Muita naisia joita oman miehen kaljuuntuminen ahdistaa???
Varmaan nyt minutkin leimataan pinnalliseksi narsistiksi tms. mutta kysyisin kuitenkin, onko muita naisia, joita ahdistaa seurata oman miehen rumentumista kaljuuntumisen myötä? Tai ei ehkä niinkään vain rumentumista, mutta jotenkin miehisyyden häviämistä?
Mieheni on 40 ja viimeisen parin vuoden aikana hiukset ovat lähteneet todella vauhdilla ja päälaki paistaa jo täysin. Pakko on myöntää ettei hän kyllä enää minusta ole lähellekään yhtä hyvännäköinen kuin vielä 2 vuotta sitten. Miehen suvussa suurin osa on kaljuja, mutta kaljuuntuneet paljon nuorempia, joten ehdin jo toivoa ettei hänellä tukka lähtisikään.
Olenko ajatuksineni yksin.
Kommentit (123)
Mä olen ihastunut mieheen, joka kaljuuntuu. Toki hän on komea, harteikas ja miellyttävät kasvot jne... Eli kalju on miehekäs piirre mun mielessä.
Kiva tietää näin hiustenlähdöstä kärsivänä 28v miehenä mitä naiset todella ajattelee asiasta ja että parisuhteen löytäminen on kaltaiselleni geenijätteelle mahdotonta. Finasteridia syöty 7kk heikoin tuloksin, vuoden ajattelin antaa tuolle aikaa ennen kuin hoidan hiusongelman muutamalla metrillä tukevaa köyttä.
^ Lisätään vielä sen verran, että kaikenlainen haukkuminen on mielestäni keskenkasvuista ja typerää.