Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota koronarokotetta, pilaa koko sukujoulun.

Vierailija
20.11.2021 |

Itse olen vielä astmaatikko, onko minulla suurempi riski saada vakavampi muoto vaikka olen rokotettu, jos mies sairastuu.
Jouluna uskalletaanko kutsua molempien isovanhemmat meille, kuka osaisi vastata? Mun äiti ei halua tulla jos mies ei rokottaudu.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikko ei ole riskiryhmää, jos sairaus on hoitotasapainossa.

Aika monella astmaatikolla on hoitotasapaino pielessä johtuen maskin käytöstä.

Törppö joka luulee olevansa hauska.

Vierailija
42/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskonut koko tautiin ollenkaan enkä tule uskomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä jaksetaan ongelmat tehdä. 

Meillä osa suvusta rokotettu osa ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Me ollaan päätetty, että yhtään riitaa ei saada aikaan rokotteista ja se on pitänyt tähän asti ja tulee pitämään jatkossakin.

Joulua vietetään yhdessä isolla suvulla, ihan yksi lysti kuka on rokotettu ja kuka ei. 

-

Eipä tarvitse ihmetellä, miksi koronaluvut hipovat pilviä, kun eletään kuin porsaat vatukossa epidemiasta piittaamatta.

-

Rokottamattomat ovat niin saakelin itsekkäitä että ihan paha tekee. Kun kokoontuu ison suvun kanssa joista joillain on jotain vakavaa sairautta ym. niin on todennäköistä että tartutatte juuri näihin vakavan muodon.

Vierailija
44/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskonut koko tautiin ollenkaan enkä tule uskomaan.

Sano sama jos mahdollisesti joudut tehohoitoon koronan takia...

Vierailija
45/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
46/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskooko joku vieläkin niin, että rokotetut ovat jotenkin suojassa tartunnoilta ja eivät itse voi tartuttaa? Haloo, nyt se pää pois pensaasta. Kukaan terve ei tartuta ketään ja sellainen, jolla tartunta on, voi sen viedä eteenpäin oli sitten piikit tai ei.

Tulette yllättymään, mutta loppupeleissä rokottamattomat tulevat pysymään terveinä nyt ja tulevaisuudessa. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, itsellä on molemmat piikit otettuna. Tämä nyt vain näyttäisi olevan totuus.

Vierailija
47/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysäistä, että mitä jos mies olisi ottanut 1. rokotteen. Päätynyt munuaiset vinkuen pumppu jumissa sairaalaan ja saanut ehdottoman kiellon jatkorokotuksiin. Miten joulu silloin sujuisi? Olisiko hän edelleen se kurja tartuttaja vai eikö hänestä silloin korona tarttuisi?

Mietin vain, kun näitäkin ihmisiä on, jotka eivät vaan voi ottaa 1., 2. tai 3. rokotetta.

Vierailija
48/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien isovanhemmat...öööh , miksi?

Vierailija
49/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei ottanut. Nyt asunut teltassa. Vien samalla ruokaa kun ruokin koirat tarhaan. Aikoo nyt laajentaa koirankoppia että mahtuisi sinne. Ei ole sisälle asiaa ilman koronapassia.

Vierailija
50/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> onko minulla suurempi riski saada vakavampi muoto vaikka olen rokotettu, jos mies sairastuu.

Tottakai on suurempi riski! Näinhän kaikki muutkin rokotteet toimivat. Esim. jäykkäkouristus, jos menet ja sorkit maaperää ja maaperää ei ole rokotettu, niin auta armias minkälaiset kouristukset saatat sieltä saada.

😄😄😄 kahvit näppikseen kerrasta! 😂

Vierailija
51/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä osa suvusta rokotettu osa ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Me ollaan päätetty, että yhtään riitaa ei saada aikaan rokotteista ja se on pitänyt tähän asti ja tulee pitämään jatkossakin.

Joulua vietetään yhdessä isolla suvulla, ihan yksi lysti kuka on rokotettu ja kuka ei. 

Pelaatte sitten "venäläistä rulettia"

Vierailija
52/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaatte yksityis-/terveystietoja yhtään kenellekään?

Vierailija
53/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski, niin et oo enää riskiryhmässä.

Vierailija
54/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää mies viettämään joulua keskenään.

Itsehän poistan tuttavapiiristä rokottamattomat.

Vierailija
55/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te pelkäätte sen miehen puolesta, että hän sairastuu? Eihän tuossa muuta ole. Toivottavasti mies saisi olla joulunsa rauhassa tuollaisilta hysteerisiltä.

Vierailija
56/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaatte sitten "venäläistä rulettia"

Myrkkypiikillä käyvät ne venäläistä rulettia pelaavat kaikkien hengellä, koska he voivat levittää piikkiproteiinejaan myös rokottamattomiin.

Vierailija
57/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jaatte yksityis-/terveystietoja yhtään kenellekään?

No jos rokottamattomilla ei ole salattavaa niin miksi eivät sitten paljasta kaikille olevansa rokottamattomia? Useimmat ovat jopa ylpeitä tästä.

Vierailija
58/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ja papat on jo koko syksyn ajan käynyt eläkeläisten päivätansseissa, bussimatkoilla ja risteilyillä.  Koska heillä on jo kaksi rokotetta.  Mitä perhejoulussa on pelättävää.  Voi teitä koronahysteerikkoja.  

Koronaa on nyt tullut tuntemattomista lähteistä, olisko ulkomaan reissuilta?

Vierailija
59/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää mies viettämään joulua keskenään.

Itsehän poistan tuttavapiiristä rokottamattomat.

Mistä sinä tiedät mitä kukin on? Näkyykö se rokote päällepäin?

Vierailija
60/120 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te pelkäätte sen miehen puolesta, että hän sairastuu? Eihän tuossa muuta ole. Toivottavasti mies saisi olla joulunsa rauhassa tuollaisilta hysteerisiltä.

Olin myös itse ollut siinä harhaluulossa, että rokotteen oli tarkoitus suojella kantajaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi