Onko sinulla julkun nimikirjoitus.
Onko sinulla julkisuuden henkilön nimikirjoitus.kotimaisen tai ulkolaisen.
Kommentit (43)
Saattaa olla jossain tuolla muuttolaatikoissa tallessa tai sitten ei.
Tommi Soidinmäen vai mikä se on ja Jenna Bågebergin
On. Nuorena tuli läheteltyä julkkiksille fanipostia jossakin lehdessä oli aina osoitteita(oliskohan ollut Suosikki?). Sain tosi monta kuvallista nimmaria sillä tavalla. Ne on kaikki jossakin laatikossa tallessa ullakolla.
Ei, mutta mun kaverilla on Armin ja Dannyn nimmarit.
Ihmemis McGyver Richard Dean Andersonin nimmari on tallessa teinivuosilta. Mies on ollut jo tovin kuolleena.
Onhan noita muutama kertyny: Cher, Stevie Nicks, Lily Tomlin, Sonata Arctican kundit, Rita Moreno, Eve Torres, Sensational Sherri, Cindy Lauper, Robin Beck, Melina, Nikki Bella, Tina Turner, Inkubus Succubusin tyyppien, Wendy Rulen, Sorayan, Sasha Banksin, Shania Twainin, Nancy Cartwrightin..
-Samuli Edelman 90-luvulta
-joku viime aikojen tangokuningatartyttönen
-joku muukin
Kuuluin on ehkä Ricky Martin...sitten jotain lätkäpelaajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ihmemis McGyver Richard Dean Andersonin nimmari on tallessa teinivuosilta. Mies on ollut jo tovin kuolleena.
On tuo vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo kuollu
Joo, Bam Margeran. Notkuttiin teineinä Tavastian liepeillä, jos näkisimme HIMIn jäseniä, mutta törmäsimmekin Margeraan.
Simon Ederin, Kaisa Mäkäräisen ja Mari Ederin. Kontiolahdella saatu
On, Mä vedän aina Aira Samulinin nimikirjoituksen. Kukaan ei ole tähän mennessä huomannut 🤣🤣.
Oma nimeni ei ole sinnepäinkään 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole!
Mulla on Arja Korisevan ja Marionin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmemies on siitä ihme mies että se vielä elää ja hengittää🙂
Sata vuotta sitten voitin Tapani Ripatin ohjelmasta Aretha Franklinin lp-levyn, missä on nimikirjoituksensa. Lieneekö kirjoittanut itse vai onko Tapani Ripatin raapustama? Kenpä tietäis sen!
Ei.