Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on huono äiti

M34
21.11.2021 |

Hän ei jaksa.
Hän vain valittaa.
Minä hoidan perheen kaikki asiat koska häntä ei kiinnosta.
Hän ei vietä aikaa lasten kanssa.
Hän ei osaa hoitaa lapsia.
Lapset vihaavat äitiään.

Ei auta sitten mikään. Kun aikuinen ihminen on välinoitämätöön kaikkea muuta kuin itseään kohtaan on aika jättää hänet itsekseen.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnse kumma kun Suomen kaltaisessa maassa joutuu tällaisia asioita miettimään. Normaali kantaväestöön kuuluva ihminen ei joudu puimaan mitään kunniamurhia ja vanhempiensa kostoa jos eroa tms.

Vierailija
62/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirgisia eli muslimimaa. Ylläri sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita vanhemmista poliiseille ja kerro vaimosi turvallisuuden olevan pahasti uhan alla. Ota ero ja lopeta yhteydenpito hänen sukuunsa. Jos alkavat uhittelemaan, ilmoitusta vaan taas poliisille.

Vierailija
64/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit lastesi äidiksi? Hyvä ulkonäkö?

En mä ole häntä valinnut lasten äidiksi vaan kumppaniksi. Ennen lapsia ei ollut mitään ongelmaa vaan ne alkoi ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Toinen lapsi olikin sitten vahinkoraskaus eikä mitenkään suunniteltu.

Ja joo hän on hyvännäköinen ja kroppainen. Meillä meni hyvin ennen lapsia. Nyt minä ja lapset olemme hänelle vain ilmaa.

Hyvin mahdollisesti kärsii synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, joka on johtanut hoitamattomana krooniseen masennukseen. Onko hän ikinä itse puhunut ongelmistaan vai eikö itse tajua omaa käytöstään?

Ei hänellä ole ongelmia. Hänen kulttuurissaan ei ole synnytyksrn jälkeistä masennusta, ei muitakaan mt-ongelmia. Hänen kulttuuriinsa ei kuulu myöskään ero, koska silloin oma perhe ja suku hyljeksii. Se tästä tekeekin vaikean vaikka olen päätökseni jo tehnyt.

No eihän sille mitään voi jos hän ei itse tee ongelmalle jotain, silloin on itse päättänyt olla olla hyljeksitty.

Vierailija
65/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän valittaa, kun kerran hoidat kaiken?

Vierailija
66/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hän valittaa, kun kerran hoidat kaiken?

Idässä on kunnia-asia olla hyvä äiti ja kuuliainen vaimo. Suku vahtii ettei tästä poiketa. Siksihän lyömisiä katsotaan pettämisten tavoin läpi sormien.

Idästä saapunut kielii valinnasta. Vain todella naiivi voi väittää olleensa tietämätön.

Vierailija
67/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole taatusti pokkaa sanoa tuota vaimolle, ja kellekään muulle asia ei edes kuulu. En kyllä haluaisi olla vaimosikaan.

Vierailija
68/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole taatusti pokkaa sanoa tuota vaimolle, ja kellekään muulle asia ei edes kuulu. En kyllä haluaisi olla vaimosikaan.

Miksei olisi? Erosin minäkin samoilta suunnilta tulleesta miehestä (tuli tänne töiden perässä)

Senkin suusta tuli sitku olemme aviopari (ei oltu eikä tullu), sitten kun saamme lapsia (ei saatu, onneksi) ja sun (mun) kotiin jäädessä (tiesin eron olevan jo ovella)

Vierailija
69/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ap:n vaimon kaltaisen suomalaisnaisen. Kaksi lasta, jo kouluikäisiä. Mies on perheen ainoa työssäkäyvä, mutta hoitaa silti myös lasten asiat, nainen on ollut aina todella epävarma jos on joutunut tekemään mitään päätöksiä lapsiin liittyen. Ainoa mitä nainen tekee kotona on ruoanlaitto. 

Vierailija
70/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimieheltä vaikuttaa tuo vaimosi.

Vierailija
71/71 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi jokin terapia taikka pari, onko vaimo aina ollut tuollainen, voisiko taustalla olla joku mt-ongelma jota voisi korjata lääkityksellä tms? 

Hänen kulttuurissaan ei ole myöskään mt-ongelmia.

Mikäs se sellainen kulttuuri on? Sellaisia kyllä voi olla, joissa niitä ei tunnusteta, mutta sellaisia ei ole, joissa niitä ei ole. 

Lestaattiolaisuus tulee ekana mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme