Muita naisia joita oman miehen kaljuuntuminen ahdistaa???
Varmaan nyt minutkin leimataan pinnalliseksi narsistiksi tms. mutta kysyisin kuitenkin, onko muita naisia, joita ahdistaa seurata oman miehen rumentumista kaljuuntumisen myötä? Tai ei ehkä niinkään vain rumentumista, mutta jotenkin miehisyyden häviämistä?
Mieheni on 40 ja viimeisen parin vuoden aikana hiukset ovat lähteneet todella vauhdilla ja päälaki paistaa jo täysin. Pakko on myöntää ettei hän kyllä enää minusta ole lähellekään yhtä hyvännäköinen kuin vielä 2 vuotta sitten. Miehen suvussa suurin osa on kaljuja, mutta kaljuuntuneet paljon nuorempia, joten ehdin jo toivoa ettei hänellä tukka lähtisikään.
Olenko ajatuksineni yksin.
Kommentit (123)
Oli jo kaljuuntunut ennen kuin tavattiin. Ei ahdista.
Onneksi ei ole naista, niin ei joudu raukka kärsimään kaljuuntumisestani
Tauskikin hankki Turkissa hiusistutuksen. Pitäisi kaikkien 50+ setämiesten Suomessa ottaa mallia.
Oon huomannut 30v mieheni päässä muutaman kohdan joissa hius on ehkä vähän harvempaa. Siis tosi pieniä alueita ja tämä näkyy vain jos on tosi lyhyt kampaus. Muuten hänen hiuksensa ovat todella tuuheat.
Hänen isällään on 60-vuotiaan edelleen harmaa, paksu tukka mutta eikös hiusgeenit tuu äidin puolelta? :s
Mieheni on kyllä myös kovaa vauhtia harmaantumassa. Se ei kyllä haittaa yhtään. Toivon, että sen hiukset ei oo oikeesti harvenemassa, sillä iso osa mieheni komeutta on hyvännäköinen kampaus :D
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Mäkin kauhuissani seuraan, miten miehen hiukset vaan harvenee ja harvenee. Viimeisen puolen vuoden aikana niitä on lähtenyt oikein urakalla. kalju ei sovi sille lainkaan. Mies yrittää korvata tätä hankkimalla hyvin kalliita merkkivaatteita, Armania, Bossia. Vaikutelma on surkuhupaisa. Ja mitäs tuosta,,mutta samalla mies vaan lihoaa. Vetää koko ajan estoitta karkkia, jäätelöä ja limsaa ja samalla on muka niin urheilullinen. Hän näkee itsensä atleettina, vaikka on ihan kotlett.
Samaistun, mulla on sama juttu; rouva vaan lihoo ja maha nimenomaan kasvaa. Kauhea kiukkukohtaus, jos millään sanakäänteellä yrittää keskustelua avata. Hiuksia, kulmakarvoja, ripsiä, kynsiä yms puleerataan varmaan usealla satasella kuussa. Hukkaan menee.... näen vain tuon uimarenkaan.
Joillekin kalju sopii. Kun näen nuoruudenkuvia Toni Wirtasesta ja Juha Tapiosta, niin alkaa naurattamaan. Nehän oli ihan hassun näköisiä hiukset päässä 😂
En ihan tajua. Mun mies oli täyskalju jo kun tavattiin. Hiukset lähtenyt kai jo 30vuotiaana. Ei haittaa yhtään, päinvastoin. Tosi miehekäs, sopii hänelle itse asiassa paremmin kun hiukset.. nimenomaan kaikki kuuluu ajaa pois kun hiusraja kivunnut liian ylös ja päälaki paistaa. Muuten näyttääkin pöljältä ja ikäistään vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mammat kiusaa sua.🧐
Itse aloitukseen kommentoiden, onhan ulkonäön muutoksella aina merkitystä parisuhteeseen. Niinhän miehetkin kommentoi kun nainen tukevoituu vanhentuessaan, tai parin porsimisen jälkeen.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kiusaa sua.🧐
Itse aloitukseen kommentoiden, onhan ulkonäön muutoksella aina merkitystä parisuhteeseen. Niinhän miehetkin kommentoi kun nainen tukevoituu vanhentuessaan, tai parin porsimisen jälkeen.
mies53v
Musta tuossa on aste-ero, onko kyseessä muutos johon voi omalla toiminnallaan vaikuttaa vai ei.
nimim. tukka päässä.
Kaljuunnuin 30-vuotiaana. Kuten varmaan arvaattekin, yksin olen saanut olla siitä lähtien.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kiusaa sua.🧐
mies53v
Musta tuossa on aste-ero, onko kyseessä muutos johon voi omalla toiminnallaan vaikuttaa vai ei.
nimim. tukka päässä.
Kyllä niitä lääkkeitä on ollu jo kauan aikaa, joilla tukka pysyy päässä mikäli tarvetta on. Taisi sillä käytössä jotain negatiivista olla..
Naislla tuo lihominen on useimmille enemmän tai vähemmän biologista. Vauvaliha pyrkii säilymään😉
mies53v
Toivon, että kaikki naisia läskeiksi haukkuvat miehet kaljuuntuvat alle nelikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kaikki naisia läskeiksi haukkuvat miehet kaljuuntuvat alle nelikymppisinä.
Pusu sulle poskelle😘
mies53v
Minun 14-vuotias siskoni kaljuuntui täysin parissa viikossa.
Voisi sanoa, että perheemme iloisempi elämä loppui siihen.
Esim. talomme verhot olivat kiinni 6 vuotta putkeen .
Seuraukset tästä kaikesta näkyvät vielä tänäkin päivänä.
En halua vähätellä kokemustaso mutta aikuisen miehen harveneva tukka ei ehkä ole niin kummallinen asia.
En ole ikinä edes tullut ajatelleeksi, että kaljuuntuminen olisi huono juttu, sillä omassa suvussani kaikilla miehillä on hiusraja paennut kasvoilta hyvissä ajoin ja pälvikaljukin pilkottanut kauan ennen neljääkymppiä. Olen pitänyt tätä ihan normaalina.
Mutta nyt kun sanoit, minun keski-ikäisellä aviomiehellänihän on ihan älyttömän tuuhea tukka edelleen! Mutta niin on äidillänsäkin, joka täyttää kohta 80.
Minua ei siis kalju haittaisi, mutta taidan kaljuuntua itse ennen puolisoani.
Kaljuuntuminen ei haittaa, mutta usein nämä tyypit kasvattavat parran kompensoimaan kaljua päätä, ja parta on sellainen mitä en siedä yhtään. Parrakasta miestä on ikävä suudella.
Vierailija kirjoitti:
Minun 14-vuotias siskoni kaljuuntui täysin parissa viikossa.
Voisi sanoa, että perheemme iloisempi elämä loppui siihen.
Esim. talomme verhot olivat kiinni 6 vuotta putkeen .
Seuraukset tästä kaikesta näkyvät vielä tänäkin päivänä.
En halua vähätellä kokemustaso mutta aikuisen miehen harveneva tukka ei ehkä ole niin kummallinen asia.
Ne, joilla se hiusraja ja hiukset pysyy erikoisen hyvin vanhalle iällä, eivät hekään ole tyytyväisiä tilanteeseen. Näitäkin on tullut tavattua.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että tässä puhutaan ihan eri asiasta? Voin vielä avata: lihavuus on itse aiheutettua, kaljuuntumista ohjaa geenit. Olen itse laiha ja urheilullinen mies ja jos mulla olisi mahdollisuus vaikuttaa geeneihin niin mulla olisi tuuhea tukka. Vaan kun ei ole. Mutta laihana olen päättänyt itseni pitää, ja kas, sehän onnistuu. Jos pitää vertailukohta etsiä, niin verrataan sitten vaikka rumiin ihmisiin. Nehän eivät kauniiksi muutu itsekurilla, kuten ei kaljukaan muutu tuuheahiuksiseksi.
Omalla miehellä on onneksi sen verran hyvän mallinen pää että kaljuksi ajeltuna se näyttää hyvältä, mielestäni paremmalta kuin hiukset. Tämä ei kuitenkaan ole kaikkien kohdalla totta.