Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ehdotus: naisilta päät kaljuksi ja inttiin

Vierailija
09.02.2015 |

Sama velvollisuus miehillä ja naisilla. 

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:52"]

Öööö, ei? Siviilipalvelus, ootko kuullu? Totaalikieltäytyjäkin selviää vähemmällä vaivalla kuin lapsensa päivähoitoikään hoitava äiti.

[/quote]

Ööö. Miksi rinnastat totaalikieltäytyjän ja äidin? Ei naisten tarvitse synnyttää jos ei halua.

Mutta aiheeseen: Joko vapaaehtoinen asepalvelus kaikille tai pakollinen asepalvelus kaikille. Tukanleikkuu on turhaa.

Vierailija
62/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intti on perseestä! oikeesti onko puheenaiheet nyt vähissä kun armeijasta puhutaan :O Juu toki oishan se mukavaa että naisillakin olisi jokin pakollinen "velvollisuus" joka täytyy suorittaa vankeuden uhalla,m ut en usko että niin tulee tapahtumaan.

kyllä sieltä vapautuksen saa kun käy lääkärillä tarpeeksi monta kertaa valittamassa.. sinne kelpuutetaan vain paras A-luokka nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut mennä armeijaan, mutta olen niin vanha akka, että juuri silloin kun asevelvollisuus naisille tuli Suomessa voimaan, olin juuri ylittänyt kelpoisuusiän. Olisin ilomielin leikannut pitkät vaaleat hiukseni, jos olisin armeijaan päässyt.

Vierailija
64/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:48"]

Tai oisko vaikka vaihtoehtoisesti niin, että niiden miesten jotka ei halua armeijaan, ei tarvitse mennä (eli siis ei tarvitse mennä myöskään sivariin).

[/quote]

Tämä olisi se ainoa oikea vaihtoehto. Miesten pakottaminen rangaistuksien uhalla tappamiskoulutukseen on täydellisesti ristiriidassa kaikkien länsimaalaisten ihmisoukeuksien ja moraalin kanssa, eikä suomalaisten puheita kummastakaan voi ottaa vakavasti niin kauan kun suomalaiset miehet pakotetaan valtion orjiksi harjoittelemaan tappamista. Orja-armeija ja siellä opitut tappamistaidot ovat varmasti myös yksi syy suomen synkkään väkivaltatilastoon.

Toki jos sinne pakotetaan niin totta kai sinne pitäisi pakottaa ihan kaikki. On täysin abdursia, että sinne pakotetaan jalkovälin perusteella. Miten joku ylipainoinen, huonokuntoinen kaljamaha (30v) on muka parempi sotilas kuin huippukuntoinen, urheileva 25vuotias nainen? Naiset ovat lisäksi keskimäärin miehiä paljon pienempi, joten naisiin on vaikeampi osuakin.

Ja synnytys on sitten maailman paskin vastaväite miehiä orjuuttavalle armeijapakolle. Yhtäkään naista ei pakoteta synnyttämään synnyttämään, vaan synnytys on ihan oma valinta; armeija ei ole miehelle oma valinta, vaan sun on mentävä esittämään lääkärille hullua, että saat c-paperit. Synnytystä voidaan verrata suomen orja-armeijaan sitten jos kaikki 19-vuotiaat naiset pakotetaan paikalliseen terveyskeskukseen ja jokaisen sisään pruutataan mällit niin monta kertaa, että varmasti pamahtaa paksuksi.

Vierailija
65/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:56"]

Paras olisi pakollinen palvelus (armeija tai sivari) sukupuolesta riippumatta tai vapaaehtoinen palvelus, sekin sukupuolesta riippumatta. Turhaa se on naisten valittaa vartalon tuhoutumisesta ja vapaa-ajan menetyksestä lapsien hankkimisen yhteydessä, lapsi kuitenkin hankitaan vapaaehtoisesti. Terveisin, N20.

[/quote]

Kylläpä se nykyisin melkolailla on vapaaehtoinen myös miehille. Ei ne sinne ota vastahakoisia, tiedän parikin jotka ilmoitti heti kutsunnoissa että ei nappaa armeija. Hakivat lykkäystä ja lopulta ne vapautettiin koko hommasta. Säästöjen myötä on menty siihen, ettei sinne ketään pakolla raahata, ei siitä ole mitään hyötyä. Aiheuttavat vain riskin muulle porukalle pelleilyllään.

Vierailija
66/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:14"]

Paras olisi pakollinen palvelus (armeija tai sivari) sukupuolesta riippumatta tai vapaaehtoinen palvelus, sekin sukupuolesta riippumatta. Turhaa se on naisten valittaa vartalon tuhoutumisesta ja vapaa-ajan menetyksestä lapsien hankkimisen yhteydessä, lapsi kuitenkin hankitaan vapaaehtoisesti. Terveisin, N20.

[/quote]

Kylläpä se nykyisin melkolailla on vapaaehtoinen myös miehille. Ei ne sinne ota vastahakoisia, tiedän parikin jotka ilmoitti heti kutsunnoissa että ei nappaa armeija. Hakivat lykkäystä ja lopulta ne vapautettiin koko hommasta. Säästöjen myötä on menty siihen, ettei sinne ketään pakolla raahata, ei siitä ole mitään hyötyä. Aiheuttavat vain riskin muulle porukalle pelleilyllään.

[/quote]

Vaikka asia olisikin näin, niin se ei poista sitä faktaa, että miehille kutsunnat ylipäätään ovat pakolliset, naisille ei. Ihan sama vaikka miehet pystyvätkin viivästyttämään palvelukseen siirtymistään tai hyvällä lykyllä saamaan vapautuksen, naisten ei tarvitse tätä rumbaa tehdä. Se ei ole tasa-arvoista. 

Vierailija
67/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan pakollista inttiä sukupuoleen katsomatta. Joko se tai palkka-armeija, kunhan miesten syrjintä siinä loppuu.

- Tyttö, 13v

Vierailija
68/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote]

Vaikka asia olisikin näin, niin se ei poista sitä faktaa, että miehille kutsunnat ylipäätään ovat pakolliset, naisille ei. Ihan sama vaikka miehet pystyvätkin viivästyttämään palvelukseen siirtymistään tai hyvällä lykyllä saamaan vapautuksen, naisten ei tarvitse tätä rumbaa tehdä. Se ei ole tasa-arvoista. 
[/quote]

Nimenomaan. Vaikka periaatteessa mieskin voi saada vapautuksen suhteellisen helposti, ei se silti poista sitä faktaa, että hän saattaa joutua suorittamaan palveluksen vasten tahtoan.

Vierailija
69/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mielestä hyvältä. Pään kaljuksi vetäminen voisi olla vapaaehtoista tosin

Vierailija
70/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:24"]

Kuulostaa mun mielestä hyvältä. Pään kaljuksi vetäminen voisi olla vapaaehtoista tosin

[/quote]

Kaljuksi vetäminen johtuu ihan hygieniasyistä. Ei pieni tupa voi olla täynnä hevilettejä. Toki myös kustannukset pienevät kun saippua riittää eikä tarvita shampoota ja hoitoaineita.

Vierailija
71/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tasa-arvoista maanpuolustusvelvollisuutta Suomen kansalaisille.

Vierailija
72/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oonko ainut, mutta mun mielestä naisilta häviäis se " naiseus" ton kautta. Tai ne piirteet mitkä tekee naisen, mitä miehiltä ei löydy. 

Pojista usein sanotaan;että tulevat miehinä armeijasta, mutta että tytöt? Naisiako siellä armeijassa muka tehdään, pyh. 

Ja tiedän olen pinnallinen, sitä ei tarvitse tulla kertomaan:)

Vierailija
73/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:24"]

[/quote]

Kaljuksi vetäminen johtuu ihan hygieniasyistä. Ei pieni tupa voi olla täynnä hevilettejä. Toki myös kustannukset pienevät kun saippua riittää eikä tarvita shampoota ja hoitoaineita.

[/quote]

Voihan ruoan ja vaatetuksenkin lopettaa kustannussyistä. :)

Vierailija
74/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:37"]

En tiedä oonko ainut, mutta mun mielestä naisilta häviäis se " naiseus" ton kautta. Tai ne piirteet mitkä tekee naisen, mitä miehiltä ei löydy. 

Pojista usein sanotaan;että tulevat miehinä armeijasta, mutta että tytöt? Naisiako siellä armeijassa muka tehdään, pyh. 

[/quote]

Hirveän sukupuolittunutta ajattelua.

Vierailija
75/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:37"]

[/quote]

Hain tarkoituksella c-paperit (ihan periaatteesta), mutta sen mitä olen puhunut miesten intistä, niin ei sillä kuulemma ole kuin tyhmentävä vaikutus. Ei sellaista niin larppia jaksa vakavalla naamalla, joten jututkin armeijassa ovat poikkeuksetta tasoa pissakkapillu (toki eroaako toi nyt niin hirveästi miesten normaaleista jutuista).

Vierailija
76/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama menekö sinne miehet, vai miehet ja naiset tai vauvat ja vaarit. Joka tapuksessa, Suomi EI pysyt puolustautumaan yksini Venäjää vastaan. Natoon pitäis liittyä.

Vierailija
77/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon heti valmis kun miehille tulee kuukautiset, hiivat ja muut naisten vittumaiset vaivat vaihdevuosien vuotoineen kaikkineen. Tissikivut siihen vielä päälle. Itselläni on aina ollut vittumaisen runsaat ja kivuliaat menkat jotka kestää yli viikon joka kk ja sitä ennen armoton pms ja tissikipu! Olisin niin mielelläni mies ja ollu muutaman kuukauden intissä mieluummin. Haistakaa paska kaikki tasa-arvosta jauhavat tässä asiassa. Tasa-arvo on sitä että maailman naisillakin on ihmisarvo. Thats it!

Vierailija
78/109 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:46"]

Ihan sama menekö sinne miehet, vai miehet ja naiset tai vauvat ja vaarit. Joka tapuksessa, Suomi EI pysyt puolustautumaan yksini Venäjää vastaan. Natoon pitäis liittyä.

[/quote]

Tämä sodalla pelottelu Ukrainan nimissä ei nyt ole muuta kuin juuri sitä, pelottelua. Vaikka Venäjä uskaltaa hieman tukea separeita Ukrainassa, se ei todellakaan uskalla hyökätä EU-maahan. EU-maahan hyökkääminen on sama asia kuin hyökkääminen jenkkien imperiumin euuropanosastoa vastaan ja NATO:n reaktio tulee olemaan paljon agressiivisempi erilainen jos Venäjä sitä vastaan hyökkää. Tämä ymmärretään Venäjälläkin.

Vierailija
79/109 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella terävä nainen. 18 vuotiaaks todella fiksu ja tietäväinen todellisesta tasaarvosta ja eikä tippaakaan itsekäs kusipää jota kaikki feministit on. Naiset on yhtä syyllisiä sotaan kuin kaikki miehet sekä geneettisesti että fyysisesti. Miksi vain miestä velvoitetaan? Toivon todellakin tämän viestin kirjoittajan olevan nainen eikä mikään nörtti poika sillä harvoin näkee tai kuulee näin hyvää ihmistä. PALJON RAKKAUTTA

Vierailija
80/109 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:50"]

Minun mielestäni naisten tulisi käydä Lotta-koulutus, sillä puolet sodasta käydään kuitenkin rintaman ulkopuolella, kotimaassa, mihin sairaat, vanhukset, raskaana olevat, lapset ja haavoittuneet jäävät. Ihan oikeasti tuollaisessa tilanteessa ei nykynaiset varmaan kovin hyvin pärjäisi kun pitäisi katkenneita raajoja sitoa ja kuulla janoaan huutavia, kuolemaa tekeviä sotilaita yms. kun olemme tottuneet vain miettimään Mungoannoja ja Calvin Kleineja.

[/quote]

Kait sen sijasta voisi valita intin? Musta ei nimittäin mitään sisar hento valkoista saa missään olosuhteissa. Enkä varmasti ole ainoa laatuani. Ja toisaalta mua vituttaa suunnattomasti jako "naiset hoivaa, miehet sotii".

Inttiin meinasin joskus nuorena hakea mutta luultavasti en olisi päässyt selkäni takia (miespuolinen kaveri ainakin sai vapautuksen samaisesta syystä).