Mies ei ota koronarokotetta, pilaa koko sukujoulun.
Itse olen vielä astmaatikko, onko minulla suurempi riski saada vakavampi muoto vaikka olen rokotettu, jos mies sairastuu.
Jouluna uskalletaanko kutsua molempien isovanhemmat meille, kuka osaisi vastata? Mun äiti ei halua tulla jos mies ei rokottaudu.
Kommentit (120)
En ole uskonut koko tautiin ollenkaan enkä tule uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä jaksetaan ongelmat tehdä.
Meillä osa suvusta rokotettu osa ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Me ollaan päätetty, että yhtään riitaa ei saada aikaan rokotteista ja se on pitänyt tähän asti ja tulee pitämään jatkossakin.
Joulua vietetään yhdessä isolla suvulla, ihan yksi lysti kuka on rokotettu ja kuka ei.
-
Eipä tarvitse ihmetellä, miksi koronaluvut hipovat pilviä, kun eletään kuin porsaat vatukossa epidemiasta piittaamatta.
-
Rokottamattomat ovat niin saakelin itsekkäitä että ihan paha tekee. Kun kokoontuu ison suvun kanssa joista joillain on jotain vakavaa sairautta ym. niin on todennäköistä että tartutatte juuri näihin vakavan muodon.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskonut koko tautiin ollenkaan enkä tule uskomaan.
Sano sama jos mahdollisesti joudut tehohoitoon koronan takia...
Siis uskooko joku vieläkin niin, että rokotetut ovat jotenkin suojassa tartunnoilta ja eivät itse voi tartuttaa? Haloo, nyt se pää pois pensaasta. Kukaan terve ei tartuta ketään ja sellainen, jolla tartunta on, voi sen viedä eteenpäin oli sitten piikit tai ei.
Tulette yllättymään, mutta loppupeleissä rokottamattomat tulevat pysymään terveinä nyt ja tulevaisuudessa. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, itsellä on molemmat piikit otettuna. Tämä nyt vain näyttäisi olevan totuus.
Pakko kysäistä, että mitä jos mies olisi ottanut 1. rokotteen. Päätynyt munuaiset vinkuen pumppu jumissa sairaalaan ja saanut ehdottoman kiellon jatkorokotuksiin. Miten joulu silloin sujuisi? Olisiko hän edelleen se kurja tartuttaja vai eikö hänestä silloin korona tarttuisi?
Mietin vain, kun näitäkin ihmisiä on, jotka eivät vaan voi ottaa 1., 2. tai 3. rokotetta.
Molempien isovanhemmat...öööh , miksi?
Puoliso ei ottanut. Nyt asunut teltassa. Vien samalla ruokaa kun ruokin koirat tarhaan. Aikoo nyt laajentaa koirankoppia että mahtuisi sinne. Ei ole sisälle asiaa ilman koronapassia.
Vierailija kirjoitti:
> onko minulla suurempi riski saada vakavampi muoto vaikka olen rokotettu, jos mies sairastuu.
Tottakai on suurempi riski! Näinhän kaikki muutkin rokotteet toimivat. Esim. jäykkäkouristus, jos menet ja sorkit maaperää ja maaperää ei ole rokotettu, niin auta armias minkälaiset kouristukset saatat sieltä saada.
😄😄😄 kahvit näppikseen kerrasta! 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä osa suvusta rokotettu osa ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Me ollaan päätetty, että yhtään riitaa ei saada aikaan rokotteista ja se on pitänyt tähän asti ja tulee pitämään jatkossakin.
Joulua vietetään yhdessä isolla suvulla, ihan yksi lysti kuka on rokotettu ja kuka ei.
Pelaatte sitten "venäläistä rulettia"
Miksi jaatte yksityis-/terveystietoja yhtään kenellekään?
Laihduta läski, niin et oo enää riskiryhmässä.
Kannattaa jättää mies viettämään joulua keskenään.
Itsehän poistan tuttavapiiristä rokottamattomat.
Siis te pelkäätte sen miehen puolesta, että hän sairastuu? Eihän tuossa muuta ole. Toivottavasti mies saisi olla joulunsa rauhassa tuollaisilta hysteerisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaatte sitten "venäläistä rulettia"
Myrkkypiikillä käyvät ne venäläistä rulettia pelaavat kaikkien hengellä, koska he voivat levittää piikkiproteiinejaan myös rokottamattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaatte yksityis-/terveystietoja yhtään kenellekään?
No jos rokottamattomilla ei ole salattavaa niin miksi eivät sitten paljasta kaikille olevansa rokottamattomia? Useimmat ovat jopa ylpeitä tästä.
Mummot ja papat on jo koko syksyn ajan käynyt eläkeläisten päivätansseissa, bussimatkoilla ja risteilyillä. Koska heillä on jo kaksi rokotetta. Mitä perhejoulussa on pelättävää. Voi teitä koronahysteerikkoja.
Koronaa on nyt tullut tuntemattomista lähteistä, olisko ulkomaan reissuilta?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää mies viettämään joulua keskenään.
Itsehän poistan tuttavapiiristä rokottamattomat.
Mistä sinä tiedät mitä kukin on? Näkyykö se rokote päällepäin?
Vierailija kirjoitti:
Siis te pelkäätte sen miehen puolesta, että hän sairastuu? Eihän tuossa muuta ole. Toivottavasti mies saisi olla joulunsa rauhassa tuollaisilta hysteerisiltä.
Olin myös itse ollut siinä harhaluulossa, että rokotteen oli tarkoitus suojella kantajaansa.
Törppö joka luulee olevansa hauska.