Miehen ehdotus: naisilta päät kaljuksi ja inttiin
Sama velvollisuus miehillä ja naisilla.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:48"]
Mä oon heti valmis kun miehille tulee kuukautiset, hiivat ja muut naisten vittumaiset vaivat vaihdevuosien vuotoineen kaikkineen. Tissikivut siihen vielä päälle. Itselläni on aina ollut vittumaisen runsaat ja kivuliaat menkat jotka kestää yli viikon joka kk ja sitä ennen armoton pms ja tissikipu! Olisin niin mielelläni mies ja ollu muutaman kuukauden intissä mieluummin. Haistakaa paska kaikki tasa-arvosta jauhavat tässä asiassa. Tasa-arvo on sitä että maailman naisillakin on ihmisarvo. Thats it!
[/quote]
Vaihdetaan koska tahansa toistemme sukupuolia. Mä todellakin haluaisin kuulua siihen sukupuoleen, jolla on yksinoikeus kiukutteluun, primadonnailuun, vaatimusten esittämiseen, pikkumaisuuksiin, nalkuttamiseen, lakkoiluun jne jne.
[/quote]
Kaikki nuo johtuvat siitä, että sinä et saa edes yhtä helvetin taulua seinälle vaan kaikki tarvii tehdä itse.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:51"]
Kummallekin vapaaehtoiseksi ja Suomi Natoon. Näin toimitaan melkein kaikissa muissa länsimaissa.
[/quote]
Taidat olla vähän yksinkertainen. Ei NATO hoida kenenkään puolustusta, itse se on hoidettava. Tulevat kyllä tänne sotimaan sitten kun sattuu menemään USAlla ja ryssillä sukset ristiin. NATOon liittymisen ainoa konkreettinen seuraus tulee olemaan jalkoihin jääminen. 5 miljoonaa ihmistä ei paina mitään jos pitää suuravallan hyökätä toista vastaan, meidät tullaan uhraamaan silmää räpäyttämättä.
Jokainen joka väittää lasten tekemistä vapaaehtoiseksi, voi miettiä mikä olisi Suomen kohtalo jos naiset lakkaisi synnyttämästä lapsia. Myös lasten saanti on Suomen kokoiselle vähäväkiselle pikkuvaltiolle elintärkeää. Jokainen mies voi myös miettiä että haluaako pysyä lapsettomana. Aika harva varmaan loppujen lopuksi. Tosiasia on että lapsettomaksi naiseksi tässä maassa jää varmaan korkeintaan saman verran kuin miehiä ei mene armeijaan.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:48"]
Miehiltä sukuelimet tohjoksi ja lasten kans 24/7 kotona, yhteinen vastuu siitäkin sitte!
[/quote]
Mutta kukaan ei pakota naista olemaan kotona 24/7. Miehet pakotetaan armeijaan.
[/quote]
Niin, naisen ei ole pakko tehdä lapsia.
Mä oon heti valmis kun miehille tulee kuukautiset, hiivat ja muut naisten vittumaiset vaivat vaihdevuosien vuotoineen kaikkineen. Tissikivut siihen vielä päälle. Itselläni on aina ollut vittumaisen runsaat ja kivuliaat menkat jotka kestää yli viikon joka kk ja sitä ennen armoton pms ja tissikipu! Olisin niin mielelläni mies ja ollu muutaman kuukauden intissä mieluummin. Haistakaa paska kaikki tasa-arvosta jauhavat tässä asiassa. Tasa-arvo on sitä että maailman naisillakin on ihmisarvo. Thats it!
[/quote]
Mene lääkärille jos noin vaikeaa on. Nykyään saa avun tuollaiseen. Katso mitä syöt, sokeri ja kovat rasvat pois ja liiku tarpeeksi. Jos et näin tee jo nyt, mene muualle märisemään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:51"]
Jokainen joka väittää lasten tekemistä vapaaehtoiseksi, voi miettiä mikä olisi Suomen kohtalo jos naiset lakkaisi synnyttämästä lapsia. Myös lasten saanti on Suomen kokoiselle vähäväkiselle pikkuvaltiolle elintärkeää. Jokainen mies voi myös miettiä että haluaako pysyä lapsettomana. Aika harva varmaan loppujen lopuksi. Tosiasia on että lapsettomaksi naiseksi tässä maassa jää varmaan korkeintaan saman verran kuin miehiä ei mene armeijaan.
[/quote]
Ei sua siihen mukuloiden vääntämiseen ole edelleenkään kukaan pakottamassa. Ihan oma päätös haluatko mukuloita. Armeijasta poisjääminen ei ole sun oma päätös, vaan joudut hakemaan siihen joutuu lääkäriltä lapun. Onneksi sen saa helposti, mutta eipä sekään ole kuin c-paperi.
Täällä on ihmeen paljon narisevia äijiä vaatimassa naisia armeijaan. Ilmoittakaa osoitteenne, niin lähetän teille jokaiselle hamekankaan.
Onko näille vikisijöille lähihistoria tuttu? Viime sodassa miehet olivat rintamalla ja naiset hoitivat kotirintaman ja myös lapset. Naiset tekivät raskaita peltotöitä, pitivät tehtaita pyörimässä, toimivat lottina rintamalla ja paljon muuta. Naisten työpanos oli merkittävä.
Jos sota nyt syttyisi, kuka ne lapset hoitaa? Nämä kitisevät miehet arvatenkin uusissa somissa mekoissaan, vaikka epäilen tuotakin. Sotatilanteessa on kuitenkin kaikkien etu, että jokainen tekee sen, mihin parhaiten pystyy.
Inttiin ei ole nykyään pakko mennä, jos menee, se kestää kuusi kk joka vikonloppuisine lomineen. Onpa tosiaan raskasta.
[/quote]
Miksik suojella ihmisiä, kuten sua, jotka täällä ihan omaa persettä suojallakseen haluavat lähettää miehet tapattamaan itsensä? Ei mua ainakaan kiinnosta suojella henkilöitä, jotka ovat valmiita tapattamaan toisia ihmisiä suojellakseen itseään.
Kuka sut nyt intissä tappais? Suurempi riski tulla tapetuksi on tuolla kaduilla.
Minun mielestäni naisten tulisi käydä Lotta-koulutus, sillä puolet sodasta käydään kuitenkin rintaman ulkopuolella, kotimaassa, mihin sairaat, vanhukset, raskaana olevat, lapset ja haavoittuneet jäävät. Ihan oikeasti tuollaisessa tilanteessa ei nykynaiset varmaan kovin hyvin pärjäisi kun pitäisi katkenneita raajoja sitoa ja kuulla janoaan huutavia, kuolemaa tekeviä sotilaita yms. kun olemme tottuneet vain miettimään Mungoannoja ja Calvin Kleineja.
[/quote]
Vaihdetaan koska tahansa toistemme sukupuolia. Mä todellakin haluaisin kuulua siihen sukupuoleen, jolla on yksinoikeus kiukutteluun, primadonnailuun, vaatimusten esittämiseen, pikkumaisuuksiin, nalkuttamiseen, lakkoiluun jne jne.