Muita naisia joita oman miehen kaljuuntuminen ahdistaa???
Varmaan nyt minutkin leimataan pinnalliseksi narsistiksi tms. mutta kysyisin kuitenkin, onko muita naisia, joita ahdistaa seurata oman miehen rumentumista kaljuuntumisen myötä? Tai ei ehkä niinkään vain rumentumista, mutta jotenkin miehisyyden häviämistä?
Mieheni on 40 ja viimeisen parin vuoden aikana hiukset ovat lähteneet todella vauhdilla ja päälaki paistaa jo täysin. Pakko on myöntää ettei hän kyllä enää minusta ole lähellekään yhtä hyvännäköinen kuin vielä 2 vuotta sitten. Miehen suvussa suurin osa on kaljuja, mutta kaljuuntuneet paljon nuorempia, joten ehdin jo toivoa ettei hänellä tukka lähtisikään.
Olenko ajatuksineni yksin.
Kommentit (123)
Tämä on oikeasti asia, jolle mies ei voi mitään, kaljuuntumisen määrää genetiikka. Sitä voi hidasta lääkityksillä, joiden sivuvaikutuksiin kuuluvat mm. mahdollinen impotenssi.
Itse aloin kaljuuntua kolmenkympin lähestyessä. Asia on vuosien saatossa ollut pakko hyväksyä. Kyse on kuitenkin kosmeettisesta asiasta, maailmassa on paljon pahempiakin murheita.
Kaikilla saa tietenkin olla omat kriteerinsä kumppanille ja kyllä minä ymmärrän, että ei kaljuni kaikkia naisia miellytä. Tämä on OK. Onhan itsellänikin preferenssejä kumppaneiden suhteen.
Hyvää kevätillan jatkoa palstan naisille. :)
Olen aina haukkunut kaljuani naispuolisille ystävilleni ja sanon suoraan sen syyksi, että olen sinkku. Aina sama poikalapselle kerrottu virsi: "No eihän kalju nyt haittaa, se sopii miehelle tosi hyvin!" Vituttaa paljon enemmän, ku naisia oman miehen kaljuuntuminen.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, jättäisin jos alkaisi kaljuuntumaan ennen aikojaan.
Minä jätin kerran naisen, kun häntä selvästi harmitti kaljuni. Siinähän itki eroa hetken aikaa.
Ei kiinnosta edes naisen kaljuuntuminen kunhan ei ole läski.
Pintaa syvemmällä miehiä katsovat palstatantat taas vauhdissa. Älkää jakako niitä kaljuuntumisgeenejänne eteenpäin, niin kaljut miehet loppuu. Kyllä, kaljuuntuminen periytyy äidin puolelta.
Kalju on kiva! Kaljut näyttää älykkäiltä. Ja ihan lyhyeksi ajeltu tukka on myös ihana. En ole ikinä voinut sietää sellasta leijonantukkaa. Ja pitka rokkaritukka se vasta kauhee onkin.
Nykyään on niitä lasereita jotka auttaa hiustenkasvuun. Ihan lippiksiäkin, mikä sen nimi nyt taas olikaan.
Mutta mielestäni kalju on tosi staili.
Ahdistaa miestä jonkin verran mutta ei minua. En rakastunut häneen vain sen vuoksi että hänellä oli hiuksia päälaella.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on niitä lasereita jotka auttaa hiustenkasvuun. Ihan lippiksiäkin, mikä sen nimi nyt taas olikaan.
Ja jatkan vielä että sen lippiksen nimi on Capillus. Ja lasereita on myös hiuspantana ja harjoina. Kuulemma toimivat hyvin, Youtubessa on testejä.
Naispuoliset kollegat eivät meinaa pystyä työskentelemään kanssani, koska olen kalju. Heitä ällöttää asia niin paljon. He ovat tottuneet siihen, että miesvartalo on rasvaton, lihaksikas, hiukset pysyvät hautaan asti päässä, kropan muodoista näkyy tietyn urheilulajin harrastaminen, koska muutoin ei sytytä edes työkaveruus. Silmälaseja ei myöskään saa olla, koska ne ovat geneettisen heikkouden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hintakin on vaan 3000 dollaria. Eikä tehosta ole mitään takeita, vaikka kuinka olisi Youtubessa videoita. Pitäisikö meidän kaikkien miesten nyt hankkia tällaiset lippikset, että naiset kestävät tätä julmaa maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ahdista. Ärsyttää vaan kun se on kalju ja lihava mutta silti vaatii minulta kaunista ulkomuotoa AINA, ei voi olla ilman meikkiä edes vkonloppua. Ja sanoo kaikkia kauniita julkkiksiakin liian rumiksi. Tekis mieli käskeä sitä kattomaa peiliin :)
Et sinäkään kyllä täysillä käy jos olet miehen kanssa joka ärsyttää
Hohhoijaa, voisiko joku kehittää kuonafiltterin selaimeen ettei joutuisi todistamaan tällaisia ketjuja. Vai onko jokaisen viestin kirjoittanut suoli24:n 21-vuotias harjoittelija?
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se, jos mies ei itsekään oikein hyväksy sitä kaljuuntumistaan ja pitää niistä viimeisistäkin haivenistaan kiinni kynsin ja hampain. Pelle Hermanni -tukka tai kaljunpeittely-yritykset näyttävät kammottavilta. Reilusti vain tukka pois, kun alkaa päälaki paistaa.
Helppohan se on sellaisen sanoa, joka ei ole asiaa kokenut. Ajapa itse kaljuksi edes kerran. Me kaljuuntuvat joudumme
tekemään sen viikottain, itsekin yli 10 vuoden ajan. Kokeile kerran ja tule sitten kehumaan :D.
Mä en pystyis menee edes treffeille kaljun kanssa saati että alkaisin suhteeseen.
Mun mies on 50+ ja kasvattanut etätöissä Rölli-Peikko tukan. Hävettää sen puolesta ne etäpalaverit kun on tukka pystyssä kuin Rod Stewerdilla.
Kalju on miehekkäämpi kuin pakeneva hiusraja. Mieheni on myös kalju ja minulle ei väliä onko tukkaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis menee edes treffeille kaljun kanssa saati että alkaisin suhteeseen.
Hyvä, en minäkään pystyisi käymään pinnallisen naisen kanssa treffeillä. En varsinkaan sellaisen, joka ei osaa edes kirjoittaa. Et liene kovin älykäs?
Tasa-arvoa olisi jos naisetkin ajaisivat päänsä kaljuksi. Loppuu se turhamaisuus.