Mies väittää että varastan häneltä rahaa.
Väittää että olen varastanut häneltä yli 1000€ käteistä. Säilyttänyt kotona rahaa enkä tiennyt edes missä täällä. Meillä ei ole käynyt kun minä ja äitini eikä todellakaan olla otettu hänen rahoja. Nyt syyttää meitä ja haukkui mua rotaks. Soitti äidilleni ja sanoi että eihän täällä asunnossa ole käynyt muita ja ettei hänellä ole asiaa enään tänne.
V*ituttaaa!!! Kysyy myös että miten reagoisin jos jätän tuttipullon pöydälle ja kun tulen takas sitä ei ole enään sielä, että ketä alkaisin syytteleen? Eihän seinät ole voinut sitä imeä!
Kommentit (123)
Olen nyt jotenkin varma että mies on sairastunut skitsofreniaan. Siltikö jätän sen? Kyllä muuten eroasin mutta jos hän onkin vaan sairas niin haluan auttaa
ap
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:56"]
Noin paljon käteista joita pitää villasukissa piilotella. Ja alko/muut päihteet maistuu, eikös vaan?
Jos mies onnistuu hävittämään noin paljon rahaa silkkaa tyhmyyttään, ei sen kanssa kannata olla, ja jos sillä on muistisairaus, niin eipä ole helppoa sekään.
Jos hävinneet rahat selittää muistin vienyt viina, päihde tai mielenterveyden häiriö, niin _paljon_ helpompaa sinulla olisi sen vauvan kanssa ihan itseksesi.
[/quote]
noh kerta noin hyvin arvasitte niin kyllä polttelee päivittäin. Ei käytä muita päihteitä kun kukkaa. Tänään ollut ekan päivän polttamatta ja agressiivinen käytös alkoi.,
ap
[/quote]
Olisit voinut mainita tämän heti alkuun,kyllä tuo päivittäinen polttelu vaikuttaa ihmiseen,vaikka ei muita aineita käyttäisikään.Teillä on pieni vauva,mies polttaa päivittäin kukkaa ja sinusta suhteenne suurin ongelma on se että mies syyttää sinua (huume?)rahojen varastamisesta? Mitä ihmettä teet tuollaisen urpon kanssa ylipäätään? Ei pieni vauva ole mikään syy ettei muka voisi erota mielenterveys ja päihdeongelmaisesta,mies ei taida olla muutenkaan mikään Vuoden isä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:49"]
Olen nyt jotenkin varma että mies on sairastunut skitsofreniaan. Siltikö jätän sen? Kyllä muuten eroasin mutta jos hän onkin vaan sairas niin haluan auttaa
ap
[/quote]
No eipä tuo kertomasi perusteella kovin hyvältä kuulosta.Siis tietenkin hienoa tukea sairasta puolisio,mutta jos mies jolla on pieni vauva,polttaa päivittäin kukkaa ja piilottelee jotain epämääräisiä rahakätköjä,hukkaa ne ja haastaa riitaa,ei tuollaista oikein voi pistää minkään sairauden piikkiin.Itsekästä ja välinpitämätöntä touhua,paremmin pärjäisit ilman pössyttelijää.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:51"]
Noin paljon käteista joita pitää villasukissa piilotella. Ja alko/muut päihteet maistuu, eikös vaan?
Jos mies onnistuu hävittämään noin paljon rahaa silkkaa tyhmyyttään, ei sen kanssa kannata olla, ja jos sillä on muistisairaus, niin eipä ole helppoa sekään.
Jos hävinneet rahat selittää muistin vienyt viina, päihde tai mielenterveyden häiriö, niin _paljon_ helpompaa sinulla olisi sen vauvan kanssa ihan itseksesi.
[/quote]
noh kerta noin hyvin arvasitte niin kyllä polttelee päivittäin. Ei käytä muita päihteitä kun kukkaa. Tänään ollut ekan päivän polttamatta ja agressiivinen käytös alkoi.,
ap
[/quote]
Olisit voinut mainita tämän heti alkuun,kyllä tuo päivittäinen polttelu vaikuttaa ihmiseen,vaikka ei muita aineita käyttäisikään.Teillä on pieni vauva,mies polttaa päivittäin kukkaa ja sinusta suhteenne suurin ongelma on se että mies syyttää sinua (huume?)rahojen varastamisesta? Mitä ihmettä teet tuollaisen urpon kanssa ylipäätään? Ei pieni vauva ole mikään syy ettei muka voisi erota mielenterveys ja päihdeongelmaisesta,mies ei taida olla muutenkaan mikään Vuoden isä.
[/quote]
no en oikeesti tiennyt että kannabis vaikuttaa häneen niin paljon joten en maininnut asiasta. Teidän vastaukset sai mut miettimään ihan erillailla asioita
ap
Et oo penaalin terävin itsekään, kun tollasen pössyttelijän kanssa meet lisääntymään. "Ihana" kuulla, että ajaa oikein autoakin pilvessä, ihan ku ei muuten sais kaiken maailman sekopäitä pelätä tuolla liikenteessä. Älä ainakaan anna lasta tollasen rattijuopon kyytiin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:49"]
ap
[/quote]
No eipä tuo kertomasi perusteella kovin hyvältä kuulosta.Siis tietenkin hienoa tukea sairasta puolisio,mutta jos mies jolla on pieni vauva,polttaa päivittäin kukkaa ja piilottelee jotain epämääräisiä rahakätköjä,hukkaa ne ja haastaa riitaa,ei tuollaista oikein voi pistää minkään sairauden piikkiin.Itsekästä ja välinpitämätöntä touhua,paremmin pärjäisit ilman pössyttelijää.
[/quote]
varmasti pärjäisin. Mutta jos puhuisin hänelle tosta sairaudesta ja auttaisin häntä. Jos itekkin tajuaisi. Haluan tukea koska hänellä ei ole kuin minut ja jäis yksin sairasteleen. Mut jos vaan jatkaa polttelua ja syyttelyä niin byebye
ap
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:51"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
no en oikeesti tiennyt että kannabis vaikuttaa häneen niin paljon joten en maininnut asiasta. Teidän vastaukset sai mut miettimään ihan erillailla asioita
ap
[/quote]
Kuulostaa vähän siltä, että sun itseskin pitäisi olla jotenkin holhouksen alainen. Tällä palstalla on pelottavan yleinen tuo asenne, että "no kun en mä oikein tiennyt" ja sen varjolla asetetaan omat lapset vaaraan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:01"]
Et oo penaalin terävin itsekään, kun tollasen pössyttelijän kanssa meet lisääntymään. "Ihana" kuulla, että ajaa oikein autoakin pilvessä, ihan ku ei muuten sais kaiken maailman sekopäitä pelätä tuolla liikenteessä. Älä ainakaan anna lasta tollasen rattijuopon kyytiin.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:01"]
[/quote]
[/quote]
Musta tässä ei ole mitään hauskaa. Jossain tuolla on pieni lapsi, joka pitäisi saada turvaan mt-päihdeperheestä ja vähän äkkiä.
Paranoidi skitsofrenia alkaa juuri noin! Kokemusta on lähiomaisena. Lähde hyvä ihminen, paranoidinen peittelee epäilyksiään, koska ei enää luota sinuun, ja saattaa yhtäkkiä käydä sitten päälle. Yleensä skitsot eivät ole väkivaltaisia paitsi itseään kohtaan, mutta silloin kun ovat, se liittyy juuri harhaisiin jaksoihin. Olet vaarassa ja vauvasi myös.
"Kulta, sä olet nyt pössytellyt itsellesi skitsofrenian, mä haluun hei tukee sua!"
"Hei kiitti ku kerroit! Taidankin lopettaa polttamisen tähän paikkaan"
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:11"]Eikös se "kukan" polttelu aiheuta juuri skitsofrenian puhkeamista? Ei kukaan normaali ihminen pidä noin paljon käteistä mukanaan/kotonaan nykyaikana, se on ihan hullujen ja rikollisten touhua, tai höpsähtäneiden vanhusten. Ja tuo syyttely ja pieni vauva on sellainen yhdistelmä, että heti pitää lähteä pois.
[/quote]
Minulla on lähemmäs pari tonnia kääshinä kotona :) Ja olen ihan normaali...
Skitsofrenia on alkuvaiheessakin jo sen verran paha tauti, ettei ihmistä voi lähestyä järkisyin perustelemalla. Vaihtoehdot ovat: lähdet pois jos mies ei mene hoitoon ja ilmoitat sosiaaliviranomaisille tilanteesta, jolloin myös he voivat tehdä päätöksen soittaa miehelle ambulanssi, tai soitat itse valkotakkiset paikalle kun syyttely alkaa. Mutta ole varovainen.
Akuuttivaiheessa et voi olla miehen tukena, häneen tehoavat vain lääkkeet ja sairaalahoito. Toipumisvaiheessa, jos kaikki menee parempaan, voit harkita oletko vielä hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:09"]
"Kulta, sä olet nyt pössytellyt itsellesi skitsofrenian, mä haluun hei tukee sua!"
"Hei kiitti ku kerroit! Taidankin lopettaa polttamisen tähän paikkaan"
[/quote]
Kuulostaa jotenkin hullukta että hylkäisin mieheni sen takia että sairastui . En hylkäisi lasta tai äitiänikään. Oikeasti hei onko se muka vaihtoehto
ap
Oikeasti ap,todela hienoa että olisit valmis tukemaan mahdollisesti skitsofreenikkomiestäsi,mutta jos mies ei itse tajua että hänellä on ongelma,et voi auttaa häntä.Voit auttaa vain itseäsi ja lastanne sillä että jätät huumehörhövainoharhaurpon.Ainahan on naisia jotka uskovat jotenkin rakkauden voimalla parantavansa juopot,narkkarit ja muut ongelmakimput,nämä tapaukset eivät vain tahdo parantua vaan hyväksikäyttävät avuliaita aatuja.Oletko muuten tullut ajatelleeksi,että jos mies pössyttelee päivittäin,ja piilottelee mystisiä käteiskätköjä,hän saattaa sinun tietämättäsi käyttää tai myydä myös muita huumeita?Kannattaa lähteä nyt eikä vasta sitten kun jotain oikeasti pahaa tapahtuu.
Luen tosta skitsofreniasta ja ei vitsi miten täsmää kaikki kun muistelen.
Saatiin kerran hyvä ja edullinen vuokra asunto ja mies oli varma että asuntoon on laitettu valvobta kameroita kun oli niin edullinen.
hänen puhelimeensa on laitettu myös teippi kameran kohdalle..
mä oikeasti itken sängyssä kun tajuan nyt kaiken..
ap
Kuulostaa exältäni. Aikalailla sama tilanne oli mulla, paitsi rahoja ei kadonnut. Nyt erottu, onneksi. Suosittelen sullekkin. Se tilanne ei tuosta miksikään muutu, ja haluatko että lapsesi elää päihtyneen isän kanssa? Mun exä oli kans 'normaali' pilvessä. Mut eikö toi jo kerro et on huolestuttavaa. Mut ite sitä on jotenkin tilanteelle sokea..