Taas tää alkaa. Lapsella vatsakipua maanantaina.
Maha on kipeä eikä kuulema voi mennä kouluun. Ennen add-lääkitystä oli samaa, sit tuli parempi kausi ja nyt taas.
Mahaa nipistää ja sellainen olo että voisi oksentaa.
Omasta mielestäni voisi olla kyse ahdistuksesta. Itselläni nimittäin samanlainen olo joka päivä kun pitää mennä töihin.
Mä en vaan enää jaksa tätä elämää kun joka asiasta pitää taistella.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:10"]Voisitte hakea perheneuvolasta apua.
[/quote]
Haettu on. Ei apuja. Oli ihan ihan ihme touhua. Unohdin mainita että odotetaan aikaa psykiatriselle.
Siis täm elämän on muututtava. Ei tällaista jaksa kukaan. Taistelua ja vääntöä asiasta kun asiasta.
Ap
Te molemmat reagoitte stressiin. Menkää terapiaan, jossa stressin tunne poistetaan.
Itselläni oli samanlaista kun kiusattiin koulussa. En halunnut mennä.
Lapsi menossa psykiatriselle kunhan saadaan aika sinne.
Itse hakeudun terapiaan kunhan suljetaan pois kilpparin vajaatoiminta. Lääkärin mielestä ahdistus voi hyvin johtua vajiksesta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:39"]Itselläni oli samanlaista kun kiusattiin koulussa. En halunnut mennä.
[/quote]
Tätä minäkin epäilisin. Kokemusta on.
Tai sitten tuo on vain teidän tapanne reagoida ja apu on asian hyväksyminen ja siitä huolimatta toimiminen Tarkoitukseni ei ole vähätellä. Mutta joskus paras apu on jonkin kanssa vain toimeentuleminen. Ihmisten mielet ja kropat toimivat niin eri tavoin.
Kiusaamista ei lapsen tai open mukaan ole. Yritetty puhua ha kysellä.
Itse tiedän fyysisten oireiden johtuvan ahdistuksesta ja ne on vaan mun mielen tekosia, mutta miten saada pieni koululainen ymmärtämään tämän?
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 08:20"]Kiusaamista ei lapsen tai open mukaan ole. Yritetty puhua ha kysellä.
Itse tiedän fyysisten oireiden johtuvan ahdistuksesta ja ne on vaan mun mielen tekosia, mutta miten saada pieni koululainen ymmärtämään tämän?
Ap
[/quote] Voisikohan siihen joku ulkopuolinen auttaa? Jos juttelette vaikka sitten siellä psykiatrisella? Sekin joskus jo helpottaa kun joku selittää rautalangasta sen mekanismin. Niin sitten ei mielessään suurentele asiaa ja ala stressaamaan vielä enemmän. Ja ehkä voisitte etsiä jonkun hyvän harjoituksen jolla ahdistusta voisi laskea silloin kun alkaa ihan oksettamaan.
Voisitte hakea perheneuvolasta apua.