. Enemmän semmoinen pörröhiuksinen eräirma kuin laitettu kaunotar, mikä toki sopiikin kyseiselle miehelle paremmin. Koulutukseltaankin tämä nainen on tohtori kuten mieskin. Mies on kohta jo eläkkeellä, naisella teini-ikäisiä lapsia eli onhan tuo ikäero aika suuri mutta vaikuttavat kyllä onnellisille. Tämä uusi puoliso itseasiassa muistuttaa monessa asiassa hyvin paljon sitä ex-vaimoa...
Tuo on muuten aika yleistä, itselläni ollut samannäköisiä poikaystäviä ja mies myös, sama juttu miehellä. Kaikki näppärän näköisiä ja aika lyhyitä pitkähiuksisia blondeja.
Väitän vastaan. Minulle on ollut tärkeää kiva ulkonäkö ja kiva luonne naisilla.
Näinhän paljolti menee. Naiset luulevat voivansa MUTUIlullaan kirjoittaa biologian uusiksi, mutta ei tiedettä voi kumota vain koska se sovi omaan maailmankuvaan. Toki on paljon muutakin, mitä muijat ei tiedä, tiedehän ja käytännön maailmassa eläminen on pääosin miesten juttu! Miesten onneksi naiset ovat aina suosineet vanhempia. Toki denialismissa eläville naisille tämä tulee kuin puun takaa, kun heidät aikanaan väistämättä tullaan vaihtamaan nuorempiin!