Miksi miehen oluenjuonti ärsyttää?
Kysyn tätä nyt naisilta, joiden mies juo olutta. Juo jopa arkisin.
Itse juon 1-2 olutta arki-iltaisin. Esim. hyvää Saksalaista vehnäolutta tms. Ja viikonloppuna hieman enemmän. Aikaisemmat naiseni ovat aina "mäkättäneet" siitä, mutta nykyinen on oikeinkin ok asian kanssa ja välillä maistelee itsekin. Se helpottaa elämää paljon, kun ei tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa siitä, että haluaa nautiskella oluesta.
Minä kuitenkin urheilen paljon ja olen hyvässä ja terveessä kunnossa, sekä käyn töissä ja tienaan myös riittävästi, joten ihmettelen suuresti miksi oluen "tissuttelu" (niinkuin naiset tapaavat asiaa kutsua), häiritsee niin maan vietävästi?? En humallu oluesta, enkä muutenkaan hölmöile mitään ikinä kännissä.
Kertokaa siis naiset ja vaimot, mikä teitä vaivaa?
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:46"]
Mitä täällä monet vauhkoo että ap:n olisi muka PAKKO juoda joka päivä 1-2 olutta? Itse en ainakaan aloituksesta sitä löytänyt.
[/quote]
Olet oikeassa. ap.
Edelleen nää on liian tyhmiä tajutakseen ettei sitä yhtä olutta minkään hiprakan takia juoda. Kyse ei ole mistään alkoholismista. Jotkut harrastaa ruokaa eikä ne ole läskejä kaikki. Jotkut harrastaa sikareja eivätkä polta muuten mitään. Se on se maku nautinto minkä takia näitä harrastetaan.
Itseasiassa olen löytänyt muutaman hyvän alkoholittoman oluen josta saa saman nautinnon.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:42"]III – olut sisältää noin 40 kcal /100 g. Pienessä tölkissä (keskiolut pullo) on siis noin 132 kcal energiaa ja 0,5 l tuopissa tai tölkissä on siis noin 200 kcal energiaa. Lihot kilon, kun nautit 7000 ylimääräistä kaloria. Kyllähän näitä ihramahoja näkee marketin kaljahyllyn luona päivittäin. Nuoria miehiä vielä! Oluen avulla rentoutuminen on siis rentoutumista humalan avulla. Vai moniko mies joisi alkoholitonta olutta rentoutuakseen? Kyllä jo yksi olut vaikuttaa, muistan hyvin miten huomasin omasta isästäni, jos hän oli juonut yhdenkin oluen. Itse en katselisi päivääkään pikkuhiprakkaista miestä. Onneksi mieheni on raitis. [/quote] Kas kummaa minäkin näen paskamaha naisia kaupassa eikä edes olut ostoksilla. Voiko siis lihoa ilman olutta?
[/quote]
Naiset valittaa oluen juonnista eivätkä itse saa niitä raskauskilojaan pois kun eivät edes viitsi liikkua. Ottakaa mallia vaikka tästä kuvasta, ei niiden kilojen tartte pysyä vuositolkulla:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/minttu_aitiyskuva.jpg
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:49"]Miehet on niin ällöttäviä pikkuhiprakassa, eivätkä edes tajua sitä itse. Jutut on tyhmiä, puhe sammaltaa, hengitys haisee, itseasias koko keho haisee.. Kuorsaavat, nukahtelevat mihin sattuu + ovat noloja. Vielä jos tää on joka iltaista niin voivoi, sääliksi käy vaimoa.
[/quote]
1-2 olutta illassa ei pistä ketään pikkuhiprakkaan eikä puhe sammalla.
Voihan nyt venäjä, ai että vain kaljako haisee hengityksessä. Tiedättekö te viininlipittäjä-ämmät että teidän turpavärkki haisee happamalta kuselta, kun olette juoneet lasillisen viiniä?