Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on huono äiti

M34
21.11.2021 |

Hän ei jaksa.
Hän vain valittaa.
Minä hoidan perheen kaikki asiat koska häntä ei kiinnosta.
Hän ei vietä aikaa lasten kanssa.
Hän ei osaa hoitaa lapsia.
Lapset vihaavat äitiään.

Ei auta sitten mikään. Kun aikuinen ihminen on välinoitämätöön kaikkea muuta kuin itseään kohtaan on aika jättää hänet itsekseen.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä olet löytänyt tällaisen helmen? Postimyynnistäkö vai Tinderistä? Oletko itse todella niin kevytkenkäinen, että naisessa merkitsee vain hyvä kroppa ja kaunis naama? Oma valintasi. Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat.

Kärsin kärsin ja usko vain me kaikki kolme kärsitään aika lujaakin.

Ihan yliopiston juhlista jäi käteen. Mistäs näitä tietää ennen kuin elämä vie eteenpäin. Eihän meilläkään ollut mitään ongelmia ennen lapsia.

Vierailija
42/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä anna hänen perheensä uhkailla millään kostoilla. Sitäpaitsi käytännössä miten he kostavat? Tappamallako? Tee heistä rikosilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit lastesi äidiksi? Hyvä ulkonäkö?

En mä ole häntä valinnut lasten äidiksi vaan kumppaniksi. Ennen lapsia ei ollut mitään ongelmaa vaan ne alkoi ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Toinen lapsi olikin sitten vahinkoraskaus eikä mitenkään suunniteltu.

Ja joo hän on hyvännäköinen ja kroppainen. Meillä meni hyvin ennen lapsia. Nyt minä ja lapset olemme hänelle vain ilmaa.

Hyvin mahdollisesti kärsii synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, joka on johtanut hoitamattomana krooniseen masennukseen. Onko hän ikinä itse puhunut ongelmistaan vai eikö itse tajua omaa käytöstään?

Ei hänellä ole ongelmia. Hänen kulttuurissaan ei ole synnytyksrn jälkeistä masennusta, ei muitakaan mt-ongelmia. Hänen kulttuuriinsa ei kuulu myöskään ero, koska silloin oma perhe ja suku hyljeksii. Se tästä tekeekin vaikean vaikka olen päätökseni jo tehnyt.

Siis mitä? Eivät ongelmat ja mielenterveys katso kulttuuria. Se että joissain kulttuureissa ei niitä huomioida, ei tarkoita ettei niitä olisi.

No shit sherlokki. Tuutko itse kokeilemaan keskustella hänen kanssaan asioista. Jos ei neuvolakaan onnistunut niin en usko että sinäkään.

On kulttuureita joissa ei "ole" ongelmia. Niin se vain on. Enkä minä voi sitä muuttaa.

Jos eroamme on hänen sukunsa tehtävänä "kostaa" varsinkin jos minä vien lapset.

Revi siitä sitten huumoria.

No älä vie lapsia vaan ehdota yhteishuoltajuutta. Sitäpaitsi mitä hänen perheensä sinulle kostaa? Jos uhkailevat sinua niin ilmoita poliisille. Jos ovat niin typerää sakkia koko suku niin älä jää kynnysmatoksi.

No eihän ne nyt mulle mitään kostakaan vaan lasten äidille.

Yhteishuoltajuuteen en voi suostua. Jos ei ole osannut hoitaa tähänkään asti lapsia ja lasten asioita niin en uskaltaisi edes viikonlopuksi antaa lapsia hänen vastuulleen.

Vierailija
44/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän on joku m u s l i m i nainen? Suosittelen että eroat ja ehdotat vaimon menemään turvakotiin. Siellä häntä ei voida perheen toimesta ”häpäistä.”

Vierailija
45/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata avioitua saati lisääntyä eri kulttuurista tulevien kanssa. Varsinkin jos kulttuurissa on tällaisia sekopää-piirteitä kuten vaimosi kulttuurissa.

Vierailija
46/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän on joku m u s l i m i nainen? Suosittelen että eroat ja ehdotat vaimon menemään turvakotiin. Siellä häntä ei voida perheen toimesta ”häpäistä.”

Kirgisiasta on hän kotoisin. Asunut Suomessa kyllä koko ikänsä.

Vierailija
47/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et ottanut selvää heidän maastaan? Yksi googlaus olisi riittänyt. Vaan kun pitää olla arvoja!

Vierailija
48/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta äidiltä.

Vierailija
49/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, vaimo turvakotiin sukulaisilta piiloon, sukulaisista rikosilmoitus tai vähintään ilmoitus, että tässä on vaarana tämä. Vaimon pitää itse tietysti haluta saada apua ja ottaa sitä vastaan. Mutta et ole vaimosi holhooja.

Ollaan Suomessa, jossa on Suomen lait, ei Kirgisian. Jos sukulaiset lähtevät toteuttamaan omia lakejaa, poliisi on ovella pian.

Vierailija
50/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketäänhän ei voi pelastaa, jos hän ei sitä itse halua. Ei, vaikka siinä menisi toiselta henki.

Vaimosi on selkeästi sairastunut synnytyksen jälkeiseen masennukseen, joka on kroonistunut hoidonpuutteesta.

Mutta, jos hän ei myönnä tätä itselleenkään, ei siinä kukaan voi auttaa ja pelastaa häntä.

Vähän sama, jos heittäisi hukkuvalle pelastusrenkaan ja tämä sinnikkäästi kieltäytyy siitä, koska syyt X ja B ja Y. Väkisin voi tietysti sieltä merestä nostaa, mutta jos hän on päättänyt hukkua, hän löytää tiensä mereen uudestaan, koska mielestään hän ei ole hukkumassa eikä mereen voi hukkua.

Vierailija
51/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko häntä edes mitenkään tutkittu lääkärissä? Katsottu verikokeet? Synnyttäneillä naisilla on käytännössä aina raudanpuute, lisäksi on usein myös deen, folaatin ja b12 puute.

Kun ihminen tekee toisen ihmisen kroppansa sisällä, hän menettää kaikkia mahdollisia aineita itseltään sille toiselle ihmiselle joka kehittyy hänen sisällään. Naisen pitäisi toipua 3 vuotta synnytysten välissä, ja jos teille tuli heti perään toinen vahinkolapsi, ja vaimosi ei ollut toipunut vielä ensimmäisestäkään, ei fyysisesti eikä psyykkisesti, mitä odotat tapahtuvan? Ihmeparantumisen?

Jos vaimosi olisi urheilija hänen kaikki veriarvonsa ja pitoisuutensa olisi mitattu ja saatettu mahdollisimman hyviin lukemiin, mutta koska hän on vain äiti, ei sen ole niin väliä, kuuluu asiaan olla uupunut...

Uupunut ihminen ei jaksa itse edes ajatella mitä pitäisi tehdä, ja luultavasti vaimosi kotikasvatukseen ei ole kuulunut tälläiset asiat, jotta hän edes tulisi ajatelleeksi ottaa selvää mikä häntä vaivaa. Luultavasti hän vaan tuntee itsensä huonoksi ihmiseksi kaikin tavoin ja masentuu lisää. Raudanpuute lisää masennusta, se aiheuttaa myös kilpirauhasvaivoja, joka myös aiheuttaa masennusta, deen puute aiheuttaa masennusta...

Vierailija
52/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttelimme tai yritimme jutella asiasta äskrn tunnin verran emmekä päässeet puuta pidemmälle. Hän ei ole mielwstään sairas vaan lapset ja perhe ei häntä kiinnosta.

Kysyin haluaako hän erota ja vastaus oli että ei halua.

Sanoin kuitenkin jöttäväni hänet koska minun mielenterveys ja jaksaminen ei riitä kolmeen lapseen joista yksi on aikuinen.

Summasummarum. Ouhuminen asiasta aiheutti taaskin vain enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
53/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nyt huano veto tämä että jutelkaa.

Ei olisi kannattanut...

Vierailija
54/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kaksi aikuista ihmistä osaa jutella niin ei siinä mikään auta. Kommunikaatio on tärkein pilari ihmissuhteissa. Jos ei se toimi, on mahdoton yrittää selvittää yhtään mitään.

Lisäksi jos syysi pysyä yhdessä on vain ja ainoastaan vaimosi turvallisuus, ei sekään ole oikein. Et ole hänen holhoojansa.

Vierailija
55/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko häntä edes mitenkään tutkittu lääkärissä? Katsottu verikokeet? Synnyttäneillä naisilla on käytännössä aina raudanpuute, lisäksi on usein myös deen, folaatin ja b12 puute.

Kun ihminen tekee toisen ihmisen kroppansa sisällä, hän menettää kaikkia mahdollisia aineita itseltään sille toiselle ihmiselle joka kehittyy hänen sisällään. Naisen pitäisi toipua 3 vuotta synnytysten välissä, ja jos teille tuli heti perään toinen vahinkolapsi, ja vaimosi ei ollut toipunut vielä ensimmäisestäkään, ei fyysisesti eikä psyykkisesti, mitä odotat tapahtuvan? Ihmeparantumisen?

Jos vaimosi olisi urheilija hänen kaikki veriarvonsa ja pitoisuutensa olisi mitattu ja saatettu mahdollisimman hyviin lukemiin, mutta koska hän on vain äiti, ei sen ole niin väliä, kuuluu asiaan olla uupunut...

Uupunut ihminen ei jaksa itse edes ajatella mitä pitäisi tehdä, ja luultavasti vaimosi kotikasvatukseen ei ole kuulunut tälläiset asiat, jotta hän edes tulisi ajatelleeksi ottaa selvää mikä häntä vaivaa. Luultavasti hän vaan tuntee itsensä huonoksi ihmiseksi kaikin tavoin ja masentuu lisää. Raudanpuute lisää masennusta, se aiheuttaa myös kilpirauhasvaivoja, joka myös aiheuttaa masennusta, deen puute aiheuttaa masennusta...

Todennäköisesti vaimolla onkin masennusta, uupumusta tai jotain ongelmia, mutta jos ei myönnä sitä miehelleen tai edes itselleen, vaikea on auttaa. Masentuneena tiedän, että kumppani on yhtälailla uupunut ja hänen terveytensä ei jaksa loputtomiin.

Itse kuitenkin hain apua ja sinnikkäästi pyrin parantumaan ja jaksamaan. Mieheni tuki minua mutta hänen kanssaan pystyimme kommunikoimaan ja hän näki että selkeästi kehityn ja olen kiinnostunut paranemaan.

Ei puolisokaan ole mikään superihminen eikä häneltä voi sellaista olettaakaan. Apn tilanne on hyvin vaikea ja masentuneen kumppanin kanssa jatkaminen on mahdotonta jos ei hän itse. tajua tarvitsevansa apua.

Vierailija
56/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoutuminen siis hänenkin perheen kohdalla mennyt pahasti pieleen. Ei nämä ihmiset halua edes sopeutua uuteen maahan ja sen tapoihin ja kulttuuriin.

Vierailija
57/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juttelimme tai yritimme jutella asiasta äskrn tunnin verran emmekä päässeet puuta pidemmälle. Hän ei ole mielwstään sairas vaan lapset ja perhe ei häntä kiinnosta.

Kysyin haluaako hän erota ja vastaus oli että ei halua.

Sanoin kuitenkin jöttäväni hänet koska minun mielenterveys ja jaksaminen ei riitä kolmeen lapseen joista yksi on aikuinen.

Summasummarum. Ouhuminen asiasta aiheutti taaskin vain enemmän haittaa kuin hyötyä.

Ota yhteys lastensuojeluun. Ette voi jatkaa näin! Voit kysyä miten tulisi toimia hankalan suvun kanssa ja tulevan eron suhteen. Sano vaimolle ettet katso hankalia sukulaisia. Teet välittömästi r-ilmoituksen, mikäli saapuvat ovelle.

Vierailija
58/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoutuminen siis hänenkin perheen kohdalla mennyt pahasti pieleen. Ei nämä ihmiset halua edes sopeutua uuteen maahan ja sen tapoihin ja kulttuuriin.

Idässä on normaalia kieltää ongelmat. Vaimoke jää kotiin, suku katsoo vaimon perään ja uloke tienaa. Miten tää tulee kerta toisensa jälkeen puun takaata?

Vierailija
59/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kulttuuriinsa ei sovi eroaminen. Vaikka täytyy sanoa että se on nyt edessä.

Jätä se sika!

Vierailija
60/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idässä on normaalia kieltää ongelmat. Vaimoke jää kotiin, suku katsoo vaimon perään ja uloke tienaa. Miten tää tulee kerta toisensa jälkeen puun takaata?

No ei se järjen ihmiselle tulekaan. Näille sydämellään ajatteleville maailmanparantajille se valitettavasti tulee ja siksi nytkin maksamme siitä maamme turvallisuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän