Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritetään lasta, mutta seksiä on liian vähän

Vierailija
12.02.2015 |

Mies tahtoo seksiä alle kerran viikossa. Itsellekin riittää pari kertaa viikossa. Raskautumisen todennäköisyys on siis aika pieni. Runkkaa kuitenkin useammin.

Mitä jos siis pistäisin miehen runkkaamaan purkkiin aina välillä ja laittaisin sitä itse emättimeen? Kuinka todennäköistä on tulla tuolla tavalla raskaaksi? Tarvitseeko jotain apuvälineitä vai sormillako vaan? Elääkö ne siittiöt oikeasti edes niin pitkään, että tuo kannattaisi? 

Olisi kiva maksimoida raskaaksi tulo!

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli joka tapauksessa se, että miten saan raskauden mahdollisuudet maksimoitua, kun seksiä on vain kerran silloin ovulaation aikaan eikä "monta kertaa päivässä koko ovulaatioviikon ajan"? Ei se runkkaamisen lopettaminen auta miestä (tai mua) haluamaan seksiä niin paljon. Kerran kun sitä seksiä on harrastettu niin ovulaatio kerkeää mennä jo ennen kuin haluaa taas.
ap

Vierailija
42/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:05"]Me harrastettiin seksiä vaan 2 kertaa siinä kuussa jolloin tulinkin raskaaksi. Ja noissakin kerroissa melkein 2 viikkoa väliä. Että ei se aina se määrä vaan stressittömyys ja ajankohta :)
[/quote]

Ja tuuri. Kyllä se silti luo isomman todennäköisyysprosentin raskautua, jos seksiä on enemmän.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se runkkauksen lopettaminen ei toimi, mutta miehillä toimii. Kas kun mies toimii niin, että välillä on vaan pakko laueta. Ihan sellainen fysiologinen juttu. Mies ei ehkä halua sinua useammin, mutta koska hän haluaa seksiä silti sen paristi viikossa, niin silloin yhdyntäkin yleensä tapahtuu useammin. Kokeilkaa, jos mies sinusta välittäö ja on lapsesta samaa mieltä, niin ei hän hirveästi voi vastaankaan laittaa.

Vierailija
44/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:04"]

Mies tahtoo seksiä alle kerran viikossa. Itsellekin riittää pari kertaa viikossa. Raskautumisen todennäköisyys on siis aika pieni. Runkkaa kuitenkin useammin.

Mitä jos siis pistäisin miehen runkkaamaan purkkiin aina välillä ja laittaisin sitä itse emättimeen? Kuinka todennäköistä on tulla tuolla tavalla raskaaksi? Tarvitseeko jotain apuvälineitä vai sormillako vaan? Elääkö ne siittiöt oikeasti edes niin pitkään, että tuo kannattaisi? 

[/quote]

jos miestä kiinnostaa joku muu asia enemmän kuin seksi,

vaikkapa konsolipelit ja suklaan syönti tai olut ja kalastus,

niin lupaa näitä jos vain parruttaa aamuin illoin.

Kokeile!

Vierailija
45/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:29"]Mä ymmärrän sua, Ap. Siis oikeasti. Itselläni täsmälleen sama tilanne. Meillä on seksiä yleensä kerran viikossa, joskus harvoin kolmekin kertaa.
Nämä kerrat riittävät molemmille, ollaan asiasta silloin tällöin keskusteltu kun tuntuu että muiden mielestä ei ole normaalia haluta "vähän".

Rakastetaan toisiamme paljon, ja välillä käsittääkseni molemmat masturboimme itseksemme, mutta en usko että sen lopettaminen lisäisi yhdyntöjemme määrää. Ainoa "ongelma" on nyt tämä raskaaksi tuleminen vähäisillä seksikerroilla.

Ap, mäkin voin suositella sulle ihan vaan ovistikkua. Niitä aion itsekin pikapuoliin hankkia.
[/quote]

Kiitos tsempistä, mukava kuulla ettei olla ainoita "outoja".
Ap

Vierailija
46/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:04"]

[/quote]

jos miestä kiinnostaa joku muu asia enemmän kuin seksi,

vaikkapa konsolipelit ja suklaan syönti tai olut ja kalastus,

niin lupaa näitä jos vain parruttaa aamuin illoin.

Kokeile!
[/quote]

Mieheni ei ole mikään koira, jota minun pitäisi palkita tai rangaista käytöksen mukaan. Tulee ero kyllä aika nopiaa jos piilotan mieheltä sen lempparijutut.
ap

Vierailija
47/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletteko käsittäneet nyt niin, että mies runkkaisi joka päivä. Näin ei ole. En koe miehen runkkauksen vaikuttavan meidän seksielämään oikeastaan kuin sillon, jos on juuri sattunut runkkaamaan samana päivänä. Ja kuten sanoin, ei olla ihan niin kovilla paineilla sitä lasta yritetty, että pistäisin miehen valitsemaan runkkauksen ja minun painamisen väliltä. Toki pistän sitten, kun ollaan yritetty kauemmin. Tai eiköhän sillon mieskin jo halua yrittää kovempaa. Nyt ollaan kuitenkin oltu ilman ehkäisyä vasta 3 kuukautta.
ap

Vierailija
48/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen pandat, jotka ovat kuolemassa sukupuuttoon kun seksi ei vaan oikein huvita.

Vierailija
49/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on seksiä vähän, ollut jo vuosia. Ei olla vaan mitenkään niin yltiöseksuaalisia että liki 20 vuoden yhteiselon jälkeen jaksaisi.
Jo ennen lapsenteko puuhia olivat kerrat vähentyneet ja sitten se pakkoseksi vei viimeisenkin innon. Nyt kun pieni lapsi niin ei vaan kiinnosta senkään vertaa

Lapsettomuushoitoihin voi mennä myös ne harvoin seksiä haluavat. Kukaan ei kysele petipuuhista. Inseminaatio olisi hyvä jos ei muita raskautumisongelmia ole.

Vierailija
50/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:56"]Mua vähän nyt huvittaa tämä. Tiedättekö miten monta aloitusta olen tehnyt mieheni haluttomuudesta ja kuinka monelle eri keskustelupalstalle? Saan aina vastauksia "no jotkut ei vaan halua seksiä niin paljon" ja "no minkäs teet, erotkaa jos et pysty elämään vähäisen seksin kanssa" ja " jotkut nauttii enemmän runkkaamisesta kuin seksistä, get over it tai eroa". Olen miehelle puhunut ja itkenyt seksittömyydestä ja läheisyydenkaipuusta monen monta kertaa tässä parin vuoden(?) aikana. Ei olla päästy mihinkään, koska mies rakastaa ja minä rakastan, seksi vaan ei ole se ykkösjuttu. Olen päässyt sen yli, koska rakastan miestä. Ja koska kaikkien mielestä se on joko vähäisen seksin hyväksyminen tai ero. Eroa ei haluta missään nimessä. Nyt kun teen keskustelun, miten lapsensaantia voisi parantaa alhaisen seksin takia, niin mulle sanotaan että kaikki ei ole ok kun mies ei halua seksiä ja että luulisi nyt seksin kiinnostavan jos lastakin haluaa. Ei se ihan ole siitä kiinni, että mies ei haluamalla halua harrastaa seksiä, vaan siitä, ettei sen tee mieli! Tiedättekö miten hankalaa seksiä on harrastaa kun miehellä ei seiso? Ja uskokaa pois, itse olen yrittänyt vaikka mitä. Kerran otin spontaanisti suihin, ja kun olin ryhtymässä tositoimiin niin mies sanoi että sori, "väsyttääkin liikaa". Olin vielä aiemmin todella katkera tästä ja sitä mieltä, että mielummin "antaa väkisin vaikka väsyttäisi", mutta ei se hyödytä. Olen päässyt yli. Ap [/quote]Tsemppiä ap! Mutta edelleen, se runkkaaminen on sua kohtaan väärin tossa tilanteessa varsinkin. Kyllä se sit seisoo, kun riittävän kauan on laukeamatta! Ihan oikeasti. Se on vallankäyttöä sinua kohtaan, että hoitaa ne hommat yksinään. T. Isä minäkin

[/quote]

Sä oot ihan pihalla seksivaikeuksista selvästikin. Vaikka olen nainen niin voin sanoa, että uskon ap:n miehen tilanteen voivan olla ihan aidosti tuollainen ja paras mihin mies kykenee ainakin tällä hetkellä. Itsekin olin aikoinaan haluton eikä se johtunut miehestäni. Haluttomana minun oli kuitenkin hieman helpompi joskus masturboida, kuin olla lähellä toista. Ihmiset on erilaisia

Vierailija
51/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:56"]Mua vähän nyt huvittaa tämä. Tiedättekö miten monta aloitusta olen tehnyt mieheni haluttomuudesta ja kuinka monelle eri keskustelupalstalle? Saan aina vastauksia "no jotkut ei vaan halua seksiä niin paljon" ja "no minkäs teet, erotkaa jos et pysty elämään vähäisen seksin kanssa" ja " jotkut nauttii enemmän runkkaamisesta kuin seksistä, get over it tai eroa". Olen miehelle puhunut ja itkenyt seksittömyydestä ja läheisyydenkaipuusta monen monta kertaa tässä parin vuoden(?) aikana. Ei olla päästy mihinkään, koska mies rakastaa ja minä rakastan, seksi vaan ei ole se ykkösjuttu. Olen päässyt sen yli, koska rakastan miestä. Ja koska kaikkien mielestä se on joko vähäisen seksin hyväksyminen tai ero. Eroa ei haluta missään nimessä. Nyt kun teen keskustelun, miten lapsensaantia voisi parantaa alhaisen seksin takia, niin mulle sanotaan että kaikki ei ole ok kun mies ei halua seksiä ja että luulisi nyt seksin kiinnostavan jos lastakin haluaa. Ei se ihan ole siitä kiinni, että mies ei haluamalla halua harrastaa seksiä, vaan siitä, ettei sen tee mieli! Tiedättekö miten hankalaa seksiä on harrastaa kun miehellä ei seiso? Ja uskokaa pois, itse olen yrittänyt vaikka mitä. Kerran otin spontaanisti suihin, ja kun olin ryhtymässä tositoimiin niin mies sanoi että sori, "väsyttääkin liikaa". Olin vielä aiemmin todella katkera tästä ja sitä mieltä, että mielummin "antaa väkisin vaikka väsyttäisi", mutta ei se hyödytä. Olen päässyt yli. Ap [/quote]Tsemppiä ap! Mutta edelleen, se runkkaaminen on sua kohtaan väärin tossa tilanteessa varsinkin. Kyllä se sit seisoo, kun riittävän kauan on laukeamatta! Ihan oikeasti. Se on vallankäyttöä sinua kohtaan, että hoitaa ne hommat yksinään. T. Isä minäkin

[/quote]

Sä oot ihan pihalla seksivaikeuksista selvästikin. Vaikka olen nainen niin voin sanoa, että uskon ap:n miehen tilanteen voivan olla ihan aidosti tuollainen ja paras mihin mies kykenee ainakin tällä hetkellä. Itsekin olin aikoinaan haluton eikä se johtunut miehestäni. Haluttomana minun oli kuitenkin hieman helpompi joskus masturboida, kuin olla lähellä toista. Ihmiset on erilaisia
[/quote]Kyllä, taidan olla. Minusta kuullostaa, että kyseessä on nyt joku muu kuin seksivaikeus. Enhän minä mistään tiedä, mutta jos henkilö haluaa seksiä, mutta ei toisen kanssa (oman kumppaninsa?), niin kyse ei silloin varmaankaan ole seksivaikeudesta. Minunkin vaimollani on ollut haluttomuutta tämän 20-vuotisen suhteemme aikana jopa pari kertaa, mutta puhumalla niistä on päästy. Sitä läheisyyttä unohtamatta.

Vierailija
52/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mies haluta lasta.

Vierailija
53/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma oli vähän samanlainen, mies tekee raskasta työtä ja on atleettinen =>vaatii paljon unta, ja oli usein vain liian väsynyt touhutakseen. Meijän kohdalla tehtiin niin että mies ei runkannut muutakuin kiusatakseen itseään ja minä toimin kuukauden vain "ränninä" eli ei ollut varsinaista seksiä minun suuntaani, mutta mies teki temput, heitti kurat, ja rupesi nukkumaan.. raskauduin 2kk jälkeen, ja sitten jostain ihmeen syystä mieheni alkoi haluamaan minun tulemista erittäin paljon, joten meidän seksi elämä on ollut tämän urakan jälkeen paljon eläväisempi..

Vierailija
54/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:23"]Ei taida mies haluta lasta.
[/quote]

Ei vaan seksiä. Mies ei halua seksiä. Miten nuo sanat voi lukea väärin?

Vierailija
55/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:23"]Ei taida mies haluta lasta.
[/quote]

[/quote]Seksiä haluaa, vaan ei vaimon kanssa. Ei harvinaista pitkässä suhteessa.

Vierailija
56/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:23"]Ei taida mies haluta lasta.
[/quote]

[/quote]Seksiä haluaa, vaan ei vaimon kanssa. Ei harvinaista pitkässä suhteessa.
[/quote]

Ei, minun _poikaystävääni_ ei ole juuri koskaan kiinnostanut seksi. Kertoi joskus olleensa ihan puuduksissa kun suhteemme alkuaikoina ei kehdannut sano ei, kun harrastimme seksiä 3-4 kertaa viikossa. Minun aloitteestani. Suhde on kuitenkin alkanut miehen aloitteesta. Läheisyyttä saan, esimerkiksi nukutaan lusikassa. Toivoisin toki läheisyyttä enemmän, jopa enemmän kuin toivon seksin lisäystä. Mielestäni runkkaaminen ei lasketa seksiksi, sehän on vaan sellaista helppoa, nopeaa itsellään leikkimistä.
ap

Vierailija
57/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miestä kiinnosti seksi kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Oikealla ajoituksella siitäkin tulin raskaaksi. Nyt rv 39 menossa. 

Vierailija
58/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako hankkia lapsia, jos parisuhde on tuolla mallilla, ettei edes seksiä huvita harrastaa.....

Vierailija
59/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:24"]Meillä miestä kiinnosti seksi kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Oikealla ajoituksella siitäkin tulin raskaaksi. Nyt rv 39 menossa. 
[/quote]
Lohduttavaa kuulla :)
Ap

Vierailija
60/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:26"]kannattaako hankkia lapsia, jos parisuhde on tuolla mallilla, ettei edes seksiä huvita harrastaa.....
[/quote]
Voi herranjestas!!!! Pakko olla provo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi