Naisiin ei tutustu missään.
Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole trolli nii tarvitset oikeasti ammattiapua.
En ole trolli.. mä alotin kognitiivisen psykoterapian
Josta ei ole ollut yhtään mitään hyötyä.
Aloit sen viime keväänä, ja yhtikäs mitään parannusta ei ole tapahtunut.
Ja tiedätkö miksi? Et kykene ottamaan apua vastaan. Et kykene sitoutumaan terapiaan. Et ymmärrä koko terapian tarkoitusta. Tosin aika epätodennäköistä noin monen rajoitteen ja probleeman kanssa kyllä mitään toimivaa hoitoa varmasti löytääkään.
Et kyennyt ottamaan apua aikaisemminkaan kun kävit mt-polilla. Eikös ne potkaiseet sinut sieltä uloskin?
Olen ottanut ja vähän muuttunut parempaa suuntaa.. Poistin tinderin ja lopetin alkoholin käytön.. enää en huutele kadulla ja huutele naisille kännissä. Ei potkaissut.. vaan tutkittiin epävakaan persoonaan piirteitä ja se huomattiin kunnes sitte vihdoin sain lausunnon terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä olet siellä oppinut? Muistatko edes mitään mitä siellä on sinulle sanottu? Vai mietitkö sielläkin vaan naisia, et kuule mitään ja kävelet sieltä pää tyhjänä ulos takaisin naisia tuijottamaan?
En osaa sanoa. Muistan kyllä. No tuijotan naisia kun on jotenki pitemmän aikaa halunnut koskea naista ja seuraa.. mutta nykyää ei sitä saa millään niin musta on tullut katkera ku ei naiset kato ees päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josta ei ole ollut yhtään mitään hyötyä.
Aloit sen viime keväänä, ja yhtikäs mitään parannusta ei ole tapahtunut.
Ja tiedätkö miksi? Et kykene ottamaan apua vastaan. Et kykene sitoutumaan terapiaan. Et ymmärrä koko terapian tarkoitusta. Tosin aika epätodennäköistä noin monen rajoitteen ja probleeman kanssa kyllä mitään toimivaa hoitoa varmasti löytääkään.
Et kyennyt ottamaan apua aikaisemminkaan kun kävit mt-polilla. Eikös ne potkaiseet sinut sieltä uloskin?
Moniammatillinen työryhmä voisi olla paikallaan. Kyllä apua on tarjolla, mutta se vaatii hoitoon sitoutumisen ja kärsivällisyyttä. Ei ongelmat hetkessä ratkea, vaan tarvitaan pitkäjänteisyyttä ja tahtoa.
Hmm. Kuinka voidaan joku pihalle heittää mt-polilta? En ole aikaisemmin kuullut tällaisesta.
Kärsivällisyys ei ole Allun hyveitä. Se mikä on hyvä juttu, että hän on muuttanut elämäänsä parempaan suuntaan. On mennyt töihin, alkanut maksaa velkojaan pois, on lopettanut juopottelun, on aloittanut terapian, alkanut käydä salilla, mutta nyt hän odottaa että palkinto kaikesta pitäisi tulla heti. Ei se niin mene. Allu on edelleen kilometrejä jäljessä niinsanotuista norminaisista, jotka ovat käyneet töissä aina, on ehkä opiskeltu, hoidettu raha-asiat hyvin, on ehkä omistusasuntoakin maksettu jo pitkälle. Ne Allun ikäiset naiset ovat ihan eri levelillä elämässään kuin hän. Ei niitä kiinnosta alkaa elämään jonkun kaikki sillat polttaneen entisen hulivilin kanssa nyt enää tässä vaiheessa elämää, kun asiat on itsellä hyvin. Useimmilla on jo lapsiakin. Allu on ikään kuin nyt vasta lopettanut villin nuorisoelämän ja alkanut ottaa ensiaskeleita aikuisen ihmisen vastuulliseen elämään, mutta äijä lähestyy jo neljääkymppiä!
Onhan tämä surullista, mua säälittää tuo tyyppi kun se ei tajua mitään. Mutta ei kukaan ala säälistä seurustelemaan. Pitää olla aitoa kiinnostusta toisesta ihmisenä. En keksi yhtään mitään mikä Allussa voisi kiinnostaa, paitsi ulkonäkö koska näin hänen kuvan ja on just mun tyyppinen. Naisilla se ei ikävä kyllä riitä. Harva nainen etsii itselleen pelkkää seksiobjektia. Ehkä jotkut iäkkäämmät vähän päästään tärähtäneet mummelit, mutta niitä ei taas Allu varmasti halua..
Olen muuttunut parempaa suuntaa ja mulle siitä sanottiinkin.. käyn töissä pitäny työpaikan lopetin juomisen moneksi kk hyvin menee.. maksan lainaa lyhennän.. sorruin vähä pelaamaa se huono juttu. No sanotaa näin että oon vuosia ollut hukassa.. saanu töistä potkuja sen takia ku en osaa käsillä mitää.. myöhäs töihin ja ei oo kiinnostanu se työ.. ja on kiinnostanu paremmin työttömyys.. nyt ei ole vaihtoehtoja enää. No olen vähä jopa miettinyt miten se menny näin hävettää jo tässä iässä kun toiset olleet jo vuosia töissä ja minä en. Ei mussa kai kiinnosta mikään. No ulkonäkö on hyvä mä ihmettelen naiset aina sanonut.. pukeudun myös ihan siististi.. joskus on likasia vaatteita en jaksa pestä pyykkiä tai oon epäsiisti kyllä ollut aina. En ole pelkän seksin perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa paremmin ylipainot tavis naiset. Olen heitäkin yrittänyt. Mutta en kiinnosta niitäkään.
Tääkin on vaihdellut sun jutuissas. Välillä sanot, ettei sua edes kiinnosta hoikat naiset koska tykkäät ihan aidosti pulleista ja välillä mainitset laskeneesi tasovaatimustasi hoikista naisista pullukkanaisiin. Kumpi nyt sitten on totta? Miten voi enää uskoa mihinkään mitä sanot, kun puhut itsesi pussiin jatkuvasti? Tämä ei ole siis ainoa asia, jossa oot puhunut itsesi pussiin, mutta lähdetään nyt liikkeelle tästä.
No mulla heittelee vähän fiilikset ja asiat... no mua kiinnostaa ihan hoikka nainen tai sitte pullukkakin enempi kiinnostun tavis pullukoista.
Mulla on joskus kuitenkin ollut naisia ihan laihojakin ja sitten tavis pullukoita.
Kuka Allun nainen ilmoittautuu todistamaan että Allu on joskus saanut?
Sinua ei voi kukaan normaali ihminen auttaa eikä pelastaa. Olet todella raskas ja hetki hetkeltä potentiaalisesti vaarallisempi naisille. Hyrrr.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi kukaan normaali ihminen auttaa eikä pelastaa. Olet todella raskas ja hetki hetkeltä potentiaalisesti vaarallisempi naisille. Hyrrr.
Voit ihan kysellä mun exältä.. voin laittaa vaikka yhteistiedot ja kuvat. kaunis nainen oli Kokki ammatiltaan ja nyt on edelleen todella kaunis ja normaali ja myös edellinen nainen oli ihan normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan kysellä mun exältä.. voin laittaa vaikka yhteistiedot ja kuvat. kaunis nainen oli Kokki ammatiltaan ja nyt on edelleen todella kaunis ja normaali ja myös edellinen nainen oli ihan normaali
Monet naiset olleet normaaleita mitä tavannut ja 2 heikkolahjaista naista. Olen tavannut monia naisia elämässä.
Vierailija kirjoitti:
No ajatellaan kuitenki et positiivistaki tapahtunut elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset olleet normaaleita mitä tavannut ja 2 heikkolahjaista naista. Olen tavannut monia naisia elämässä.
Tavannut? Tapaan minäkin joka päivä monta ihmistä. Monenko kanssa olet seurustellut? Asunut yhdessä?
Mitä sinä sitten uliset, jotkut on yksin koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavannut? Tapaan minäkin joka päivä monta ihmistä. Monenko kanssa olet seurustellut? Asunut yhdessä?
No olen seurustellut.. en ole asunut yhdessä. No ulisen koska nykyää kaipaan naista.
Enkä voi sille mitään että olen hieman yksinkertainen ihminen.
Mä kuitenki haluan löytää parisuhteen ja silleen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen seurustellut.. en ole asunut yhdessä. No ulisen koska nykyää kaipaan naista.
Minkä mittaisia suhteita? Tämä ketju antanee toivoa kaikille. Jos Allu on kerran saanut niin kyllä me muutkin pärjätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä mittaisia suhteita? Tämä ketju antanee toivoa kaikille. Jos Allu on kerran saanut niin kyllä me muutkin pärjätään.
Olen saanut ja pitkiä suhteita on ollut.
nykyään kaikki muuttunut.. ei tunnu kelpaavan naisille. olin jopa työtön kun sain niitä naisia.
Kunnon mies ei vaan kelpaa naisille. Pitäs olla viinaa läträävä pelimies
jatkuvasti teet ketjuja joissa jankkaat kuinka naiset on nirsoja kun sinä et saa naista. Toisaalta itse kerrot että et huoli rumaa naista, et huoli lihavaa naista etkä huoli heikkolahjaista naista jne.
Huomaatko että sinä olet nirso? Ihan yhtä nirso kuin naiset joita haukut nirsoiksi.
En halua. Mulla on ollut aikoinaa muutama vähän samanlainen nainen ja niidenkaa synkkas toinen oli kaunis ja nuori siivousalalla vakituisesti töissä.