Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun muija haluaa olla vain kaveri.. :(

Vierailija
10.02.2015 |

olen 16 v jätkä Eli on eräs muija kehen olen todella ihastunut tulemme todella hyvin toimeen meillä on hauskaa keskenämme meillä on paljon asioita ja harrastuksia mistä olemme samaa mieltä mutta myös sopivasti asioita mistä olemme erimieltä tiedän muijan sanoneen että minulla on täydellinen luonne ja muuta myös ystävämme ovat sanoneet että sopisimme yhteen mutta hän vain närkästyy noista puheista olen paljastanut tunteeni ja kuinka paljon välitän hänestä mutta hän sanoi nuo musertavat sanat haluan olla vain ystävä aluksi luulin että hänkin on kiinnostunut minusta mutta ei mitä voisin enää tehdä minä todella haluaisin olla hänen kanssaan enemmän kuin ystävä olen yrittänyt päästä hänestä yli mutta tunteet ja vitutus nousevat helposti päähän koska vietän hänen kanssaan aikaa joka päivä enkä halua pistää välejä poikki koska haluan kuitenkin olla edes hänen ystävänsä meillä on kyllä ollut hieman riitoja koska olen ollut monesti allapäin ja hän kyllä tietää syyn yksi syy on varmasti se että tiedän muijan olevan jonkin verran ulkonäkö keskeinen ja itse en ole se komein kaveri mutta en kyllä sentään ruminkaan ainut valttini on kai ystävällisyys.. antakaa neuvoja joo tiedän tuli pitkä teksti

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Vierailija
42/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta.
[/quote]
Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP
[/quote] oletpas ystävällinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:16"]Ap kun niitä tunteita ei voi pakottaa. Jos tällä tytöllä ei ole tunteita sua kohtaan niin ei ole. [/quote] Kyllä minä sen tiedän mutta se on outoa kun monet palaset ovat kohdillaan mutta ei.. AP

[/quote]

Ei se nyt niin outoa ole. 
[/quote]
Juu juu pointtisi ymmärretty toivoisin tsemppiä en haukkuja AP

Vierailija
44/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta.
[/quote]
Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP
[/quote] oletpas ystävällinen
[/quote]
Haistan sarkasmia mutta kyllä kai ystävälliselläkin ihmisellä palaa pinna joskus AP

Vierailija
45/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:19"]Mistä päin olet?
[/quote]
pk seudulta AP

Vierailija
46/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:16"]Ap kun niitä tunteita ei voi pakottaa. Jos tällä tytöllä ei ole tunteita sua kohtaan niin ei ole. [/quote] Kyllä minä sen tiedän mutta se on outoa kun monet palaset ovat kohdillaan mutta ei.. AP [/quote]

Ei se nyt niin outoa ole.  [/quote] Juu juu pointtisi ymmärretty toivoisin tsemppiä en haukkuja AP

[/quote]

Missä kohtaa haukuin? Totesin vaan faktan. 
Ehkä sä muutenkin yrität liikaa saada seurustelusuhdetta. Yleensä ne tulee omalla painollaan, ei väkisin yrittämällä. Epätoivo on se joka karkottaa.

Vierailija
47/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:14"]Kiinnostus voi herätä, jos et ole tälle tytölle saatavilla.
[/quote]
Kiitän neuvosta :-) AP

Vierailija
48/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:16"]Ap kun niitä tunteita ei voi pakottaa. Jos tällä tytöllä ei ole tunteita sua kohtaan niin ei ole. [/quote] Kyllä minä sen tiedän mutta se on outoa kun monet palaset ovat kohdillaan mutta ei.. AP [/quote]

Ei se nyt niin outoa ole.  [/quote] Juu juu pointtisi ymmärretty toivoisin tsemppiä en haukkuja AP

[/quote]

Missä kohtaa haukuin? Totesin vaan faktan. 
Ehkä sä muutenkin yrität liikaa saada seurustelusuhdetta. Yleensä ne tulee omalla painollaan, ei väkisin yrittämällä. Epätoivo on se joka karkottaa.
[/quote]
Selvä AP

Vierailija
49/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta. [/quote] Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP [/quote] oletpas ystävällinen [/quote] Haistan sarkasmia mutta kyllä kai ystävälliselläkin ihmisellä palaa pinna joskus AP

[/quote]

Kannattaa ehkä iän myötä kehittää sitä pinnaa pitemmäksi. Voi olla naismaailmassakin parempi menestys sitten. Monikaan nainen ei tykkää räjähtelijöistä tai tiuskijoista.

Vierailija
50/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Voisit aloittaa vaikka ihan lauseen kirjoittamisen opettelusta. [/quote] Mitä helvettiä toi tähän kuuluu oon 16 v täydellinen oikein kirjoitus ei kiinnosta mua vittuakaan suksi pilkkuines vittuun AP [/quote] oletpas ystävällinen [/quote] Haistan sarkasmia mutta kyllä kai ystävälliselläkin ihmisellä palaa pinna joskus AP

[/quote]

Kannattaa ehkä iän myötä kehittää sitä pinnaa pitemmäksi. Voi olla naismaailmassakin parempi menestys sitten. Monikaan nainen ei tykkää räjähtelijöistä tai tiuskijoista.
[/quote]
Itselläni on kyllä aika pitkä pinna mutta tänään tosiaan on ollut huonopäivä.. AP

Vierailija
51/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, neuvoisin sinua kohtelemaan tyttöjä kunnioittavasti. Tähän kuuluu kunnioittava puhetapa. Muija on sellainen sana, jota yksikään naispuolinen ihminen ei halua miespuolisen henkilön suusta kuulla. Se on ilkeä ja halventava nimitys ja kertoo hyvin paljon siitä, miten kyseinen ihminen suhtautuu koko naissukupuoleen.

Jos tyttö ei istu suuhusi, niin vaihtoehtojakin on. Daami, leidi, friidu ovat kaikki kunnioittavia. En suosittele myöskään käyttämään nimityksiä, jotka johtavat siihen mielikuvaan, että naiset ovat sinulle pelkkiä seksiobjekteja. Unohda siis kissa, pimu, böönä ja tällaiset. 

Pidä itsesi miehenä äläkä anna tytön käyttää hyväksesi sitä, että olet häneen ihastunut. Sinulla täytyy olla omanarvontuntoa sen verran, ettet ala kynnysmatoksi. Jos suostut tytön hyppyytettäväksi, olet kuin huomiota kerjäävä koira. Ystävällisyys ei ole pahasta, mutta tiedät itsekin että liian hyväuskoisia ihmisiä käytetään hyväksi ja vielä halveksutaan päälle, kun he antavat pompotella itseään. 

Ja vaikka nyt tuntuukin, että kaikki kaverit seurustelee, niin usein se on ihan lastenleikkiä tuossa vaiheessa. Ne ihmissuhteet kestää ehkä kuukausia ja niihin liittyy turhaa draamaa ja sydänsuruja. 

Vierailija
52/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kuittailla oikeinkirjoituksesta 16-vuotiaalle.

-Mies 29v-

Vierailija
53/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]Tyhmää kuittailla oikeinkirjoituksesta 16-vuotiaalle.

-Mies 29v-
[/quote]
Kiitän AP

Vierailija
54/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kehittymässä ns. Nice Guy.

Koeta kehittyä ihmisenä. Suuntaa ylenmääräiset paineet johonkin muuhun mielenkiinnon kohteeseen kuin ihmiseen joka ei ole sinusta kiinnostunut. Se kannattaa: tein kerran lyhytelokuvan kun olin kiinnostunut miehestä joka ei ollut minusta kiinnostunut. Sain leffasta kunniamaininnan festareilla.

Suuri osa kulttuurista on silkkaa seksuaalista ja ihmissuhdeturhaumaa. Että sinne vaan sekaan möyrimään!

Vain itseensä voi vaikuttaa, ja jos joku ei ole sinusta kiinnostunut, niin sitten ei ole. Älä katkeroidu, mene ittees, älä ala "kivaksi mieheksi" vaan ole oma rehellinen itsesi. Juuri muutakaan et voi tässä elämässä.

Vierailija
55/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]Kuule ap, neuvoisin sinua kohtelemaan tyttöjä kunnioittavasti. Tähän kuuluu kunnioittava puhetapa. Muija on sellainen sana, jota yksikään naispuolinen ihminen ei halua miespuolisen henkilön suusta kuulla. Se on ilkeä ja halventava nimitys ja kertoo hyvin paljon siitä, miten kyseinen ihminen suhtautuu koko naissukupuoleen.

Jos tyttö ei istu suuhusi, niin vaihtoehtojakin on. Daami, leidi, friidu ovat kaikki kunnioittavia. En suosittele myöskään käyttämään nimityksiä, jotka johtavat siihen mielikuvaan, että naiset ovat sinulle pelkkiä seksiobjekteja. Unohda siis kissa, pimu, böönä ja tällaiset. 

Pidä itsesi miehenä äläkä anna tytön käyttää hyväksesi sitä, että olet häneen ihastunut. Sinulla täytyy olla omanarvontuntoa sen verran, ettet ala kynnysmatoksi. Jos suostut tytön hyppyytettäväksi, olet kuin huomiota kerjäävä koira. Ystävällisyys ei ole pahasta, mutta tiedät itsekin että liian hyväuskoisia ihmisiä käytetään hyväksi ja vielä halveksutaan päälle, kun he antavat pompotella itseään. 

Ja vaikka nyt tuntuukin, että kaikki kaverit seurustelee, niin usein se on ihan lastenleikkiä tuossa vaiheessa. Ne ihmissuhteet kestää ehkä kuukausia ja niihin liittyy turhaa draamaa ja sydänsuruja. 
[/quote]
Kiitän neuvoista puhun hänelle kuitenkin yleensä nimellä ja kaveripiirissämme sanaa ei pidetä halveksivana AP

Vierailija
56/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]Tyhmää kuittailla oikeinkirjoituksesta 16-vuotiaalle.   -Mies 29v- [/quote] Kiitän AP

[/quote]

Minä olen harrastanut oikeinkirjoitusta yläasteesta alkaen, koska minusta asia vaikutti tärkeältä; esimerkiksi netissä kirjoittamani viestit tulivat siten paremmin ymmärretyiksi.

Koskaan ei tietenkään ole liian myöhäistä aiheesta kiinnostua. Sinullakin on vielä mahdollisuus kehittyä vaikka oletkin jo noin vanhaksi ehtinyt, 29-vuotias mies!

Vierailija
57/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:36"]Sinusta on kehittymässä ns. Nice Guy.

Koeta kehittyä ihmisenä. Suuntaa ylenmääräiset paineet johonkin muuhun mielenkiinnon kohteeseen kuin ihmiseen joka ei ole sinusta kiinnostunut. Se kannattaa: tein kerran lyhytelokuvan kun olin kiinnostunut miehestä joka ei ollut minusta kiinnostunut. Sain leffasta kunniamaininnan festareilla.

Suuri osa kulttuurista on silkkaa seksuaalista ja ihmissuhdeturhaumaa. Että sinne vaan sekaan möyrimään!

Vain itseensä voi vaikuttaa, ja jos joku ei ole sinusta kiinnostunut, niin sitten ei ole. Älä katkeroidu, mene ittees, älä ala "kivaksi mieheksi" vaan ole oma rehellinen itsesi. Juuri muutakaan et voi tässä elämässä.
[/quote]
Kiitän neuvoista AP

Vierailija
58/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]Tyhmää kuittailla oikeinkirjoituksesta 16-vuotiaalle.   -Mies 29v- [/quote] Kiitän AP

[/quote]

Minä olen harrastanut oikeinkirjoitusta yläasteesta alkaen, koska minusta asia vaikutti tärkeältä; esimerkiksi netissä kirjoittamani viestit tulivat siten paremmin ymmärretyiksi.

Koskaan ei tietenkään ole liian myöhäistä aiheesta kiinnostua. Sinullakin on vielä mahdollisuus kehittyä vaikka oletkin jo noin vanhaksi ehtinyt, 29-vuotias mies!

[/quote]Kaikki eivät ole lahjakkaita samalla tavalla tai kiinnostuneita samoista asioista. En minäkään olisi saanut suurta kiitosta kirjoituksestani 16-vuotiaana, mutta nykyään pieni lukijakunta ihailee niitä kyllä. Elämänkokemus vaikuttaa tällä alueella niin paljon.

Mietipä olevasi vaikka nuoriso-ohjaajan tai sosiaalityöntekijän tehtävässä; vittuilisitko huolissaan tai hukassa olevalle nuorelle sanavalinnoista, vaikka huoli olisi aito? Jotkut asiat ovat tärkeämpiä.

-Mies 29v-

Vierailija
59/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:54"]Tuossa iässä seurustelusuhteet eivät tule kestämään kovin kauaa. Ja usko pois, sinäkin ehdit seurustelemaan mooonta kertaa elämäsi aikana. :) älä murehdi tämän asian ympärillä. [/quote] Olen kyllä samaa mieltä mutta haluaisin edes yrittää AP

[/quote]

Siihen yrittämiseen ja sitä haluamiseen tarvitaan kaksi. Sinun mielipiteesi yksin ei riitä.

Vierailija
60/82 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:54"]Tuossa iässä seurustelusuhteet eivät tule kestämään kovin kauaa. Ja usko pois, sinäkin ehdit seurustelemaan mooonta kertaa elämäsi aikana. :) älä murehdi tämän asian ympärillä. [/quote] Olen kyllä samaa mieltä mutta haluaisin edes yrittää AP

[/quote]

Siihen yrittämiseen ja sitä haluamiseen tarvitaan kaksi. Sinun mielipiteesi yksin ei riitä.
[/quote]
Mutta toivoisin voivani näyttää että olisin hyvä poikaystävä AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi