Mies ei ota koronarokotetta, pilaa koko sukujoulun.
Itse olen vielä astmaatikko, onko minulla suurempi riski saada vakavampi muoto vaikka olen rokotettu, jos mies sairastuu.
Jouluna uskalletaanko kutsua molempien isovanhemmat meille, kuka osaisi vastata? Mun äiti ei halua tulla jos mies ei rokottaudu.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä jaksetaan ongelmat tehdä.
Meillä osa suvusta rokotettu osa ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Me ollaan päätetty, että yhtään riitaa ei saada aikaan rokotteista ja se on pitänyt tähän asti ja tulee pitämään jatkossakin.
Joulua vietetään yhdessä isolla suvulla, ihan yksi lysti kuka on rokotettu ja kuka ei.
-
Eipä tarvitse ihmetellä, miksi koronaluvut hipovat pilviä, kun eletään kuin porsaat vatukossa epidemiasta piittaamatta.
-
Vastasit minulle ja minä nyt sinulle.
Jos joku jouluseurueestamme on flunssainen tai kipeä niin tietenkään hän/perheensä ei osallistu yhteiseen joulun viettoon.
Samalla tavalla kuin korona-aikana tässä parin vuoden ajan. Ollaan tavattu ristiin rastiin kaikkia, mutta vähänkään jos on oireinen niin pysytään kotona ja mennään testiin. Negatiivisillä testeillä jokainen on tähän mennessä selvinnyt, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskonut koko tautiin ollenkaan enkä tule uskomaan.
-
Jaa'a...Minkäs ihmeen ja kumman sitten arvelet aiheuttaneen massiiviset ylikuolleisuudet väitetysti koronan runtelemissa maissa, jos syyllinen ei olekaan korona? Kai sinulla jokin ajatus asiasta täytyy olla?
Vierailija kirjoitti:
Käske miehesi jättää se sika!
" Jätä se sika"- tyyppi aktivoitunut taas.
" Käske miehesi jättämään se sika"???? Ei se mies....olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis uskooko joku vieläkin niin, että rokotetut ovat jotenkin suojassa tartunnoilta ja eivät itse voi tartuttaa? Haloo, nyt se pää pois pensaasta. Kukaan terve ei tartuta ketään ja sellainen, jolla tartunta on, voi sen viedä eteenpäin oli sitten piikit tai ei.
Tulette yllättymään, mutta loppupeleissä rokottamattomat tulevat pysymään terveinä nyt ja tulevaisuudessa. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, itsellä on molemmat piikit otettuna. Tämä nyt vain näyttäisi olevan totuus.
-
"Tulette yllättymään, mutta loppupeleissä rokottamattomat tulevat pysymään terveinä nyt ja tulevaisuudessa."
- Outo juttu, kaikki tähänastinen puhuu aivan muuta:
-Kremarotiot länsimaissa ja joenrantaroviot Intiassa olivat nimenomaan rokottamattomien viimeinen tapahtuma tässä maailmassa.
-Rokottamattomien pieni vähemmistö on onnistunut täyttämään sairaaloiden teho-osastot...
-
Mikä onkaan se veret seisauttava ihme, joka muka tämän asetelman kääntää kertomaasi asentoon?? Pystytkö muuhunkin kuin puskahuteluun?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa, ihan yhtälailla nyt leviävät muutkin taudit, influenssa, kausiflunssa, rs-virus, norovirus yms. Jos tauteja pelkäätte niin parempi pysyä vaan itsekseen kotona eikä nähdä yhtään ketään.
Mainitsemasi taudit on koettu lukuisat kerrat, koronaa ei onneksi suvusta kukaan, ollaan rokotettuja
.
Vierailija kirjoitti:
Virusmäärät rokotetuilla kantajilla, kaikki rokotetut eivät sairasta koronaa oireellisena, ovat yhtä suuret tai lähes kuin rokottamattomilla. Tartuttavuudessa on rokotettujen ja rokottamattomien välillä silti hieman yli 10% ero. Perheissä joissa ollaan läheisessä tekemisissä ei tartuttavuudessa eroa juuri ole. Rokotetut supertartuttajat tartuttavat enemmän kuin normaalit rokotetut, jos sellaisia on osunut sukulaisiin?
-
Voisitko esittää jonkin luotettavan lähteen väitteellesi?
Vierailija kirjoitti:
En ole uskonut koko tautiin ollenkaan enkä tule uskomaan.
Mikäs perhan..n epidemia meillä ja muualla sit jyllää?
Iltapäivälehtien pelottelu propaganda tekee tehtävänsä. Perusteve ei tautiin kuole. Miksi ei ilmoiteta joka päivä kuinka monta ihmistä syöpäsairaalassa tai alkoholistii. Tai aikaisemmin Influenssa tapauksia. Yritetään saada kaikki piikille josta ei taudin leviämisen kannalta mitään hyötyy. 20000 haittaa jo Suomessa. Terveitä putoo joka päivä piikin takia mutta siitä ei saa ääneen sanoa. Sairasta menoa. Turha väittää että piikki suojaa vaikealta taudilta. Nokinenä sano että se vuotaa. Taitaa olla oma osakesalkku ojassa ku höpisee 4. Ja 5 piikistä. Oireetonta tautia ei ole. Keksitty rokotteen markkinoinnin takia. Jos olet kipeä pysy kotona. Nii kuin tervejärkinen tekee.
Näihin rokoteprovoihin jaksaa porukka vieläkin suu vaahdossa vastailla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Siis uskooko joku vieläkin niin, että rokotetut ovat jotenkin suojassa tartunnoilta ja eivät itse voi tartuttaa? Haloo, nyt se pää pois pensaasta. Kukaan terve ei tartuta ketään ja sellainen, jolla tartunta on, voi sen viedä eteenpäin oli sitten piikit tai ei.
Tulette yllättymään, mutta loppupeleissä rokottamattomat tulevat pysymään terveinä nyt ja tulevaisuudessa. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, itsellä on molemmat piikit otettuna. Tämä nyt vain näyttäisi olevan totuus.
Kaikki me tullaan virus saamaan, rokotetut toki lievemmän, mutta rokotetut levittävät koronaa tehokkaasti rokottamattomiin, jotka sit sairastuvat vakavammin.
Vierailija kirjoitti:
-
"Siis uskooko joku vieläkin niin, että rokotetut ovat jotenkin suojassa tartunnoilta"
-Kyllä vaan, selvähän se, paljon paremmassa suojassa kuin rokottamattomat. Ihan mielenkiinnosta, miksi kysyit?
Jouluun on 4 viikkoa ja rokotusväli 6 viikkoa, joten sun on nyt vaan peruttava joulu. Sitähän se mieskin on vuosikaudet toivonut, mutta sä et kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulette yllättymään, mutta loppupeleissä rokottamattomat tulevat pysymään terveinä nyt ja tulevaisuudessa. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, itsellä on molemmat piikit otettuna. Tämä nyt vain näyttäisi olevan totuus.Kaikki me tullaan virus saamaan, rokotetut toki lievemmän, mutta rokotetut levittävät koronaa tehokkaasti rokottamattomiin, jotka sit sairastuvat vakavammin.
-
Tähän sopii THL:n teksti-copypaste ihan riittävästi:
"Koronarokotuksen tarkoitus on suojata rokotettua erityisesti vakavalta, sairaalahoitoa vaativalta taudilta, taudin jälkiseuraamuksilta ja taudin aiheuttamalta kuolemalta. "
"Lähes yhdeksän kymmenestä rokotetun saamasta tartunnasta on tapahtunut vajaalla rokotussarjalla, eli ensimmäisen rokoteannoksen jälkeen. Täysin rokotetuilla tartunnat ovat huomattavasti harvinaisempia, ja vakavien tautitapausten määrä suhteessa rokotettujen kokonaismäärään on erittäin pieni.
-Suomessa noin kaksi henkilöä 100 000:sta täysin rokotetusta on sairastunut vakavaan koronatautiin."
Marketista saa koronapikatestejä alle 6e kappalehintaan. Mies tekee testin ennen kuin isovanhemmat saapuvat teille.
Vierailija kirjoitti:
Mummot ja papat on jo koko syksyn ajan käynyt eläkeläisten päivätansseissa, bussimatkoilla ja risteilyillä. Koska heillä on jo kaksi rokotetta. Mitä perhejoulussa on pelättävää. Voi teitä koronahysteerikkoja.
Koronaa on nyt tullut tuntemattomista lähteistä, olisko ulkomaan reissuilta?
Tämän hetken tartunnoista paljon tulee juurikin perhepiiristä.
Viime jouluna sairastuin kuumeiseen flunssaan aaton aattona. Koronatestiin mutta "voi harmi", tulos tuli vasta Tapaninpäivän iltasella. Ja kaikki vierailut mihinkään suuntaan pannassa tulosta odotellessa...
Tuo oli elämäni toiseksi paras joulu. Mitenkähän saisi samanlaisen täksi vuodeksi?
(Paras oli opiskeluaikana yksin opiskelijakämpillä, kaksi viikkoa pikkuhönössä rästiharkkoja tehden...)
Mä laittaisin tuollaisen miehen ulkoruokintaan.
Koronatesti on niin epämiellyttävä, etten suinsurminkaan varmuuden vuoksi testiin mene, vaikka maksaa jaksankin. Hyvä aloitus siitä kiitos, mutta jo nyt mennyt raiteiltaan. Kamala mesominen ja hyökkääminen toisin ajattelevia kohtaan, annettaisiin nyt ihmisten puhua, eikä määrätä veisaamaan samaa virttä kellokkaiden kanssa.
Eihän tässä kukaan tiedä, mikä on oikein ja mikä väärin, pelkään että tämä jatkuu vielä pitkään.
Minulla ei ole pieniä lapsia, mutta sekaisinhan lapsetkin menevät tässä hlvetissä. Uskontoja tuupataan, saa valita tahtooko olla tyttö vai poika ja sitten tämä koronahulluus.
Rauhoitutaan ihmiset!