Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
261/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkuvasti teet ketjuja joissa jankkaat kuinka naiset on nirsoja kun sinä et saa naista. Toisaalta itse kerrot että et huoli rumaa naista, et huoli lihavaa naista etkä huoli heikkolahjaista naista jne.

Huomaatko että sinä olet nirso? Ihan yhtä nirso kuin naiset joita haukut nirsoiksi.

Olen osittain.. mutta olen saanut parisuhteeseen tavis nätin.. ja ei kaikki kelpaa.. miksi.. ei en ole niin epätoivonen.. ihmettele vaa naisia.

Vierailija
262/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?

Pitäs olla rahaa. Mersu ja komea fiksu. En ole. Ei näytä riittävän naisille tällänen mies.

Niin koska onhan se ihan selvää kun tuolla kaupungilla kulkee että vain komeat, fiksut mersukuskit ovat pariutuneet. Ihan kaikki muut on sinkkuja.

Suomessa on noin 25 mersua tuhatta ihmistä kohti ja osan niistä omistaa nainen, osan ruma ja/tai tyhmä mies. Tosi vähän parisuhteita siis koko maassa:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jatkuvasti teet ketjuja joissa jankkaat kuinka naiset on nirsoja kun sinä et saa naista. Toisaalta itse kerrot että et huoli rumaa naista, et huoli lihavaa naista etkä huoli heikkolahjaista naista jne.

Huomaatko että sinä olet nirso? Ihan yhtä nirso kuin naiset joita haukut nirsoiksi.

Olen osittain.. mutta olen saanut parisuhteeseen tavis nätin.. ja ei kaikki kelpaa.. miksi.. ei en ole niin epätoivonen.. ihmettele vaa naisia.

Kyse on samasta asiasta. Minua naisena ei hirveästi kiinnosta miehen ulkonäkö eikä taloudellinen tilanne, kunhan itsensä elättää ja kaikkein vähiten mua kiinnostaa millä autolla hän ajaa vai ajaako ollenkaan, mutta luonteen suhteen olen tosi kranttu. Keskustelutaidotonta kitisijää en kelpuuta edes yhden yön juttuun. Sellainen on aivanliian itsekeskeinen ollakseen hyvä rakastaja saatikka sitten puoliso.

Vierailija
264/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no ole yksin sitte.. ihan sama heido

Vierailija
265/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on samasta asiasta. Minua naisena ei hirveästi kiinnosta miehen ulkonäkö eikä taloudellinen tilanne, kunhan itsensä elättää ja kaikkein vähiten mua kiinnostaa millä autolla hän ajaa vai ajaako ollenkaan, mutta luonteen suhteen olen tosi kranttu. Keskustelutaidotonta kitisijää en kelpuuta edes yhden yön juttuun. Sellainen on aivanliian itsekeskeinen ollakseen hyvä rakastaja saatikka sitten puoliso.

Ota sitten joku fiksu koulutettu uramies.?

Vierailija
266/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama ku ei tuu koskaa enää kelpaa kellekkään.. on vaa pelkkiä miinuksia

Vierailija
267/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eletän itseni työllä halpa auto.. miksei naisille riitä mikään.. ihmettelen vaan-

Vierailija
268/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei vain ole mitään vikaa.. luulis et sen avulla jo naiset kiinnostuis.. emmä tajua.

Vierailija
269/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sitten joku fiksu koulutettu uramies.?

En kysynyt neuvoja, ei mulla ole ongelmia tavata kivoja fiksuja miehiä. Niitähän on kaikkialla. Yritin osoittaa AP:lle että jos itse on kranttu niin pitää hyväksyä muiden kranttuilu itseään kohtaan.

Vierailija
270/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössä ei vain ole mitään vikaa.. luulis et sen avulla jo naiset kiinnostuis.. emmä tajua.

Mitä sä niille naisille juttelet?

Vierailija
271/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eletän itseni työllä halpa auto.. miksei naisille riitä mikään.. ihmettelen vaan-

Mutta tästä ketjusta päätellen ei minkäänlaisia keskustelutaitoa eikä tippakaan karismaa.

Vierailija
272/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset löytävät helposti kumppanin, toiset eivät koskaan. Ei ole mitenkään järjellä selitettävissä.

Vaikka sinkkumiehen näkökulmasta tuntuu ettei vapaita naisia ole ollenkaan, todellisuudessa niitä on vaikka kuinka paljon.

Minun mielestäni suurin ongelma on naisten "taso", persoona, luonne, historia, eletty elämä.

Toisin sanoen miehen pitää laskea rima alas, jos haluaa kumppanin.

Kaikille miehille, ei edes yhdelle prosentille löydy sitä mukavaa, normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jota ei olisi käynyt puolet kylän miehistä polkemassa.

Että mieluummin yksin.

Vierailija
273/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sinä olet nyt keski-iässä. Toisin kuin miehet toitottaa, aikuistuessaan naisten kriteerit nousee ihan huomattavasti. Ei oteta enää carpe diem -pohjalta kokeiluun jotain ongelmaista miestä. Ylipäänsä suurin osa alkaa olla jo pariutunut, joten valikoima on muutenkin pienempi. Nuoremmat ei enää kiinnostu kohta nelikymppisestä miehestä vaikka olisit itse Brad Pitt. Sun kannattais nyt yrittää saada aikuisempaa otetta elämään. Tekstejäsi lukiessa tulee olo että et ole päivääkään yli 20 v.

Vierailija
274/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset löytävät helposti kumppanin, toiset eivät koskaan. Ei ole mitenkään järjellä selitettävissä.

Vaikka sinkkumiehen näkökulmasta tuntuu ettei vapaita naisia ole ollenkaan, todellisuudessa niitä on vaikka kuinka paljon.

Minun mielestäni suurin ongelma on naisten "taso", persoona, luonne, historia, eletty elämä.

Toisin sanoen miehen pitää laskea rima alas, jos haluaa kumppanin.

Kaikille miehille, ei edes yhdelle prosentille löydy sitä mukavaa, normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jota ei olisi käynyt puolet kylän miehistä polkemassa.

Että mieluummin yksin.

Polkemiskommentti paljastaa että oikea mies on jäänyt yksin.

Vierailija
275/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Miksi esim kuvittelet että mukava nainen kiinnostuisi sinusta, kun et ole itse mukava.

Vierailija
276/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntaparemotti ja kaljamaha pois. Lue kirjallisuutta vaikka ja sivistä itseäsi, että on mistä puhua.

Vierailija
277/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä niille naisille juttelet?

Tää muakin kiinostais.

Vierailija
278/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta valittaminen. On brasilialaisia ​​naisia, jotka metsästävät suomalaisia ​​miehiä eivätkä pysähdy mihinkään saadakseen miestä. Mene vain FB:hen, jossa kullankaivajat, kuten Beatriz Grimaldi Bolognassa, metsästävät suomalaisia ​​miehiä ja tuhoavat sitten ihmishenkiä. Sellaiset naiset eivät pysähdy mihinkään. Ja koska heidän vaaleat hiuksensa ovat pullosta, kaikki rakastavat heitä. Helppo.

Vierailija
279/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulle voisi sopia joku thaimaalainen/filippiiniläinen ostovaimo. Niille kelpaa sian näköiset ja yksinkertaiset kaljamahat, koska pois on päästävä.

Vierailija
280/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan sama ku ei tuu koskaa enää kelpaa kellekkään.. on vaa pelkkiä miinuksia

Ethän sä voi tietää koska se oikea löytyy. Se voi löytyä vaikka huomenna, tai kymmenen vuoden päästä. Moni on ollut paljon kauemmin yksin kuin sinä ja silti niidenkin on pärjättävä.