Yritetään lasta, mutta seksiä on liian vähän
Mies tahtoo seksiä alle kerran viikossa. Itsellekin riittää pari kertaa viikossa. Raskautumisen todennäköisyys on siis aika pieni. Runkkaa kuitenkin useammin.
Mitä jos siis pistäisin miehen runkkaamaan purkkiin aina välillä ja laittaisin sitä itse emättimeen? Kuinka todennäköistä on tulla tuolla tavalla raskaaksi? Tarvitseeko jotain apuvälineitä vai sormillako vaan? Elääkö ne siittiöt oikeasti edes niin pitkään, että tuo kannattaisi?
Olisi kiva maksimoida raskaaksi tulo!
Kommentit (84)
Sulla on nyt niin kauhee pakkomielle lisääntyä, että kieltäydyt näkemästä miten huono suhde teillä on. Tai sitten et vaan välitä, kun on pakko saada se lapsi. Ei ole reilua lapselle syntyä jo kuolleeseen suhteeseen. Ei ole normaalia, että mielummin runkkaa kun rakastelee sinua tai haluaisi että sinä runkkaat tai otat suihin ja näin tekisitte yhdessä toisillenne hyvää. Se on rakkautta kun nauttii toisistaan.
Jos mies ei halua tehdä seksin eteen mitään, mutta runkkaaminen olisi ok, niin mites jos mies vaikka halutessaan runkata, toimii sun panopatjana, ei tarvitse olla itse "urheilusuoritusta" tekemässä? Meillä toimittiin näin, kun miehellä oli pari kuukautta selkä kipeä ja seksinhimoissani sitten hoidin homman niin. Tai runkkailee ja viineistelet homman, tai vaikka runkkaatte yhdessä samaan aikaan? Meillä sekin on käytössä jos on kova kiire joskus ja harrastellaan vaikka 69. Mies ei siis ole niin herkkä, että itsekseni saisin hänet välttämättä siinä asennossa laukeamaan ja itse taas olen helppo tapaus.
Miehesi on tuhkamuna ! Jätä se sika
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:35"]
En tiedä oletteko käsittäneet nyt niin, että mies runkkaisi joka päivä. Näin ei ole. En koe miehen runkkauksen vaikuttavan meidän seksielämään oikeastaan kuin sillon, jos on juuri sattunut runkkaamaan samana päivänä. Ja kuten sanoin, ei olla ihan niin kovilla paineilla sitä lasta yritetty, että pistäisin miehen valitsemaan runkkauksen ja minun painamisen väliltä. Toki pistän sitten, kun ollaan yritetty kauemmin. Tai eiköhän sillon mieskin jo halua yrittää kovempaa. Nyt ollaan kuitenkin oltu ilman ehkäisyä vasta 3 kuukautta. ap
[/quote]
Tuo runkkaaminen vaikuttaa myös siihen mahdolliseen hedelmöitykseen.
3-5 vuorokautta on suositus, että mies ei sillä ajanjaksolla ejakuloi ennen lapsettomuushoitojen yhteydessä tapahtuvaa luovutusta.
Avustetulla luomumenetelmälläkin oli sama suositus, naiselle hormoonibuustia ja äijälle selibaattia ;-)
- mies
[/quote]
Kiitos vinkistä, mä pidän mielessä kun tulee aika pistää mies valitsemaan :D
ap