Kun muija haluaa olla vain kaveri.. :(
olen 16 v jätkä Eli on eräs muija kehen olen todella ihastunut tulemme todella hyvin toimeen meillä on hauskaa keskenämme meillä on paljon asioita ja harrastuksia mistä olemme samaa mieltä mutta myös sopivasti asioita mistä olemme erimieltä tiedän muijan sanoneen että minulla on täydellinen luonne ja muuta myös ystävämme ovat sanoneet että sopisimme yhteen mutta hän vain närkästyy noista puheista olen paljastanut tunteeni ja kuinka paljon välitän hänestä mutta hän sanoi nuo musertavat sanat haluan olla vain ystävä aluksi luulin että hänkin on kiinnostunut minusta mutta ei mitä voisin enää tehdä minä todella haluaisin olla hänen kanssaan enemmän kuin ystävä olen yrittänyt päästä hänestä yli mutta tunteet ja vitutus nousevat helposti päähän koska vietän hänen kanssaan aikaa joka päivä enkä halua pistää välejä poikki koska haluan kuitenkin olla edes hänen ystävänsä meillä on kyllä ollut hieman riitoja koska olen ollut monesti allapäin ja hän kyllä tietää syyn yksi syy on varmasti se että tiedän muijan olevan jonkin verran ulkonäkö keskeinen ja itse en ole se komein kaveri mutta en kyllä sentään ruminkaan ainut valttini on kai ystävällisyys.. antakaa neuvoja joo tiedän tuli pitkä teksti
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:54"]Tuossa iässä seurustelusuhteet eivät tule kestämään kovin kauaa. Ja usko pois, sinäkin ehdit seurustelemaan mooonta kertaa elämäsi aikana. :) älä murehdi tämän asian ympärillä. [/quote] Olen kyllä samaa mieltä mutta haluaisin edes yrittää AP [/quote] Siihen yrittämiseen ja sitä haluamiseen tarvitaan kaksi. Sinun mielipiteesi yksin ei riitä. [/quote] Mutta toivoisin voivani näyttää että olisin hyvä poikaystävä AP
[/quote]
Toivon että pääset sen näyttämään, sellaisen tytön kanssa joka on sinusta oikeasti kiinnostunut siinä mielessä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:54"]Tuossa iässä seurustelusuhteet eivät tule kestämään kovin kauaa. Ja usko pois, sinäkin ehdit seurustelemaan mooonta kertaa elämäsi aikana. :) älä murehdi tämän asian ympärillä. [/quote] Olen kyllä samaa mieltä mutta haluaisin edes yrittää AP [/quote] Siihen yrittämiseen ja sitä haluamiseen tarvitaan kaksi. Sinun mielipiteesi yksin ei riitä. [/quote] Mutta toivoisin voivani näyttää että olisin hyvä poikaystävä AP
[/quote]
Vaikka olisi kuinka "hyvä", niin se ei aina riitä. Toisen ihastumiseen ei lopullisesti voi omilla ominaisuuksillaan vaikuttaa, ei vaikka käyttäytyisi miten (hyvin tai huonosti "renttumaisesti") tai näyttäisi miltä. Ihminen ei itsekään tiedosta oikein että miksi ihastuu niihin joihin ihastuu. Sattumallakin on sormensa pelissä. Vaikka kuinka näyttäisi tai perustelisi, niin toinen ei voi silti pakottaa itseään ihastumaan, vaikka haluaisikin haluta. Sä oot jo paljon tehnyt kun tunnustit tunteesi. Älä turhaan tuhlaa nuorta elämääsi ja resurssejasi tyttöön joka sanoi "ei", suuntaa mielummin katseesi muualle.
Eli uutta matoa koukkuun vaan! Tiedän että vastaisesti et voi itse pakottaa itseäsi ihastumaan johonkin toiseen tai hylätä toiveita tästä kaveritytöstä, mutta aktiivinen ja tietoinen toiminnan suuntaaminen muualle auttaa kummasti.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:51"]
[/quote]
Toivon että pääset sen näyttämään, sellaisen tytön kanssa joka on sinusta oikeasti kiinnostunut siinä mielessä.
[/quote]
Kunhan nyt joku minut huolisi sen nii masentavaa kuulla kaikilt kyl sä jonku löydät oot nii paras et ennemmi ku myöhemmi löydät jonku mut sit ei kuitenkaa :'( AP
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:51"]
[/quote]
Vaikka olisi kuinka "hyvä", niin se ei aina riitä. Toisen ihastumiseen ei lopullisesti voi omilla ominaisuuksillaan vaikuttaa, ei vaikka käyttäytyisi miten (hyvin tai huonosti "renttumaisesti") tai näyttäisi miltä. Ihminen ei itsekään tiedosta oikein että miksi ihastuu niihin joihin ihastuu. Sattumallakin on sormensa pelissä. Vaikka kuinka näyttäisi tai perustelisi, niin toinen ei voi silti pakottaa itseään ihastumaan, vaikka haluaisikin haluta. Sä oot jo paljon tehnyt kun tunnustit tunteesi. Älä turhaan tuhlaa nuorta elämääsi ja resurssejasi tyttöön joka sanoi "ei", suuntaa mielummin katseesi muualle.
Eli uutta matoa koukkuun vaan! Tiedän että vastaisesti et voi itse pakottaa itseäsi ihastumaan johonkin toiseen tai hylätä toiveita tästä kaveritytöstä, mutta aktiivinen ja tietoinen toiminnan suuntaaminen muualle auttaa kummasti.
[/quote]
Täytyy yrittää siitä olen kyllä myös iloinen kun tyttö ei ole vältellyt tunnustukseni jälkeen tai mitään koska monesti tälläisen jälkee saattaa olla hieman jäätävää mutta ei onneks meillä ja olemme puhuneet tästä tilanteestakin rakentavassa hengessä AP
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:51"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:54"]Tuossa iässä seurustelusuhteet eivät tule kestämään kovin kauaa. Ja usko pois, sinäkin ehdit seurustelemaan mooonta kertaa elämäsi aikana. :) älä murehdi tämän asian ympärillä. [/quote] Olen kyllä samaa mieltä mutta haluaisin edes yrittää AP [/quote] Siihen yrittämiseen ja sitä haluamiseen tarvitaan kaksi. Sinun mielipiteesi yksin ei riitä. [/quote] Mutta toivoisin voivani näyttää että olisin hyvä poikaystävä AP [/quote] Vaikka olisi kuinka "hyvä", niin se ei aina riitä. Toisen ihastumiseen ei lopullisesti voi omilla ominaisuuksillaan vaikuttaa, ei vaikka käyttäytyisi miten (hyvin tai huonosti "renttumaisesti") tai näyttäisi miltä. Ihminen ei itsekään tiedosta oikein että miksi ihastuu niihin joihin ihastuu. Sattumallakin on sormensa pelissä. Vaikka kuinka näyttäisi tai perustelisi, niin toinen ei voi silti pakottaa itseään ihastumaan, vaikka haluaisikin haluta. Sä oot jo paljon tehnyt kun tunnustit tunteesi. Älä turhaan tuhlaa nuorta elämääsi ja resurssejasi tyttöön joka sanoi "ei", suuntaa mielummin katseesi muualle. Eli uutta matoa koukkuun vaan! Tiedän että vastaisesti et voi itse pakottaa itseäsi ihastumaan johonkin toiseen tai hylätä toiveita tästä kaveritytöstä, mutta aktiivinen ja tietoinen toiminnan suuntaaminen muualle auttaa kummasti. [/quote] Täytyy yrittää siitä olen kyllä myös iloinen kun tyttö ei ole vältellyt tunnustukseni jälkeen tai mitään koska monesti tälläisen jälkee saattaa olla hieman jäätävää mutta ei onneks meillä ja olemme puhuneet tästä tilanteestakin rakentavassa hengessä AP
[/quote]Onko pillua antanut?
Älä jää friend zoneen.. ikinä. Jos haluat jonkun naisen, älä KOSKAAN puhu sille mitään tunne elämän asioita ennenkuin nainen on selvästi kiinostunut sinusta. Siis ennenkuin olette edes suudelleet ja käyneet useammilla treffeillä. Älä ole turhan innokas, osoita kiinostuksesi hymyllä ja katsomalla silmiin. Voit kehua vaikka naisen asustetta tai kampausta yms. Anna naisen kiinostua sinusta, älä ole ylitsevuotavan ystävällinen ja todistele olevasi kunnon kaveri. Älä ole myöskään tyly vaan muistat olla kohtelias ja kunnioittava, älä puhu muista pahaa korostaaksesi itseäsi. Anna itsestäsi kuva että olet reilu ja luotettava ja annat itsestäsi tietoa sillain vähän kerrallaan etkä kerro heti itsestäsi kaikkea.. tässä vähän perusasioita avuksesi jotta se oma kulta löytyy, mutta ensin unohdat ton nykyisen.. sitä et tule saamaan ainakaan ennenkuin huomaa että sulla on muuta vientiä. Ja muista aina kunnioittaa naista, pelimies on pelle.. tosimies on herrasmies :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:19"]Älä jää friend zoneen.. ikinä. Jos haluat jonkun naisen, älä KOSKAAN puhu sille mitään tunne elämän asioita ennenkuin nainen on selvästi kiinostunut sinusta. Siis ennenkuin olette edes suudelleet ja käyneet useammilla treffeillä. Älä ole turhan innokas, osoita kiinostuksesi hymyllä ja katsomalla silmiin. Voit kehua vaikka naisen asustetta tai kampausta yms. Anna naisen kiinostua sinusta, älä ole ylitsevuotavan ystävällinen ja todistele olevasi kunnon kaveri. Älä ole myöskään tyly vaan muistat olla kohtelias ja kunnioittava, älä puhu muista pahaa korostaaksesi itseäsi. Anna itsestäsi kuva että olet reilu ja luotettava ja annat itsestäsi tietoa sillain vähän kerrallaan etkä kerro heti itsestäsi kaikkea.. tässä vähän perusasioita avuksesi jotta se oma kulta löytyy, mutta ensin unohdat ton nykyisen.. sitä et tule saamaan ainakaan ennenkuin huomaa että sulla on muuta vientiä. Ja muista aina kunnioittaa naista, pelimies on pelle.. tosimies on herrasmies :)
[/quote]
Asiallisia neuvoja kiitän AP
^Kokemuksen syvällä rintaäänellä
Mies 35v
No, jotkut meistä tytöistä on sellaisia ettei seurustelu vielä tuon ikäisenä kiinnosta. Itse koin olevani valmis päästämään ketään niin lähelle kuin seurustelussa päästetään vasta kun 17v oli ollut mittarissa jo joitain kuukausia. Ja tarkoitan henkisesti lähelle, yhden yön suhteita oli jo muutama takana, nekin tuntemattomien kanssa vierailla paikkakunnilla kun en halunnut ketään vahingossakaan liian lähelle.
Teidän tulevaisuutta en osaa ennustaa, mutta aika ison riskin otat jos jäät odottelemaan tämän yhden kanssa että tuleeko teistä joskus ehkä jotain. Hän voi olla jo kiintynyt sinuun mutta ei osaa näyttää sitä, tai sitten hän on vaikka lesbo eikä tästä johtuen voi koskaan vastata tunteisiisi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:40"]No, jotkut meistä tytöistä on sellaisia ettei seurustelu vielä tuon ikäisenä kiinnosta. Itse koin olevani valmis päästämään ketään niin lähelle kuin seurustelussa päästetään vasta kun 17v oli ollut mittarissa jo joitain kuukausia. Ja tarkoitan henkisesti lähelle, yhden yön suhteita oli jo muutama takana, nekin tuntemattomien kanssa vierailla paikkakunnilla kun en halunnut ketään vahingossakaan liian lähelle.
Teidän tulevaisuutta en osaa ennustaa, mutta aika ison riskin otat jos jäät odottelemaan tämän yhden kanssa että tuleeko teistä joskus ehkä jotain. Hän voi olla jo kiintynyt sinuun mutta ei osaa näyttää sitä, tai sitten hän on vaikka lesbo eikä tästä johtuen voi koskaan vastata tunteisiisi.
[/quote]
No lesbo hän ei kyllä ole :D mutta kunpa olisi kiintynyt se olisi unelmieni täyttymys jos saisin valita tämä tyttö vai lottovoitto ottaisin tytön AP
Hyvien miesten (nice guys) markkinat alkavat vasta kun naiset lähestyvät 30-vuotta. Siihen asti valintakriteerit eivät heitä suosi (always on the friend zone). Esim. pääkaupunkiseudulle Otaniemi/TKK täynnä miehiä joiden markkina-arvo nousee hitaasti mutta varmisti. Realiteeteille ei vain voi mitään...
Aloitetaanpa alusta. Taisin nimittäin jossain välissä ;) jo vähän hiiltyä sinuun.
Minulla on ollut vastaavanlainen tilanne melkein 30 vuotta sitten, vieläpä seudulla, jossa ainakin silloin tyttöjä muijiteltiin. Ruma tapa!
Paras ystäväni oli poika, joka tunnusti ihastuneensa minuun. Olin tosi kiusaantunut, sillä en millään voinut tuntea häntä kohtaan muuta kuin syvää, lämmintä ja kaverillista kiintymystä. Se oli hankalaa aikaa: yritin vältellä (olimme samalla luokalla), ja kieltämättä tein myös melko näyttäviä ja ilkeitäkin pokauksia yhteisessä ystäväpiirissämme - ihan vain siksi, että hänen odottamaton tunteilunsa ärsytti ja ahdisti minua.
Hän kuulema vihasi minua ainakin vuoden. Me molemmat kiukuttelimme kaikille kaikesta.
Ystävyys kuitenkin voitti; emme voineet pysyä erossa toisistamme, sillä kukaan muu ei lukenut juuri samoja kirjoja, kuunnellut samaa musiikkia, ymmärtänyt samanlaista outoa, mustaa ja sarkastista huumoria. Pystyimme myös ruotimaan menneen tunne-elämämme turbulenssin niin, että siitä kehittyi suurin yhteinen vitsimme.
Hän on edelleen paras ystäväni.
---
Tiedän, että tämä ei sinua juuri nyt lohduta. Ei se tyttö sinuun rakastu vaikka mitä tekisit: kaverit on kavereita ja heihin kajoaminen on yhtä inhottavaa kuin insesti. Yritä nyt vain kärvistellä, ihastus on eräänä aamuna ohi, kadonnut, pox, finito... Toivottavasti kaveruutenne on tallella. Se riippuu pitkälti sinusta ja käyttäytymisestäsi.
Ps. Jos sinua yhtään helpottaa tieto - niin tämä tyttö kyllä tuntee sisarellista mustasukkaisuutta tulevista tyttöystävistäsi - samoin kuin nämä tyttöystäväsi epäilevät suunnattomasti kaverisi motiiveja - ja saat hivelevästi(?) tuntea olevasi draaman prinssi.
Ja pieni ongelma on kyllä siinä että jos yritän löytää uutta tyttöä niin se on hankalaa koska esim koulussa olen niin sanottu bad boy kun poltan esim röökiä niin ei tule niin paljon jutskailtua noitten niin sanottujen kunnon tyttöjen kanssa ja koulun ulkopuolella tytöt varattuja tai ei vain "kolahda" oikealla tavalla koska tämä tyttö tosiaan on ensimmäinen kehen todella todella olen ihastunut AP
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:54"]Aloitetaanpa alusta. Taisin nimittäin jossain välissä ;) jo vähän hiiltyä sinuun.
Minulla on ollut vastaavanlainen tilanne melkein 30 vuotta sitten, vieläpä seudulla, jossa ainakin silloin tyttöjä muijiteltiin. Ruma tapa!
Paras ystäväni oli poika, joka tunnusti ihastuneensa minuun. Olin tosi kiusaantunut, sillä en millään voinut tuntea häntä kohtaan muuta kuin syvää, lämmintä ja kaverillista kiintymystä. Se oli hankalaa aikaa: yritin vältellä (olimme samalla luokalla), ja kieltämättä tein myös melko näyttäviä ja ilkeitäkin pokauksia yhteisessä ystäväpiirissämme - ihan vain siksi, että hänen odottamaton tunteilunsa ärsytti ja ahdisti minua.
Hän kuulema vihasi minua ainakin vuoden. Me molemmat kiukuttelimme kaikille kaikesta.
Ystävyys kuitenkin voitti; emme voineet pysyä erossa toisistamme, sillä kukaan muu ei lukenut juuri samoja kirjoja, kuunnellut samaa musiikkia, ymmärtänyt samanlaista outoa, mustaa ja sarkastista huumoria. Pystyimme myös ruotimaan menneen tunne-elämämme turbulenssin niin, että siitä kehittyi suurin yhteinen vitsimme.
Hän on edelleen paras ystäväni.
---
Tiedän, että tämä ei sinua juuri nyt lohduta. Ei se tyttö sinuun rakastu vaikka mitä tekisit: kaverit on kavereita ja heihin kajoaminen on yhtä inhottavaa kuin insesti. Yritä nyt vain kärvistellä, ihastus on eräänä aamuna ohi, kadonnut, pox, finito... Toivottavasti kaveruutenne on tallella. Se riippuu pitkälti sinusta ja käyttäytymisestäsi.
Ps. Jos sinua yhtään helpottaa tieto - niin tämä tyttö kyllä tuntee sisarellista mustasukkaisuutta tulevista tyttöystävistäsi - samoin kuin nämä tyttöystäväsi epäilevät suunnattomasti kaverisi motiiveja - ja saat hivelevästi(?) tuntea olevasi draaman prinssi.
[/quote]
Kiitän jälleen neuvoista AP
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:55"]
Ja pieni ongelma on kyllä siinä että jos yritän löytää uutta tyttöä niin se on hankalaa koska esim koulussa olen niin sanottu bad boy kun poltan esim röökiä niin ei tule niin paljon jutskailtua noitten niin sanottujen kunnon tyttöjen kanssa ja koulun ulkopuolella tytöt varattuja tai ei vain "kolahda" oikealla tavalla koska tämä tyttö tosiaan on ensimmäinen kehen todella todella olen ihastunut AP
[/quote]
Jos tiedät että röökinpoltto on ongelma, lopeta se. Tuossa iässä se käy helpommin kuin 10 vuoden päästä.
Lopettamiselle on tietty monta muutakin hyvää syytä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:55"]
[/quote]
Jos tiedät että röökinpoltto on ongelma, lopeta se. Tuossa iässä se käy helpommin kuin 10 vuoden päästä.
Lopettamiselle on tietty monta muutakin hyvää syytä.
[/quote]
Mutta en muutenkaan sovi aivan tuohon välkkyjen sakkiin koska itselläni 6.7 keskiarvo sitä olisi kyllä tarkoitus hiukan nostaa AP
Mutta en muutenkaan sovi aivan tuohon välkkyjen sakkiin koska itselläni 6.7 keskiarvo sitä olisi kyllä tarkoitus hiukan nostaa AP
Sähän oot jo tässä ketjussa petrannut niin, ettei toi tupakanpolton lopettaminen ja keskiarvon nostaminen oo sulle varmaan mikään ongelma. Ihan välkyltä sä vaikutat.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:55"] Ja pieni ongelma on kyllä siinä että jos yritän löytää uutta tyttöä niin se on hankalaa koska esim koulussa olen niin sanottu bad boy kun poltan esim röökiä niin ei tule niin paljon jutskailtua noitten niin sanottujen kunnon tyttöjen kanssa ja koulun ulkopuolella tytöt varattuja tai ei vain "kolahda" oikealla tavalla koska tämä tyttö tosiaan on ensimmäinen kehen todella todella olen ihastunut AP [/quote] Jos tiedät että röökinpoltto on ongelma, lopeta se. Tuossa iässä se käy helpommin kuin 10 vuoden päästä. Lopettamiselle on tietty monta muutakin hyvää syytä. [/quote] Mutta en muutenkaan sovi aivan tuohon välkkyjen sakkiin koska itselläni 6.7 keskiarvo sitä olisi kyllä tarkoitus hiukan nostaa AP
[/quote]
Hyvä tavoite. Näin saat enemmän ja fiksumpia naisia.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:19"] Mutta en muutenkaan sovi aivan tuohon välkkyjen sakkiin koska itselläni 6.7 keskiarvo sitä olisi kyllä tarkoitus hiukan nostaa AP
Sähän oot jo tässä ketjussa petrannut niin, ettei toi tupakanpolton lopettaminen ja keskiarvon nostaminen oo sulle varmaan mikään ongelma. Ihan välkyltä sä vaikutat.
[/quote]
Kiitän AP
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]
Kuule ap, neuvoisin sinua kohtelemaan tyttöjä kunnioittavasti. Tähän kuuluu kunnioittava puhetapa. Muija on sellainen sana, jota yksikään naispuolinen ihminen ei halua miespuolisen henkilön suusta kuulla. Se on ilkeä ja halventava nimitys ja kertoo hyvin paljon siitä, miten kyseinen ihminen suhtautuu koko naissukupuoleen.
Jos tyttö ei istu suuhusi, niin vaihtoehtojakin on. Daami, leidi, friidu ovat kaikki kunnioittavia. En suosittele myöskään käyttämään nimityksiä, jotka johtavat siihen mielikuvaan, että naiset ovat sinulle pelkkiä seksiobjekteja. Unohda siis kissa, pimu, böönä ja tällaiset.
[/quote]
Eipäs nyt liioitella, friidu ei kuulosta hyvältä edes näin paljasjalkaisen helsinkiläisen korvaan. Miksei voi vain sanoa tyttö? Ei se pikkutyttöä tarkoita. Viittaa itseenikin ja "kaltaisiini" monesti tyttöinä vaikka olen lähempänä 30.