Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämä kilpailua siitä kuka on parempi?

Vierailija
27.02.2015 |

Tuntuu vaan että aina jään viimeiseksi kaikessa. En ole tarpeeksi hyvä missään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Ne jotka väittävät muuta, ovat joko alunperinkin niin hyvissä asemissa että kilpailu sujuu heiltä huomaamattomasti, tai sitten tipahtaneet koko systeemin ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos siihen lähtee..
Minä olen päättänyt että teen sen verran kuin minusta tuntuu hyvältä, ja sallin muille saman. Minua ärsyttää jos kotona on sotkuista ja oikeasti rentoudun leipoessa ja nautin siitä. Ystäväni siivoaa vasta pakon edessä, ja välillä olen vilpittömän kateellinen myös siitä ominaisuudesta, että antaa vaan edes joskus olla, ettei se maailma mihinkään kaadu jos nurkassa on villakoira tai jos sohvatyynyt on epäjärjestyksessä. :)

Vierailija
4/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku se on kilpailua siitä kuka saa eniten piparia.

Vierailija
5/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, mutta missä asiassa elämä on kilpailua? Onko se kilpailua siitä kenelle on siistein koti? koska jos on niin siivooja voittaa? Vai. Onko se kilpialua kenellä on eneiten rahaa tai tyylitajua? Kuka on paras kokki? Miksi me naiset halutaan kilpialla elämässä? Miehet vaan ottaa rennosti.

ap

Vierailija
6/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kirjoitusvirheet. 

Vierailija
7/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on.

Vierailija
8/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monille on. Mä en ole myöskään paras missään. En lähellekään. Lähipiiristäkin löytyy aina joku joka tekee asiat paremmin kuin mä. Kunnianhimo puuttuu multa täysin.

Vierailija
9/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan laiskalta kun itse vasta herännyt ja jokut ovat siihen mennessä leiponeet ja siivonneet koko asunnon ja ulkoilleetkin vielä. En vain osaa olla energinen koko ajan.

ap

Vierailija
10/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:23"]Tuntuu vaan laiskalta kun itse vasta herännyt ja jokut ovat siihen mennessä leiponeet ja siivonneet koko asunnon ja ulkoilleetkin vielä. En vain osaa olla energinen koko ajan.

ap
[/quote]Sulla on hyvä itsetunto ja ymmärrät ,että elämä on muutakin kuin siivoaminen ja leipominen.

Vierailija
11/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvii kilpailla kun tietää olevansa paras :-)

Vierailija
12/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:23"]Tuntuu vaan laiskalta kun itse vasta herännyt ja jokut ovat siihen mennessä leiponeet ja siivonneet koko asunnon ja ulkoilleetkin vielä. En vain osaa olla energinen koko ajan.

ap
[/quote]Sulla on hyvä itsetunto ja ymmärrät ,että elämä on muutakin kuin siivoaminen ja leipominen.
[/quote]Unohtui.. että ulkoilu oli noista kolmesta tärkein.

Vierailija
13/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata itsetunto niin ei tarvi olla huolissaan noin tyhmästä asiasta. Ei se ole mikään paremmuuden mittari kuka on leiponut kaikkein aikaisin aamulla. ;)

Vierailija
14/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:21"]Joillekin on.
[/quote]

Olin tulossa vastaamaan täysin samalla tavalla.

Vierailija
15/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kilpailkoon ne jotka haluaa. Itselle riittää, että omassa elämässä on asioita, jotka kiinnostavat. Keskityn elämään:) Varmaan siitä huolimatta olen niiden silmissä kilpailija, jotka sellaista haluavat nähdä.

Vierailija
16/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:21"]Joillekin on.
[/quote]

Olin tulossa vastaamaan täysin samalla tavalla.
[/quote]

Harmittaako nyt kuinka paljon kun joku oli sua nopeampi eli parempi?

Vierailija
17/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on vaan tälläinen, tai en tiedä kilpaileeko mutta luettelee mitä on tehnyt. Itse olen paaaljon laiskempi ja en jaksa vouhottaa. Olen aina ollut tälläinen. Tulee vaan itselle huono olo kun kaveri on niin aikaansaava kun itse vasta suunnittelen.

ap

Vierailija
18/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosi usein, mutta täällä Saksassa ei ja osataan nauttia elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi