Saako puhelimen kuvia siirrettyä uuteen ilman pilvipalvelua?
En halua mitään pilvipalvelua tai googlen juttuja käyttää.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Muistikortilla tai tietokoneella.
Mitenhän se sitten toimii ? Osaan siirtää kyllä koneelle mutta en puhelimesta toiseen.
paat muistikortin puhelimeen ja tallennat sinne ne kuvat.
sitte uuteen puhelimeen sama muistikortti kiinni.
tai sitte lähtetät ne toiseen puhelimeen, vaikka ukkos ja
siitä siihen uuteen puhelimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistikortilla tai tietokoneella.
Mitenhän se sitten toimii ? Osaan siirtää kyllä koneelle mutta en puhelimesta toiseen.
Siirrät puhelimesta koneelle ja koneelta uuteen puhelimeen.
Bluetooth. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon. Nykyajan diginatiivit ei vain osaa mitään. Pitää tämmöisten vanhojen ukkojen olla koko ajan neuvomassa. 39 vuotta häärännyt tietokoneiden parissa.
Vierailija kirjoitti:
Bluetooth. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon. Nykyajan diginatiivit ei vain osaa mitään. Pitää tämmöisten vanhojen ukkojen olla koko ajan neuvomassa. 39 vuotta häärännyt tietokoneiden parissa.
Tyhmän ihmisen tunnistaa juuri tuollaisesta käytöksestä. Haukutaan toisia jolla yritetään nostaa omaa egoa, mikä on tietysti säälittävää ja myötähäpeää aiheuttavaa. Tätä tyhmä ei itse huomaa. Fiksu ja asioita oikeasti osaava neuvoo sellaista, joka ei osaa.
Miten avuttomia te nykyään olette? Puhelimissa on nykyään joko valmistajan omat siirtosoftat tai sitten voi asentaa Google Playsta/Apple Storesta sellaisen.
Sellainenkin taitaa olla mahdollista että hankkii kaapelin jossa on molemmissa päissä latauspistokkeeseen sopiva pää ja liittää puhelimet sillä toisiinsa.
Tämä menee tuohon "miksi naisten saavutukset on niin heikkoja"-ketjuun.
Itse olen löytänyt usein ihan nettihauilla tai YouTube videoilla apuja, jos en jotain osaa.
Yleensä räpellän jotain sinne suuntaan mitä loogisesti voi päätellä ja jos ei onnistu etsin hakukoneilla neuvoja.
Nykyään ei edes puhelimissa tule aina ohjeita koko puhelimen käyttöön. Nekin ohjeet pitää netistä erikseen kaivaa.
Yksittäisiä kuvia olen tosiaan siirtänyt bluetoothilla.
Vierailija kirjoitti:
Leivo vattu pullataikina ilman ohjeita. Anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun minä kyselen mieluummin ohjeita täältä kuin alan opettelemaan jotain googlen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun minä kyselen mieluummin ohjeita täältä kuin alan opettelemaan jotain googlen käyttöä.
Ja jos olisit täältä kysynyt sitä ohjetta pullataikinaan,yksikään ei olisi tullut tänne aukomaan päätänsä,että "ei noi miehet mitään osaa". Olisivat mielellään neuvoneet. Varmaan linkanneetkin ohjeita.
Siinä se ero.
Vierailija kirjoitti:
No vaikia sitä muistikorttia on siirrellä kun vanhassa eikä uudessa ole muistikorttipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikia sitä muistikorttia on siirrellä kun vanhassa eikä uudessa ole muistikorttipaikkaa.
Itse olen siirtänyt USB piuhalla ainakin tietokoneelle. Pitäisi myös samoin siirtyä puhelimeen. Valitse vaan se puhelin asemaksi siinä tietokoneessa. Tai jos niissä puhelimissa Bluetooth niin sillä. Mut hyvä ne olisi olla tallessa muutenkin siellä tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Minkä saavutuksen sinä miehenä olet tehnyt? Saitko Nobelin?
Fonumilla kyseinen siirtopalvelu puhelimesta toiseen 69 eur jos ei itse osaa.
Saa.