Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun muija haluaa olla vain kaveri.. :(

Vierailija
10.02.2015 |

olen 16 v jätkä Eli on eräs muija kehen olen todella ihastunut tulemme todella hyvin toimeen meillä on hauskaa keskenämme meillä on paljon asioita ja harrastuksia mistä olemme samaa mieltä mutta myös sopivasti asioita mistä olemme erimieltä tiedän muijan sanoneen että minulla on täydellinen luonne ja muuta myös ystävämme ovat sanoneet että sopisimme yhteen mutta hän vain närkästyy noista puheista olen paljastanut tunteeni ja kuinka paljon välitän hänestä mutta hän sanoi nuo musertavat sanat haluan olla vain ystävä aluksi luulin että hänkin on kiinnostunut minusta mutta ei mitä voisin enää tehdä minä todella haluaisin olla hänen kanssaan enemmän kuin ystävä olen yrittänyt päästä hänestä yli mutta tunteet ja vitutus nousevat helposti päähän koska vietän hänen kanssaan aikaa joka päivä enkä halua pistää välejä poikki koska haluan kuitenkin olla edes hänen ystävänsä meillä on kyllä ollut hieman riitoja koska olen ollut monesti allapäin ja hän kyllä tietää syyn yksi syy on varmasti se että tiedän muijan olevan jonkin verran ulkonäkö keskeinen ja itse en ole se komein kaveri mutta en kyllä sentään ruminkaan ainut valttini on kai ystävällisyys.. antakaa neuvoja joo tiedän tuli pitkä teksti

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:03"]Harmillista mutta luulen että jos tyttö on sanonut pitävänsä sua mukavana tyyppinä ja noin, niin eiköhän se mahdollisuus ollut siinä. Valitettavasti en usko että voit tehdä enää mitään. Ja sitten hei tulevaisuuden varrelle: älä sano tyttöjä/naisia muijiksi. Jos joku kutsuisi mua noin niin en haluaisi olla edes kaveri.
[/quote]
Jaa meidän kaveripiirissä sanassa ei ole mitään ihmeellistä sitäpaitsi teiniä on outoa sanoa naiseksi/tytöksi AP

Vierailija
22/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta. [/quote] Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP

[/quote]

Nyt en ymmärrä miten se tyttö suostuu olemaan missään tekemisissä kanssasi. 

Itse en suostuisi edes kaveriksi.
[/quote]
Sori et on vähä huono päivä enkä jaksa miettii oikeinkirjoitusta.. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tommonen paska, joka käyttää hyväksi. Se vituttaa pirusti olla vaan kaverina jos haluas ite enemmän. Helpommalla pääset tunteiden osalta, jos et niitä aina herätä tän tytön seurassa ja mietippä miten se nakertaa, jos pitää katella sen seurustelua toisen kanssa. Kyllä niitä vapaita ja mukavia tyttöjä on tarjolla.

Vierailija
24/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:03"]Harmillista mutta luulen että jos tyttö on sanonut pitävänsä sua mukavana tyyppinä ja noin, niin eiköhän se mahdollisuus ollut siinä. Valitettavasti en usko että voit tehdä enää mitään. Ja sitten hei tulevaisuuden varrelle: älä sano tyttöjä/naisia muijiksi. Jos joku kutsuisi mua noin niin en haluaisi olla edes kaveri. [/quote] Jaa meidän kaveripiirissä sanassa ei ole mitään ihmeellistä sitäpaitsi teiniä on outoa sanoa naiseksi/tytöksi AP

[/quote]

Mä en olisi ikinä kenenkään kanssa, joka kutsuu naisia muijaksi.

Vierailija
25/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta. [/quote] Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP

[/quote]

Nyt en ymmärrä miten se tyttö suostuu olemaan missään tekemisissä kanssasi. 

Itse en suostuisi edes kaveriksi.
[/quote]
Sori et on vähä huono päivä enkä jaksa miettii oikeinkirjoitusta.. AP

Vierailija
26/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen poika, tsot tsot. Ei tädeille puhuta mitä sylki suuhun tuo. Sinähän itse sinne muijan vittuun siis haluat, julli, mutta jos siellä lukee sulle asiaton oleskelu kielletty, ja sitten tulet tänne vollottamaan, niin nythän et edes ota asiallista neuvoa kokeneemmilta vastaan. Heti vaan haistattelemassa.

Vierailija
27/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:56"]Kannattaa hioa sitä ulkonäköä. Vetovoima lähtee aika pitkälti ulkonäöstä. Useimmilla naisillakin on koko ajan ulkonäköprojekti meneillään.   Pidä tyttö ystävänä ja ehkä joskus tulevaisuudessa teistä voi tulla jotain tai sitten tapaat toisen tytön. [/quote] Mielestäni ulkonäön ei pitäisi olla pääkriteeri varsinkaan kun en todellakaan ole toivoton tapaus tämän muijan paras kaveri sanoo että ei ymmärrä kaveriaan kun hän ei lämpene minulle AP

[/quote]

Varmaan sun kannattaa sitten yrittää sitä parasta kaveria? Jos muija ei ole kiinnostunut niin sitten ei ole. Älä anna käyttää sua hyväksi, jos et osaa olla vain kaveri niin ota etäisyyttä.

Vierailija
28/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:56"]Kannattaa hioa sitä ulkonäköä. Vetovoima lähtee aika pitkälti ulkonäöstä. Useimmilla naisillakin on koko ajan ulkonäköprojekti meneillään.   Pidä tyttö ystävänä ja ehkä joskus tulevaisuudessa teistä voi tulla jotain tai sitten tapaat toisen tytön. [/quote] Mielestäni ulkonäön ei pitäisi olla pääkriteeri varsinkaan kun en todellakaan ole toivoton tapaus tämän muijan paras kaveri sanoo että ei ymmärrä kaveriaan kun hän ei lämpene minulle AP

[/quote]

Varmaan sun kannattaa sitten yrittää sitä parasta kaveria? Jos muija ei ole kiinnostunut niin sitten ei ole. Älä anna käyttää sua hyväksi, jos et osaa olla vain kaveri niin ota etäisyyttä.
[/quote]
Paras kaveri on varattu.. kieltämättä hän on vaikuttanut hiukan kiinnostuneelta varsinkin kun hänellä oli poikaystävänsä kanssa tauko AP

Vierailija
29/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta. [/quote] Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP [/quote] Nyt en ymmärrä miten se tyttö suostuu olemaan missään tekemisissä kanssasi.  Itse en suostuisi edes kaveriksi. [/quote] Sori et on vähä huono päivä enkä jaksa miettii oikeinkirjoitusta.. AP

[/quote]

Kannattaa opetella se niin, että se tulee selkäytimestä ilman miettimistä.

Vierailija
30/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Vai "täydellinen luonne"? Taitaa "muija" vain kaunistella sitä tosiasiaa, että sinä olet vielä aika lapsellinen jonne.

Vierailija
31/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tytöt sanovat haluavansa olevan kavereita kun eivät ole vielä valmiita sitoutumaan. Jos todella välität hänestä, niin kannasttaa antaa aikaa. Painostaminen ajaa hänet kauemmaksi sinusta. Anna tilaa.

Tsemppiä!

Vierailija
32/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:07"]Jätä tommonen paska, joka käyttää hyväksi. Se vituttaa pirusti olla vaan kaverina jos haluas ite enemmän. Helpommalla pääset tunteiden osalta, jos et niitä aina herätä tän tytön seurassa ja mietippä miten se nakertaa, jos pitää katella sen seurustelua toisen kanssa. Kyllä niitä vapaita ja mukavia tyttöjä on tarjolla.
[/quote]
Kieltämättä olen kyllä miettinyt että jos hän alkaa seurustelemaan jonkun toisen kanssa niin sitä vitutksen määrää mutta haluan olla edes ystävä liikumme kuitenkin samoissa porukoissa niin olisi hankalaa olla riidoissa naisen edelliset suhteet ovat olleet muuten huonoja koska jätkät ovat olleet kusipäitä AP

Vierailija
33/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus voi herätä, jos et ole tälle tytölle saatavilla.

Vierailija
34/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Vai "täydellinen luonne"? Taitaa "muija" vain kaunistella sitä tosiasiaa, että sinä olet vielä aika lapsellinen jonne.
[/quote]
Joo näinhän se on facepalm AP

Vierailija
35/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kun niitä tunteita ei voi pakottaa. Jos tällä tytöllä ei ole tunteita sua kohtaan niin ei ole.

Vierailija
36/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:13"]Yleensä tytöt sanovat haluavansa olevan kavereita kun eivät ole vielä valmiita sitoutumaan. Jos todella välität hänestä, niin kannasttaa antaa aikaa. Painostaminen ajaa hänet kauemmaksi sinusta. Anna tilaa.

Tsemppiä!
[/quote]
Kiitän kannustuksesta AP :-)

Vierailija
37/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ollut joskus yhdessä? Oletko itse seurustellut joskus?

Vierailija
38/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:16"]Ap kun niitä tunteita ei voi pakottaa. Jos tällä tytöllä ei ole tunteita sua kohtaan niin ei ole.
[/quote]
Kyllä minä sen tiedän mutta se on outoa kun monet palaset ovat kohdillaan mutta ei.. AP

Vierailija
39/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:16"]Ap kun niitä tunteita ei voi pakottaa. Jos tällä tytöllä ei ole tunteita sua kohtaan niin ei ole. [/quote] Kyllä minä sen tiedän mutta se on outoa kun monet palaset ovat kohdillaan mutta ei.. AP

[/quote]

Ei se nyt niin outoa ole. 

Vierailija
40/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:17"]Oletteko ollut joskus yhdessä? Oletko itse seurustellut joskus?
[/quote]
Ei olla oltu yhdessä ja ihan ensikertalainen olen koska olen todella yrittänyt etsiä sitä oikeaa AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä