Mies ei ota koronarokotetta, pilaa koko sukujoulun.
Itse olen vielä astmaatikko, onko minulla suurempi riski saada vakavampi muoto vaikka olen rokotettu, jos mies sairastuu.
Jouluna uskalletaanko kutsua molempien isovanhemmat meille, kuka osaisi vastata? Mun äiti ei halua tulla jos mies ei rokottaudu.
Kommentit (120)
Miten tuo vuodatus auttaa asiassa? Miksi kirjoitit tuon?
Astmaatikko ei ole riskiryhmää, jos sairaus on hoitotasapainossa.
No pääsette kostamaan kun rokottaudutte sillä vuotavalla rokotteella (rokotuksesta huolimatta voi kantaa virusta). Niin se sitten kehittyy tappavaksi kaikille rokottamattomille. Kuten lintuinfluenssa linnuille.
Montako kertaa olet joutunut sairaalahoitoon viimeisen kahden vuoden aikana?
Kun huolella tekee itse kotona testin se on hyvinkin luotettava, mikä siinä on niin vaikeaa?
Niin oletko sinä rokotettu ja onko ne enopit ja appiukot rokotettu?
Niinpä, tehän olette suojassa!
Ette uskalla oli rokotus tai ei.
No kerrotte vanhuksille että mies ei ota rokotetta ja saavat päättää tulevatko. Parempi olisi että eivät tule.
Mies toki voi ottaa koronatestin
Kyllä sitä jaksetaan ongelmat tehdä.
Meillä osa suvusta rokotettu osa ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Me ollaan päätetty, että yhtään riitaa ei saada aikaan rokotteista ja se on pitänyt tähän asti ja tulee pitämään jatkossakin.
Joulua vietetään yhdessä isolla suvulla, ihan yksi lysti kuka on rokotettu ja kuka ei.
Mitä te pelkäätte? Onhan teillä ne rokotukset. Vai miksi sinä sen olet ottanut?
Jokainen nyt vaan viettää sen joulun ihan omillaan.
Kaksi rokotetta vanhuksilla tai perussairailla ei estä saamasta tartuntaa rokottamattomalta
Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.
Rokotetut levittää yhtä lailla kun rokotettu
Hänen valintansa. Laita hänet jouluksi hotelliin.
Miksi te haluatte molempien isovanhemmat jouluna teille? Se mua tässä kiinnostaa eniten.
Mies näyttää keksineen oivan keinon päästä viettämästä joulua anopin kanssa. Toimisikohan meilläkin? 🤔
Me kuollaan kaikki.