Yritetään lasta, mutta seksiä on liian vähän
Mies tahtoo seksiä alle kerran viikossa. Itsellekin riittää pari kertaa viikossa. Raskautumisen todennäköisyys on siis aika pieni. Runkkaa kuitenkin useammin.
Mitä jos siis pistäisin miehen runkkaamaan purkkiin aina välillä ja laittaisin sitä itse emättimeen? Kuinka todennäköistä on tulla tuolla tavalla raskaaksi? Tarvitseeko jotain apuvälineitä vai sormillako vaan? Elääkö ne siittiöt oikeasti edes niin pitkään, että tuo kannattaisi?
Olisi kiva maksimoida raskaaksi tulo!
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:22"]
Miten se mies sitten pystyy runkkaamaan jos ei kuitenkaan seksin harrastaminen onnistu? Tulee mieleen että kuinka paljon sitä lasta oikein haluaa..?
[/quote] Minustakin tuntuu että ei miehesi halua vielä lasta, meillä ainakin miestä kiinnostaa seksi eikä vauvasta puhuminen silloin. Terv : neljän lapsen äippä.
Sillon kun jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois niin siitä päivästä lähtien seksiä oli joka päivä. Ja eipä siinä mennyt kuin tasan kuukausi, että raskaaksi tulin.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:31"]Meillä seksiä oli pari kertaa kuussa (kuukautisten jälkeen ja ennen oletettua ovulaatiota) ja kolmannella kierrolla tärppäsi. Eli ei aina tartte montaa kertaa viikossa pylsiä. Joillain natsaa yhdestä kerrasta.
[/quote]
Vastasin jo aiemmin tähän, tuo on ihan tuurista kiinni. Raskautumisen mahdollisuudet nousee jos seksiä harrastaa enemmän.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:34"]Sillon kun jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois niin siitä päivästä lähtien seksiä oli joka päivä. Ja eipä siinä mennyt kuin tasan kuukausi, että raskaaksi tulin.
[/quote]
Mitä tähän pitäisi sanoa? Onnea, kun miehesi haluaa seksiä? :D ihme lesoamista, ei auttanut yhtään omaan ongelmaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:26"]kannattaako hankkia lapsia, jos parisuhde on tuolla mallilla, ettei edes seksiä huvita harrastaa..... [/quote] Voi herranjestas!!!! Pakko olla provo...
[/quote]
siis miksi provo? itse en voisi kuvitellakaan perustavani perhettä miehen kanssa, jonka kanssa suhde olisi sillä tasolla, että mies mieluummin runkkaa kuin rakastelee kanssani.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:26"]kannattaako hankkia lapsia, jos parisuhde on tuolla mallilla, ettei edes seksiä huvita harrastaa..... [/quote] Voi herranjestas!!!! Pakko olla provo...
[/quote]
siis miksi provo? itse en voisi kuvitellakaan perustavani perhettä miehen kanssa, jonka kanssa suhde olisi sillä tasolla, että mies mieluummin runkkaa kuin rakastelee kanssani.
[/quote]
Ihanko tosi seksi on joillekin se asia, että pitää erota pitkästä parisuhteesta ja luopua perheen perustamisesta ja yhteisestä tulevaisuudesta? Ei riitä, että on tyytyväinen seksielämään vaan sitä pitää nimenomaan olla tietty määrä viikossa?
Hei ap, vähän samantapainen juttu meillä. Mies ei fysiologisesti pysty harrastamaan seksiä joka päivä, vaikka haluaisi. Välillä yritetään vääntää vähän väkisin. Ei se ole kenenkään vika. Ehkä parikymppisenä olisi ollut helpompaa.
En lukenut ketjua, mutta tiedän mistä ap puhuu.
Tein melkein identtisen keskustelunaloituksen pari vuotta sitten. Koska tästä aiheesta löytyy erittäin vähän asiallista tietoa, eli voiko sormin tulla raskaaksi, niin että työntää siemennesteet itse tai ruiskun avulla emättimeen.
Olin erittäin pahassa vauvakuumeessa, mies ei niinkään. Harrastimme keskeyttettyä yhdyntää ja yritinkin usein salaa työntää spermat sisääni sormin mutta en tullut raskaaksi.
Olen melkein 100% varman, että ap on yksipuolisessa vauvakuumeessa ja nyt keksi tällaisen aloituksen jolla saisi tietoa että miten se toimisi parhaiten jos mies runkkaisi purkkiin ja hän työntäisi spermat sisään...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:18"]
Tein melkein identtisen keskustelunaloituksen pari vuotta sitten. Koska tästä aiheesta löytyy erittäin vähän asiallista tietoa, eli voiko sormin tulla raskaaksi, niin että työntää siemennesteet itse tai ruiskun avulla emättimeen.
Olin erittäin pahassa vauvakuumeessa, mies ei niinkään. Harrastimme keskeyttettyä yhdyntää ja yritinkin usein salaa työntää spermat sisääni sormin mutta en tullut raskaaksi.
Olen melkein 100% varman, että ap on yksipuolisessa vauvakuumeessa ja nyt keksi tällaisen aloituksen jolla saisi tietoa että miten se toimisi parhaiten jos mies runkkaisi purkkiin ja hän työntäisi spermat sisään...
[/quote]
Koska sinä teit niin, jonkun toisenkin on tehtävä niin? Ei ole muuta mahsollisuutta. Yritäpä vähän laajentaa maailmankatsomustasi. Kaikki eivät ole niin innostuneita yhdynnästä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:26"]
[/quote]
Koska sinä teit niin, jonkun toisenkin on tehtävä niin? Ei ole muuta mahsollisuutta. Yritäpä vähän laajentaa maailmankatsomustasi. Kaikki eivät ole niin innostuneita yhdynnästä.
[/quote]
Kyllä tiedämme molemmat mitä ajat takaa. Jos oikeasti kärsisitte siitä, että mies ei pysty harrastamaan seksiä tarpeeksi useasti niin varmasti olisit tehnyt aloituksen missä pyytäisit apua tähän itse ongelmaan.
Mutta nyt keksi aloituksen, jolla kyselet että miten ne siemennesteet itse tunkemalla voisi raskautua.
Olisit vaan suoraan kysynyt että mitkä mahkut raskautua jos työnnän miehen spermat käsin sisälleni, koska sehän se sun oikea kysymys oli ;)
Kyllä epätoivoinen vauvakuumeinen toisen tuntee :P
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:34"]Sillon kun jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois niin siitä päivästä lähtien seksiä oli joka päivä. Ja eipä siinä mennyt kuin tasan kuukausi, että raskaaksi tulin. [/quote] Mitä tähän pitäisi sanoa? Onnea, kun miehesi haluaa seksiä? :D ihme lesoamista, ei auttanut yhtään omaan ongelmaan. ap
[/quote]
Kyllähän sinuakin joku haluaisi jos vaihtaisit miestä. Saisit lapsen normaalisti eikä tarvitsisi sitten itkeä miksi mies ei innostu. Miehesi pettää tai mies on homo.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:18"]En lukenut ketjua, mutta tiedän mistä ap puhuu.
[/quote]
Heh, vaistosi on pahasti väärässä. Yritetään ihan yhdessä lasta, mutta ei olla otettu siitä ihan sellaisia paineita, että pakottaisin miestä valitsemaan runkkaamisen tai minun siittämisen. Oli miehen päätös jättää ehkäisy ja varmojen päivien lasku+keskeytetty pois :) olen monta kertaa kysynyt että onhan nyt aivan varma tästä, ja vakuuttelee joka kerta että kyllä on. Musta tuntuu, että jos alkaisin painostamaan miestä seksiin koska "muuten et halua lasta" lähtisi halut kummaltakin ja stressitaso nousisi aika paljon. Ei oo kiva.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:26"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä tiedämme molemmat mitä ajat takaa. Jos oikeasti kärsisitte siitä, että mies ei pysty harrastamaan seksiä tarpeeksi useasti niin varmasti olisit tehnyt aloituksen missä pyytäisit apua tähän itse ongelmaan.
Mutta nyt keksi aloituksen, jolla kyselet että miten ne siemennesteet itse tunkemalla voisi raskautua.
Olisit vaan suoraan kysynyt että mitkä mahkut raskautua jos työnnän miehen spermat käsin sisälleni, koska sehän se sun oikea kysymys oli ;)
Kyllä epätoivoinen vauvakuumeinen toisen tuntee :P
[/quote]
Tuo ensimmäisenä vastannut ei ollut ap :) viesti 71 oli. Valitettavasti olet ihan oikeasti väärässä, mies kyllä haluaa lasta. Olen 4 vuotta vauvakuumeillut, mutta kiltisti syönyt pillerini ajallaan, koska en ole niin tyhmä, että raskautuisin salaa. Sellainen on ihan oikeasti tosi alhaista ja oot kyllä aika paskamainen ihminen, kun oot yrittänyt tehdä niin.
ap
Ja kuten sanoin tuolla aiemmin. Olen tehnyt varmaan sata keskustelua miehen haluttomuudesta. Kaikki ovat aina olleet sitä mieltä, että get over it tai eroa. Että jotkut ei vaan halua seksiä niin paljon, eikä toista voi pakottaakaan. Minä pääsin yli ja olen nyt tyytyväinen seksielämäämme.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:34"]Sillon kun jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois niin siitä päivästä lähtien seksiä oli joka päivä. Ja eipä siinä mennyt kuin tasan kuukausi, että raskaaksi tulin. [/quote] Mitä tähän pitäisi sanoa? Onnea, kun miehesi haluaa seksiä? :D ihme lesoamista, ei auttanut yhtään omaan ongelmaan. ap
[/quote]
Kyllähän sinuakin joku haluaisi jos vaihtaisit miestä. Saisit lapsen normaalisti eikä tarvitsisi sitten itkeä miksi mies ei innostu. Miehesi pettää tai mies on homo.
[/quote]
XD miksen ikinä saanut tällaisia vastauksia kun yritin valittaa miehen haluttomuudesta? Oikeesti, haloo. Av-mammat ihme seksimonstereita heh
ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:55"]
Niin ja lisään vielä, että mulla on nyt sellainen aplikaatio puhelimessa, joka laskee mulle arvellun ovulaation. Ollaan harrastettu seksiä nyt kumpanakin kertana (sen yhden kerran), kun on ovulaatio tullut pillereiden lopettamisesta. Vaan enpä ole raskaana!
ap
[/quote]
Ei noi sovellukset oikein toimi välttämättä. Silloin kun tehtiin toista lasta, tikutin oviksen muutamassa kierrossa ja opettelin tunnistamaan oviksen oireiden perusteella.
Meilläkään ei ollut seksiä juurikaan muulloin kun sen yhden kerran kuussa oviksen aikaan, mutta viimein reilun vuoden yrityksen jälkeen onnistuimme. Mainittakoon, että tuossa viimeisessä yrityskierrossa, söin hulluna greippejä menkkojen ja oviksen välillä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:35"]
En tiedä oletteko käsittäneet nyt niin, että mies runkkaisi joka päivä. Näin ei ole. En koe miehen runkkauksen vaikuttavan meidän seksielämään oikeastaan kuin sillon, jos on juuri sattunut runkkaamaan samana päivänä. Ja kuten sanoin, ei olla ihan niin kovilla paineilla sitä lasta yritetty, että pistäisin miehen valitsemaan runkkauksen ja minun painamisen väliltä. Toki pistän sitten, kun ollaan yritetty kauemmin. Tai eiköhän sillon mieskin jo halua yrittää kovempaa. Nyt ollaan kuitenkin oltu ilman ehkäisyä vasta 3 kuukautta. ap
[/quote]
Tuo runkkaaminen vaikuttaa myös siihen mahdolliseen hedelmöitykseen.
3-5 vuorokautta on suositus, että mies ei sillä ajanjaksolla ejakuloi ennen lapsettomuushoitojen yhteydessä tapahtuvaa luovutusta.
Avustetulla luomumenetelmälläkin oli sama suositus, naiselle hormoonibuustia ja äijälle selibaattia ;-)
- mies
76, niin greippi! Siitä oonkin kuullut että auttaisi, kiitos :) ja juu, eihän ne välttämättä toimi, mutta aika hyvin laskee kuitenkin. Mulla ei muita ovisoireita ole ollut tai en ole muita tunnistanut kuin järkyttävät valkovuodot ja nännit on tosi arat. En kyllä yhtään tiedä millon mikäkin tapahtuu, ilmeisesti nännien arkuus on aina oviksen jälkeen? Ovat nyt olleet pari kolme päivää kosketusarat. Sovelluksen mukaan ovulaatiopäivä olisi ollut eilen.
Ap
Ap ei nyt taida ihan ymmärtää mitä monet tässä ketjussa ovat yrittäneet sanoa.
On ihan ok, että teillä on noin vähän seksiä. Ihmiset ovat erilaisia ja tosiaan - halut ovat erilaisia. Mutta ongelma teidän suhteessanne on se, että miehellä selkeästi on enemmän haluja kuin mitä luulet - mutta ne eivät vain kohdistu sinuun. Hän haluaa runkata, ja miettiä jotain ihan muuta kuin sinua. Hän haluaa, muttei sinua.
Ja se ei, ap, mielestäni kuulosta terveeltä parisuhteelta. Kyllä parisuhteessa, etenkin tällaisessa tilanteessa kun yritetään lasta, pitäisi olla innolla "käyttämässä" kaikki halunsa siihen toiseen parisuhteen osapuoleen.
Meillä seksiä oli pari kertaa kuussa (kuukautisten jälkeen ja ennen oletettua ovulaatiota) ja kolmannella kierrolla tärppäsi. Eli ei aina tartte montaa kertaa viikossa pylsiä. Joillain natsaa yhdestä kerrasta.