Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia joita oman miehen kaljuuntuminen ahdistaa???

Vierailija
11.02.2015 |

Varmaan nyt minutkin leimataan pinnalliseksi narsistiksi tms. mutta kysyisin kuitenkin, onko muita naisia, joita ahdistaa seurata oman miehen rumentumista kaljuuntumisen myötä? Tai ei ehkä niinkään vain rumentumista, mutta jotenkin miehisyyden häviämistä?

Mieheni on 40 ja viimeisen parin vuoden aikana hiukset ovat lähteneet todella vauhdilla ja päälaki paistaa jo täysin. Pakko on myöntää ettei hän kyllä enää minusta ole lähellekään yhtä hyvännäköinen kuin vielä 2 vuotta sitten. Miehen suvussa suurin osa on kaljuja, mutta kaljuuntuneet paljon nuorempia, joten ehdin jo toivoa ettei hänellä tukka lähtisikään.

Olenko ajatuksineni yksin.

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kaljuuntuminen. On ollut tiedossa koko ajan nuoruudesta asti, että hiukset tulee lähtemään. Miehen isä on ollut aina kalju (siis sen ajan mitä minä hänet olen tuntenut), samoin miehen isoveli joka kaljuuntui nuorena. Oma mieheni sanoi ajavansa pään kaljuksi kokonaan sitten kun hiukset harvenee riittävästi, ja nyt on vuoden ajan niin tehnyt. Kuitenkin yli 40 ikävuoden pääsi vaikka aikainen kaljuuntuminen kulkee suvussa.

Vierailija
42/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole vielä kaljuuntumassa, mutta harmaantuu kyllä. Ikää 40. Mutta ei tuo haittaa, säälittävämpää olisi jos se alkaisi värjätä sitä oudoksi värikypäräksi ja näyttäisi silti ikäiseltään mutta itsekeskeiseltä ja ulkonäöstään epävarmalta.

Ihminen ikääntyy, minkäs sille mahtaa. Itsekin löysin jo yhden harmaan päästäni, mut nyppäsin pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, mulla ei ole kokemusta miesten kaljuuntumisesta, mutta oma pää tuntuu näin päälle nelikymppisenä jo liian harvalta, en taida edes uskaltaa peilillä kunnolla katsoa näyttääkö takaapäin jo munkkikaljulta. Mutta mikäli mummooni tulen tukan suhteen, niin aika kaljuksi päädyn.

Vierailija
44/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ahdista. Ärsyttää vaan kun se on kalju ja lihava mutta silti vaatii minulta kaunista ulkomuotoa AINA, ei voi olla ilman meikkiä edes vkonloppua. Ja sanoo kaikkia kauniita julkkiksiakin liian rumiksi. Tekis mieli käskeä sitä kattomaa peiliin :)

Vierailija
45/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se, jos mies ei itsekään oikein hyväksy sitä kaljuuntumistaan ja pitää niistä viimeisistäkin haivenistaan kiinni kynsin ja hampain. Pelle Hermanni -tukka tai kaljunpeittely-yritykset näyttävät kammottavilta. Reilusti vain tukka pois, kun alkaa päälaki paistaa.

Vierailija
46/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haitanut koska tiesin kaljuuntumisen johtuneen sytostaattihoidoista.  Hän kelpaisi minulle täysin karvattomana kunhan vain olisi elossa :(

Vierailija
47/123 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän ukot kokeilleet mitään lääkkeitä kaljuuntumiseen?

Vierailija
48/123 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo vuosia sitten hiukseni menettänyt mies ja asian kanssa niin sinut, että välillä oikein huvittaa. Olen usein sähköpostilla ja puhelimella yhteydessä ihmisiin ammattini puolesta.

Sitten jossain vaiheessa on yleensä tapana tavata nokatusten, uskomatonta mutta totta, välillä näkee ihmisissä suoranaisen inhon katseessa ja itseni arvottamisen hiuksettomuuden vuoksi.

Sama täällä, mutta en ole kyllä ikinä huomannut minkäänlaista "inhoa" ihmisten katseessa siitä, että olen kaljuuntunut mies. Ehkä se johtuukin siitä, että olen täysin sinut asian kanssa eikä minua voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee kaljustani.

Jos nyt olisi saatavilla ilmainen pilleri jolla saa tuuhean tukan yhdessä yössä, en ottaisi. Sängen pitäminen on tuhannesti helpompaa ja halvempaa kuin tukallisena olo.

Vierailija
49/123 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Mutta eniten miehen oman vouhkaamisen ja asiasta jankuttamisen takia. Eihän se joo kivalta näytä, mutta kyllä tuo peilin edessä uliseva mies on kyllä 100x suurempi turn-off kuin mikään harveneva päälaki ikinä...

Vierailija
50/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Mieheni on edelleen parta harmaana, kaljuna ja ikänäköisenä kuin se ihana teekkari, jonka poimin Hervannasta.

Vierailija
51/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaiholla kattonu, kun aiemmin älyttömän paksu ja hyväkuntoinen pitkätukka on tässä kuuden vuoden aikana ohentunu varmaa puolella ja hiusraja vetääntyy, minkä toki vielä pystyy peittämään pitkillä hiuksillaan. Eikä tähän kehitykseen oo menny ku se 6 vuotta mitä ollaan seurusteltu, ja mies karvan alta 30v :/ terveet elämäntavat on, mutta kun isänsä hiuksia kattoo, niin sama kohtalo taitaa miehelläni olla. Parta sentään kasvaa hyvin. 

Vierailija
52/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sitä mieltä että hänen kaljunsa on seksikoneen aurinkopaneeli : D

Vierailija
53/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Mäkin kauhuissani seuraan, miten miehen hiukset vaan harvenee ja harvenee. Viimeisen puolen vuoden aikana niitä on lähtenyt oikein urakalla. kalju ei sovi sille lainkaan. Mies yrittää korvata tätä hankkimalla hyvin kalliita merkkivaatteita, Armania, Bossia. Vaikutelma on surkuhupaisa. Ja mitäs tuosta,,mutta samalla mies vaan lihoaa. Vetää koko ajan estoitta karkkia, jäätelöä ja limsaa ja samalla on muka niin urheilullinen. Hän näkee itsensä atleettina, vaikka on ihan kotlett.

Mieskin kauhuissaan seuraa miten sun naama on valahtanut ja näytät ihan buldogilta. Rinnat roikkuu ja vyötärö kadonnut makkaroiden alle. Peppu näyttää puoliksi tyhjentyneeltä vappupallolta ja naama on yhtä ryppyä.

Se on hankkinut ne uudet vaatteet, koska on ihastunut työkaveriinsa.

Vierailija
54/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tukka kuulekin naisillakin harvenee. Monta menopaussin kanssa kamppailevaa työkaveria, joilta päälaki alkaa paistaa jo läpi. Monilla naisilla on keski-iässä ohuet kuivat hiukset. Entinen kuontalo on muisto vaan.

Myös raskaudet aiheuttavat hiustenlähtöä. Monilla naisilla on raskauden aiheuttaman hiustenlähdön vuoksi kohonnut hiusraja ja ohuempi tukka.

Miehet sentään voivat ajaa päänsä kaljuksi ja monelle se sopii todella hyvin.

Vierailija
55/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ButtRhetler kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo vuosia sitten hiukseni menettänyt mies ja asian kanssa niin sinut, että välillä oikein huvittaa. Olen usein sähköpostilla ja puhelimella yhteydessä ihmisiin ammattini puolesta.

Sitten jossain vaiheessa on yleensä tapana tavata nokatusten, uskomatonta mutta totta, välillä näkee ihmisissä suoranaisen inhon katseessa ja itseni arvottamisen hiuksettomuuden vuoksi.

Sama täällä, mutta en ole kyllä ikinä huomannut minkäänlaista "inhoa" ihmisten katseessa siitä, että olen kaljuuntunut mies. Ehkä se johtuukin siitä, että olen täysin sinut asian kanssa eikä minua voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee kaljustani.

Jos nyt olisi saatavilla ilmainen pilleri jolla saa tuuhean tukan yhdessä yössä, en ottaisi. Sängen pitäminen on tuhannesti helpompaa ja halvempaa kuin tukallisena olo.

Joo eipä ole ikävä niitä pyörteitä yms. päässä aamuisin joista pitkätukkana sai kärsiä. Meni vaan aikaa hukkaan kun niitä minnesattuu sojottavia hiuksia yritti kiireessä jollain liimailla päätä vasten. Bonuksena myös naiset ei enää vilkuile niin kauheasti, joten niilläkään ei tarvi niin Päätään vaivata. Oikeestaan ihan kivaa olla ns. näkymätön ihminen, en koskaan ole pitänyt huomiosta.

Vierailija
56/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä haitanut koska tiesin kaljuuntumisen johtuneen sytostaattihoidoista.  Hän kelpaisi minulle täysin karvattomana kunhan vain olisi elossa :(

Voi kulta... Miksi parhailta otetaan onni pois, ja älykääpiöille annetaan sellaista, mitä eivät osaa arvostaa?

Vierailija
57/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:42"]No ei se kaljuuntuminen kaunista ole, myönnetään... Mun exä alkoi kaljuuntua aikaisin. En erityisemmin pitänyt siitä, mutta eihän se meidän eroon vaikuttanut. Kukas tässä vuosien myötä kaunistuis :)

Nykymiehellä on ihanat, tuuheat hiukset, eikä ole kaljuuntuvaa tyyppiä. Mutta se innostui kasvattamaan itselleen parran. En pidä parroista, mutta enhän mä sille voi asiasta sanoa, kun se itse siitä niin tykkää.

Ei se ulkonäkö oo se juttu, katsos...

Tottakai sä voit sanoa asiasta. Ja jos sanot vielä että oot tuplasti komeempi ilman nii katos ku partaa lähtee :D

Juu ja miehet muistaa sanoa tänään kotona lyhythiuksisille tyttöystävilleen, että oisit naisellisempi pitkätukkaisena ja lihaville naisilleen, että oisit kuumempi hoikempana. Ihan tasa-arvon nimissä.

Vierailija
58/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Taitaa aapeellä olla kova ahdistus omasta ulkonäöstään ja rupsahtelustaan, jos kerran miehenkin vanheneminen noin koville ottaa. Kas miehiä on naisia vähemmän noin 45 ikävuodesta lähtien, mikä tarkoittaa, että eronnut mies kyllä naisen löytää, mutta eronnut nainen voi jäädä ikävästi yli. Tai onhan näitä kiltti_miehiä kyllä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Raavi niistä.

Vierailija
59/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ketju 😀

Kuulkaa naiset kyllä se mieskin joutuu pettyneenä katsomaan teidän rupsahtamistanne ja alkaa salaa katselemaan nuoria, nättejä naisia. Ihan yhtä iso pettymys miehelle on teille ilmestyneet suonikohjut, raskausarvet, pömppömahat, rypyt, riippurinnat ja muut.

Vierailija
60/123 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi ajaa kaikki hiukset pois, jos häntä itseään häiritsee hiusten lähteminen. Naiselle se päätös ei kuulu. Naiselle oman päälaen kaljuuntuminen on paljon isompi juttu.