Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
281/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa lähestyä kauniita koulutettuja missejä ylipainosena köyhänä kaljamahaisena miehenä.

Oho, sentään joku mies on tajunnut tämän.

Vierailija
282/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allulle voisi sopia joku thaimaalainen/filippiiniläinen ostovaimo. Niille kelpaa sian näköiset ja yksinkertaiset kaljamahat, koska pois on päästävä.

Koska ei kiinnosta.. miten et sitä tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan sama ku ei tuu koskaa enää kelpaa kellekkään.. on vaa pelkkiä miinuksia

Ethän sä voi tietää koska se oikea löytyy. Se voi löytyä vaikka huomenna, tai kymmenen vuoden päästä. Moni on ollut paljon kauemmin yksin kuin sinä ja silti niidenkin on pärjättävä.

En voi en.. en vain jaksa enää odotella.

Vierailija
284/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, sinä olet nyt keski-iässä. Toisin kuin miehet toitottaa, aikuistuessaan naisten kriteerit nousee ihan huomattavasti. Ei oteta enää carpe diem -pohjalta kokeiluun jotain ongelmaista miestä. Ylipäänsä suurin osa alkaa olla jo pariutunut, joten valikoima on muutenkin pienempi. Nuoremmat ei enää kiinnostu kohta nelikymppisestä miehestä vaikka olisit itse Brad Pitt. Sun kannattais nyt yrittää saada aikuisempaa otetta elämään. Tekstejäsi lukiessa tulee olo että et ole päivääkään yli 20 v.

olen 36 ja millanen pitäs olla. .laatikkoleuka ja komee adonis vai mitä ihmettä? Naisille ei kelpaa tavis mies

Vierailija
285/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössä ei vain ole mitään vikaa.. luulis et sen avulla jo naiset kiinnostuis.. emmä tajua.

Mitä sä niille naisille juttelet?

Ei ne juttele mulle mitään.ihmettelen nykajan naisia.

Vierailija
286/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti parisuhteen. En ole komea. Lievästi ylipainonen ja mahaa kaveriton mies. Mut työpaikka on. Tuntuu ettei kelpaa ollenkaa.

Etsi kaltaisesi nainen. Moni tavallisen näköinen, vatsakas nainen on sinkku.

Vierailija
287/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

On muitaki naisia jotka ei kelpaa!!

Vierailija
288/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti parisuhteen. En ole komea. Lievästi ylipainonen ja mahaa kaveriton mies. Mut työpaikka on. Tuntuu ettei kelpaa ollenkaa.

Etsi kaltaisesi nainen. Moni tavallisen näköinen, vatsakas nainen on sinkku.

Kyllä mulle kelpais hieman yksinkertainen vaikka työtön nainen jolla myös mahaa ja ylipainoa. Ei vain niitä löydy mistään.

Vierailija
289/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on hki suurin osa koulutttuja laihoja nirppanokkia.. vaikka olen pitkä ihan ok näkönen en nyt komea mutta ei o ohienoimmat vaatteet päälle.. ne ei edes katso päälle. mä en ymmärrä-.. ei nykyää ees tavalliset pullukatkaan.

Vierailija
290/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on Tinderissä jonoksi asti, kun on hyvät kuvat ja hyvä teksti.

Siitä sitten tutustumaan.

Ja voit aloittaa itsesi muokkaamisen siitä kaljamahasta, paranee mahdollisuudet huomattavasti.

Vierailija
291/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina melkee ees joskus saanu naisen läheisyyttä- Muuttunu ku vanhentunut ja en kelpaa enää. Nyt en saa mitää läheisyyttä kun maksamalla.

Vierailija
292/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voit aloittaa itsesi muokkaamisen siitä kaljamahasta, paranee mahdollisuudet huomattavasti.

Asensin tinderin kyllä ja sain matchin mutta en tiedä miten tuon naisenkaa. kaunis kyllä on.

Vierailija
293/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asensin tinderin kyllä ja sain matchin mutta en tiedä miten tuon naisenkaa. kaunis kyllä on.

Ei se kaljamaha kuule niin helposti pienene!

Vierailija
294/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset mulle jutteli emmä tiedä oon kai ollu erilainen ..nykyää ne torjuu mut tai halua ees jutella chatissa

Vierailija
295/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaljamaha kuule niin helposti pienene!

Kyllä mulle käy nainen jolla on kaljamaha

Vierailija
296/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaa ymmärrä miksi kaikki on nykyää niin vaikeeta kumppania ei löydä

Vierailija
297/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, sinä olet nyt keski-iässä. Toisin kuin miehet toitottaa, aikuistuessaan naisten kriteerit nousee ihan huomattavasti. Ei oteta enää carpe diem -pohjalta kokeiluun jotain ongelmaista miestä. Ylipäänsä suurin osa alkaa olla jo pariutunut, joten valikoima on muutenkin pienempi. Nuoremmat ei enää kiinnostu kohta nelikymppisestä miehestä vaikka olisit itse Brad Pitt. Sun kannattais nyt yrittää saada aikuisempaa otetta elämään. Tekstejäsi lukiessa tulee olo että et ole päivääkään yli 20 v.

olen 36 ja millanen pitäs olla. .laatikkoleuka ja komee adonis vai mitä ihmettä? Naisille ei kelpaa tavis mies

Et sinäkään ole adonistyyppiä, mutta olet silti joskus ns. kelvannut jollekin naiselle. Ihan taviksena itsenäsi. 

Vierailija
298/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelvannut miksi pitäs olla adonis laattikoleuka ja vielä koulutettu miksen tälläsenä kelpaa?

Vierailija
299/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kauniitaki pitkiä naisia elämässä ja olen seksiä saanut. Nyt en saa ketää olenko liia vanha ja kurppa mitä ihmettä?

Vierailija
300/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti. Siksi et naista saa. Valitettavasti.