Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritetään lasta, mutta seksiä on liian vähän

Vierailija
12.02.2015 |

Mies tahtoo seksiä alle kerran viikossa. Itsellekin riittää pari kertaa viikossa. Raskautumisen todennäköisyys on siis aika pieni. Runkkaa kuitenkin useammin.

Mitä jos siis pistäisin miehen runkkaamaan purkkiin aina välillä ja laittaisin sitä itse emättimeen? Kuinka todennäköistä on tulla tuolla tavalla raskaaksi? Tarvitseeko jotain apuvälineitä vai sormillako vaan? Elääkö ne siittiöt oikeasti edes niin pitkään, että tuo kannattaisi? 

Olisi kiva maksimoida raskaaksi tulo!

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies sitten pystyy runkkaamaan jos ei kuitenkaan seksin harrastaminen onnistu?

Tulee mieleen että kuinka paljon sitä lasta oikein haluaa..?

Vierailija
22/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla välillä panemaan jos miehes ei jaksa. Pitäähän sitä lähimmäistään auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna piikille

Vierailija
24/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 06:45"]

Ei seksin määrä ainakaan kasva sitten jos joskus saatte sen vauvan...

[/quote]

No eipä se nyt tässä kamalasti haittaa :DD mitä ihmettä?

ap

Vierailija
25/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:22"]

Miten se mies sitten pystyy runkkaamaan jos ei kuitenkaan seksin harrastaminen onnistu? Tulee mieleen että kuinka paljon sitä lasta oikein haluaa..?

[/quote]

No onhan se nyt hieman erilainen urheilusuoritus se runkkaaminen kuin seksi. Itsekin masturboin silloin tällöin, tiedät varmasti itsekin, että se tuntuu ihan erilaiselta. Saan aina seksissä orgasmin, mutta en niin voimakasta, mitä masturboimalla.

ap

Vierailija
26/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:04"]

Kyllä se yksi kerta riittää - ihan oikeasti! Meillä oli seksiä n. kerran kuukaudessa, mutta kun sen ajoitti oikein niin riitti. Ei tarvita mitään monia kertoja. Jos ei raskaudu, vaikka seksiä on harrastettu oviksen aikohin niin mars tutkimuksiin.

[/quote]

Kiitos! Eli eivät voi syyttää liian vähästä seksistä jos hakeutuu lapsettomuustutkimuksiin?

ap

Vierailija
27/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että mulla on nyt sellainen aplikaatio puhelimessa, joka laskee mulle arvellun ovulaation. Ollaan harrastettu seksiä nyt kumpanakin kertana (sen yhden kerran), kun on ovulaatio tullut pillereiden lopettamisesta. Vaan enpä ole raskaana!

ap

Vierailija
28/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:23"]

Siis yritätte lasta, mutta seksiä ette voi harrastaa niin, että raskaaksi tulo onnistuisi? Mitä ihmettä? Onko tämmöinen kuinka yleistäkin? Kun me haluttiin lasta, naimme ovulaation aikoihin joka päivä niin että varmasti natsaa. Ihan siksi vain, että tulisin raskaaksi. Miksi sitä pitää ikään kuin arpoa, että jos on seksiä kun sattuu olemaan, niin katsellaan, tuleeko vaimo raskaaksi. Häh?

[/quote]

Onnea, että olette noin seksuaalisia :-) me emme ole, kaikki ei ole, usko pois. Meillä mies ei pysty harrastamaan seksiä kahta kertaa putkeen. Menee pari päivää että "palautuu" seksistä. Sillä on siis aina ollut aika alhaiseet seksihalut, verrattuna exään tai mitä olen kuullut muilta. Itselleni riittää myös se, mitä poikaystävä haluaa, tosin voisin lisätä yhden kerran viikkoon lisää. Voisin myös harrastaa seksiä ovulaation aikaan enemmän, jotta tärppäisi, mutta minkäs teet kun mies ei voi! Ei onnaa ilman miestä.

ap
[/quote]

Alhaiset seksihalut? Miten ne on alhaiset jos runkkaa. Ne ovat alhaiset vain sen takia sinua kohtaan, koska mies runkkaa. Ei kai sitä panetakaan jos se vetelee käteen.

Vierailija
30/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, kyllä mua vähän huolestuttais jos mies runkkaa mieluummin kun harrastaa seksiä! Ei millään pahalla ap, mutta ehkä teidän olisi syytä keskustella miksi asiat on näin. Kyllähän tuo muumimukimenetelmäkin onnistuu mutta paljon helpompaa on tulla raskaaksi yhdynnästä kun siittiöt ei siinä välillä pääse jo vahingoittumaan ja kuolemaan. Ota lisäksi mukaan digitaalinen ovulaatiotesti (clearblue) jolla ovulaation ajankohta ei jää arvailun varaan. Ala myös tarkkailla kroppaasi niin ajan kuluessa opit itse tunnistamaan ovulaation (limat, nippailut). Sitten vaan koitatte natsata ne harvat yhdyntäkerrat ovulaation aikaan.

Vierailija
31/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
32/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:22"]

Miten se mies sitten pystyy runkkaamaan jos ei kuitenkaan seksin harrastaminen onnistu? Tulee mieleen että kuinka paljon sitä lasta oikein haluaa..?

[/quote]

No onhan se nyt hieman erilainen urheilusuoritus se runkkaaminen kuin seksi. Itsekin masturboin silloin tällöin, tiedät varmasti itsekin, että se tuntuu ihan erilaiselta. Saan aina seksissä orgasmin, mutta en niin voimakasta, mitä masturboimalla.

ap
[/quote]Näin pitkässä suhteessa olevana toteaisin, että jos se runkkaaminen on pois sinulta ja parisuhteelta, niin todella törkeää käytöstä, sen laukeamisen voi aivan hyvin säästää tuossa tilanteessa vaimoon, vaikka muuten vaimo ilman olisikin mielellään... ymmärtäisin jos seksiä ei oikeasti mieli tee, mutta jos runkkaa, niin kyllä sitä tekee, olisi ehkä syytä keskustella, miksi se ei kohdistu siihen tärkeimpään ja rakkaimpaan ihmiseen. Ja urheilusuoritus... näkisin, että lenkkeily on pikkuisen rankempi suoritus ja useimmat suorittavat senkin päivittäin. Itsekin runkkaan (joskus päivittäinkin), mutta jos se olisi vaimolta pois, niin en runkkaisi. Vaimon kanssa rakastellaan yleensä kolmesti tai neljästi viikossa.

T. Kolmen lapsen isä

Vierailija
33/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän nyt huvittaa tämä. Tiedättekö miten monta aloitusta olen tehnyt mieheni haluttomuudesta ja kuinka monelle eri keskustelupalstalle? Saan aina vastauksia "no jotkut ei vaan halua seksiä niin paljon" ja "no minkäs teet, erotkaa jos et pysty elämään vähäisen seksin kanssa" ja " jotkut nauttii enemmän runkkaamisesta kuin seksistä, get over it tai eroa". Olen miehelle puhunut ja itkenyt seksittömyydestä ja läheisyydenkaipuusta monen monta kertaa tässä parin vuoden(?) aikana. Ei olla päästy mihinkään, koska mies rakastaa ja minä rakastan, seksi vaan ei ole se ykkösjuttu. Olen päässyt sen yli, koska rakastan miestä. Ja koska kaikkien mielestä se on joko vähäisen seksin hyväksyminen tai ero. Eroa ei haluta missään nimessä.

Nyt kun teen keskustelun, miten lapsensaantia voisi parantaa alhaisen seksin takia, niin mulle sanotaan että kaikki ei ole ok kun mies ei halua seksiä ja että luulisi nyt seksin kiinnostavan jos lastakin haluaa. Ei se ihan ole siitä kiinni, että mies ei haluamalla halua harrastaa seksiä, vaan siitä, ettei sen tee mieli! Tiedättekö miten hankalaa seksiä on harrastaa kun miehellä ei seiso? Ja uskokaa pois, itse olen yrittänyt vaikka mitä. Kerran otin spontaanisti suihin, ja kun olin ryhtymässä tositoimiin niin mies sanoi että sori, "väsyttääkin liikaa". Olin vielä aiemmin todella katkera tästä ja sitä mieltä, että mielummin "antaa väkisin vaikka väsyttäisi", mutta ei se hyödytä. Olen päässyt yli.
Ap

Vierailija
34/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia ajateltavaksi ap;lle.

- Onko apn mies käynyt lääkärissä jos on jotain fyysistä vaivaa joka vie haluja ?

- Syökö ap;n mies terveellisesti ?

- Syötä miehellesi vaikka 2 vehänänalkiokapselia tai kalaöljykapselia päivässä jonkin aikaa ja seuraa lisääntyykö halut ? Osalla lisääntyy

- Jos mies haluaa runkata mutta ei jaksa seksiä niin olisin kyllä hieman huolissani parisuhteen tilanteesta. Miksi miestä ei kiinnosta oma vaimo ? Onko oikeasti jo luopumassa suhteesta ja eroaa kunhan saa hyvän syyn tai aikaiseksi.  Eli onkohan tuohon tilanteeseen edes järkevää hommata lasta ?

- Ap mieti nyt vielä mitä hyvää ja huonoa liitossanne on. Kannattaako sitä jatkaa ? Jos kannattaa niin mitä te molemmat voitte tehdä sen eteen että suhde olsii jatkossa parempi ?

Sivullisena tulee sellainen olo ettei mies ole oikeasti sitoutunut parisuhteeseen tai lapsen hankintaan. Kunhan menee siitä missä aita on matalin ja ajautuu virran mukana. Mutta jos tulee jotain parempaa tarjolle niin mikään ei pidä vanhassa suhteessa. Voin olla täysin väärässä mutta mieti kuitenkin.

Tsemppiä ap

Vierailija
35/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin seksiä vaan 2 kertaa siinä kuussa jolloin tulinkin raskaaksi. Ja noissakin kerroissa melkein 2 viikkoa väliä. Että ei se aina se määrä vaan stressittömyys ja ajankohta :)

Vierailija
36/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. 

Me sovittiin miehen kanssa että tikutan ovulaation, ja vaikka mies ei muuten innostu seksistä kuin pari kertaa kuussa, niin sillon ovulaation aikoihin harrastettiin seksiä pari-kolme kertaa. Kun siittiöthän elää muutaman päivän, niin n. kaksi kertaa kuussa riitti, kun oikein ajoitettiin. Mulla meni 3 kuukautta kun olin jo raskaana, mikä oli mun mielestä ihan hyvin, kun joillain saattaa kestää vuiosi tai kauemminkin vaikka harrastais seksiä jatkuvasti.

Vierailija
37/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua niin usein koska olet paska sängyssä.

Vierailija
38/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:04"]

Kyllä se yksi kerta riittää - ihan oikeasti! Meillä oli seksiä n. kerran kuukaudessa, mutta kun sen ajoitti oikein niin riitti. Ei tarvita mitään monia kertoja. Jos ei raskaudu, vaikka seksiä on harrastettu oviksen aikohin niin mars tutkimuksiin.

[/quote]

No jos kaksi lasta on saanut alkunsa helposti niin ei sitä kovin herkästi pääse lapsettomuustutkimuksiin, vaikka kuinka olis oikeaan aikaan se yksi kerta kuussa.

Vierailija
39/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:56"]Mua vähän nyt huvittaa tämä. Tiedättekö miten monta aloitusta olen tehnyt mieheni haluttomuudesta ja kuinka monelle eri keskustelupalstalle? Saan aina vastauksia "no jotkut ei vaan halua seksiä niin paljon" ja "no minkäs teet, erotkaa jos et pysty elämään vähäisen seksin kanssa" ja " jotkut nauttii enemmän runkkaamisesta kuin seksistä, get over it tai eroa". Olen miehelle puhunut ja itkenyt seksittömyydestä ja läheisyydenkaipuusta monen monta kertaa tässä parin vuoden(?) aikana. Ei olla päästy mihinkään, koska mies rakastaa ja minä rakastan, seksi vaan ei ole se ykkösjuttu. Olen päässyt sen yli, koska rakastan miestä. Ja koska kaikkien mielestä se on joko vähäisen seksin hyväksyminen tai ero. Eroa ei haluta missään nimessä.

Nyt kun teen keskustelun, miten lapsensaantia voisi parantaa alhaisen seksin takia, niin mulle sanotaan että kaikki ei ole ok kun mies ei halua seksiä ja että luulisi nyt seksin kiinnostavan jos lastakin haluaa. Ei se ihan ole siitä kiinni, että mies ei haluamalla halua harrastaa seksiä, vaan siitä, ettei sen tee mieli! Tiedättekö miten hankalaa seksiä on harrastaa kun miehellä ei seiso? Ja uskokaa pois, itse olen yrittänyt vaikka mitä. Kerran otin spontaanisti suihin, ja kun olin ryhtymässä tositoimiin niin mies sanoi että sori, "väsyttääkin liikaa". Olin vielä aiemmin todella katkera tästä ja sitä mieltä, että mielummin "antaa väkisin vaikka väsyttäisi", mutta ei se hyödytä. Olen päässyt yli.
Ap
[/quote]Tsemppiä ap!

Mutta edelleen, se runkkaaminen on sua kohtaan väärin tossa tilanteessa varsinkin. Kyllä se sit seisoo, kun riittävän kauan on laukeamatta! Ihan oikeasti. Se on vallankäyttöä sinua kohtaan, että hoitaa ne hommat yksinään.

T. Isä minäkin

Vierailija
40/84 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua, Ap. Siis oikeasti. Itselläni täsmälleen sama tilanne. Meillä on seksiä yleensä kerran viikossa, joskus harvoin kolmekin kertaa.
Nämä kerrat riittävät molemmille, ollaan asiasta silloin tällöin keskusteltu kun tuntuu että muiden mielestä ei ole normaalia haluta "vähän".

Rakastetaan toisiamme paljon, ja välillä käsittääkseni molemmat masturboimme itseksemme, mutta en usko että sen lopettaminen lisäisi yhdyntöjemme määrää. Ainoa "ongelma" on nyt tämä raskaaksi tuleminen vähäisillä seksikerroilla.

Ap, mäkin voin suositella sulle ihan vaan ovistikkua. Niitä aion itsekin pikapuoliin hankkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä