Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
301/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole.. Miten sitten joskus nuorempana sain paljokin naisia ja jopa kauniita?

Vierailija
302/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan se jos kerta olen idiootti. Olen varmaa suaki enempi naisia saanut jos olet mies.. että puhu ittes pussiin.. kato omaa naamaas. komeampi mä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytki sain tinderissä kaunii punatukkasen 31 v nuoren naisen ja on kyllä niin mun tyyppinen että en pilaa tätä juttua ja en varmaan.

Vierailija
304/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tutustuin ulkona yhteen mieheen, joka teki jotain mielenkiintoisen näköistä ja menin sinne kyselemään, että mitä oikein teet ja mies alkoi selittää ja aihe kiinnosti minua oikeasti ja lopulta siinä turistiin varmaan puoli tuntia. nyt hän tulee sitten illalla käymään, kun tässä asutaan naapuritaloissa, jatketaan siitä sitten juttua.

ihmisiin siis voi tutustua hyvinkin helposti. ongelmia tulee yleensä silloin, jos (yleesä) mies hakeutuu vain sellaisten naisten juttusille, joista ovat ajatelleet, tuon kanssa olisi varmaan kiva seurustella/panna. Ei tuollaista asiaa voi päätellä pelkän ulkomuodon tai vaikka vaatetuksen perusteella. pitää opetella ensin näkemään kaikki ihmiset ihan vain ihmisinä ja lähestyä heitä ihan vain ihmisinä eikä minkään "iskemisen" motiivilla. Jos sitten jonkun tapaamansa ihmisen kanssa syttyykin kipinää ja huomaa, että onkin mukana ehkä muutakin kiinnsotusta kuin pelkkä hyvää päivää, mitäs kuuluu smalla talkia, niin siitä se juttu sitten lähtee luonnostaan.

Vierailija
305/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytki sain tinderissä kaunii punatukkasen 31 v nuoren naisen ja on kyllä niin mun tyyppinen että en pilaa tätä juttua ja en varmaan.

Ennustan jo nyt, että hän ei joko vastaa sulle tai pelotat hänet pois tuolla sun yksinkertaisella kirjoitustyylillä.

Vierailija
306/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu, mutta se vaatii rutosti työtä mieheltä. Harkittu ja oikoluetettu esittelyteksti, valokuvaajalla otettu edustava valokuva, nettideittisivujen toimintojen (kuten nostojen) oikeaoppinen käyttö, pidättäytyvyys lähettää omatoimisesti viestejä naisille, vastata ajatuksella ja monipuolisesti yhteydenottoihin ja taito pitää taukoa ajoittain. Naiselta nettideittailu ei vaadi taas lainkaan työtä. Ei esittelytekstiä, kuvaa tai järkeviä vastauksia. Vain sukupuolen merkitseminen profiiliin.

Vierailija
307/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustan jo nyt, että hän ei joko vastaa sulle tai pelotat hänet pois tuolla sun yksinkertaisella kirjoitustyylillä.

hän jo vastas ja kerroin positiivista.. katotaan miten juttu lähtee.

Vierailija
308/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allulle voisi sopia joku thaimaalainen/filippiiniläinen ostovaimo. Niille kelpaa sian näköiset ja yksinkertaiset kaljamahat, koska pois on päästävä.

Toi on kyl semmonen sovinisti et luulen et menee nopeesti turvakotiin asumaan mielummin.

Vierailija
309/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta onneks tällänenkin mies saa kauniita naisia tinderiin.

Vierailija
310/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri tutustuin ulkona yhteen mieheen, joka teki jotain mielenkiintoisen näköistä ja menin sinne kyselemään, että mitä oikein teet ja mies alkoi selittää ja aihe kiinnosti minua oikeasti ja lopulta siinä turistiin varmaan puoli tuntia. nyt hän tulee sitten illalla käymään, kun tässä asutaan naapuritaloissa, jatketaan siitä sitten juttua.

Joiko kaljaa puistonpenkillä?   Oletko varma että muistaa tulla jos esim. sammuu ennen tapaamistanne?

Vierailija
311/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa en näytä enää koskaa kelpaavan.. en juttele naisille koska en oo komea. ja jotenki musta jo huomaa etten käy täysillä.. on ihme jutut.. ja oon aika negatiivinen ja mulla on laaja alainen oppimisvaikeus ja huonot sosiaaliset taidot.. 

Ja sitten vielä ihmettelet ettei naiset kiinnostu?

Terve nainen ei halua äidiksi ja terapeutiksi ja henk. koht avustajaksi miehelle jolla kasa diagnooseja ja ongelmia. Miksi haluaisi? Kuinka moni terve mies haluaisi vastaavanlaista naista?

Vähimmäisvaatimus on, että mies hakee ja ottaa vastaan tosissaan apua ja terapiaa. Yrittää tosissaan tehdä jotain ongelmiensa eteen. Ottaa terapian tosissaan (sinä et, kuukausia saanut psykoterapiaan ja tulos nolla), Uusia ongelmia on noussut esiin, epäilys autismista mm. joka selittäisi tuon pakkomielteen ja jankutuksen. 

Et käy missään. Et puhu kenellekään. et osallistu mihinkään. Ja nyt pitäisi rivi naisia seisoa ovesi takana tappelemassa kuka sinut "saa"?

Missä pitäs käydä kun on naisille ilmaa? Ei ole rikas.. ei ole komea.. vanha romu auto. pahasti velkaantunut.. en halua tuhlata viimesiäki rahoja.. mitä pitäs tehdä? No ei ole naispuolisia kavereitakaa.. niin ei paljo juttele kellkkään

Kyllä minulle kelpaisi mt nainen joka on suht nätti ja kiva.. ei mitää ongelmia kelpaisi ja ottaisin.. mutta nää on näitä fitnespimuja nirppanokkia laihoja.. stadi täynnä.. eihän ikinä niille kelpaa.

Sun taso on tuo mt-kuntoutujanainen.

Sun taso ei ole fitnesspimu.

Siinä syy.

Minäkin haluaisin jennifer lopezin tai kendall jennerin, olen vuosia ihmetellyt mikseivät he tappele minusta oveni takana, vaikka ansaitsen vähintään jommankumman heistä, ehkä jopa molemmat?

EI niitä mt kuntoutujia oikein löydä mistään.. ne on näitä someprinsessoja ainaski stadi täynnä... että en jaksa ees semmosia ku en kelpaa

Mitä jos avaisit tänne av-palstalle mukavan ketjun jossa mt-kuntoutujat ja muut, joilla on vaikeaa vaikkapa oppimisvaikeuksien tai muiden ongelmien vuoksi löytää ystäviä ja tutustua vastakkaiseen sukupuoleen? Voiditte jakaa vinkkejä ja valaa uskoa parempaan tulevaisuuteen.

Vierailija
312/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tässä naisen saa.

Vierailija
313/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niihin pitäisi tutustua?

Vierailija
315/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutust missään naisiin.?

Vierailija
316/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sivusto hiljeni...

Vierailija
317/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne kaikki naiset on tällä palstalla, niin minäkin. Kuudes sinkkuvuosi jo täällä vierähtää. Mäkään en enää jaksa, mutta miesten puolesta ehdottaisin että joku perustais ihan rehellisen valmennuskurssin naista saamattomille miehille.

Kurssilla vahvistettaisiin itsetuntoa, opeteltaisiin käytöstavat, huolehtimaan itsestä ja haluamaan itselle hyvää. Terveys, kunto, painonhallinta, hampaat, hygienia, hiukset ja pukeutuminen olisivat listan kärjessä.

Seuraavaksi kurssilla innostettaisiin mielekkään harrastuksen pariin. Ihmisellä olisi hyvä olla joku tervehenkinen intohimo, ettei tarvitsisi haaskata aikaa haitallisiin riippuvuuksiin. Riippuvuuksista kärsivät ihmiset antavat vajaan panoksen pari- tai yleensäkään ihmissuhteeseen.

Ensin pitää siis löytää itsensä, sitten voi ajatella toista ihmistä.

Vierailija
318/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tays.fi/fi-FI/Ohjeet/Hoitoohjeet/Psykiatrian_hoitoohjelmat/…

Tässä on vain se iso probleema että Allu ei kykene sitoutumaan hoitoon, ja hoito ilman potilaan omaa motivaatiota ja sitoutumista siihen on hyödytöntä. Kenenkään päähän ei voi lapiolla tai kottikärryillä ajaa järkeä jos potilas itse sitä ei ole valmis eikä halukas ja ennen kaikkea kyvykäs vastaan ottamaan.

Allu kertoi viime keväänä aloittavansa psykoterapian ja oman väittämänsä mukaan jatkaa sitä edelleen. Mitään hyötyä siitä ei kuitenkaan tunnu olleen.

Lääkkeillä on ollut rauhoittava vaikutus, ei raivoa enää kuten ennen, mutta se on siis lääkkeiden ansiota. Mitä tapahtuu jos lääkkeet jää ottamatta?

Allulla on diagnooseja, mm. asperger epäily ainakin jos ei diagnoosia. Tuntuu kyllä oudolle että noin moniongelmaista yritetään hoitaa psykoterapialla. Vaatisi paljon laajempialaisen hoitotiimin tuo tyyppi. Miten sitten lie arvioitu. Onko katsottu että resursseja ei kanannata tuhlata?

Vierailija
319/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Allu sille kauniille tindernaiselle laita ruikuttavia ja jankkaavia viestejä minuutin välein. Pikku vinkki.

Vierailija
320/408 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita.. se laitto et vaikutan hänen tyyliseltä mieheltä.. jes.. nyt menee hyvin jes.. tosi kaunis tyttö mahtavaa.