Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Monacon Charlenelle on tapahtunut?

Vierailija
19.11.2021 |

Itse ajattelen, että hermoromahdus. Varmaan ihan kamala julkinen paine.

Kommentit (441)

Vierailija
181/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totuus onkin se, että Charlene on karannut rakastajansa tai rakastajattarensa kanssa mutta Albert ei kehtaa kertoa totuutta. Jos Charlene olikin koko ajan lemmenlomalla siellä Afrikassa.

Vierailija
182/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ne lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten keho hajoaa jos mieli ei ole kunnossa.

Itselläni oli paljon fyysisiä kipuja ja olin sairaseläkkeellä pari vuotta. Jatkuvaa selkäkipua, migreeniä, mahakipua, oksentelua ja jopa krooninen munuaistulehdus. Olin ihan ihmisraunio ja se oli sellainen ikuinen kehä mielen pahasta olosta joka johtui fyysisistä kivuista ja toisinpäin.

Entiedä mikä Charlenella on, mutta jos mieli on todella horjunut niin keho saattaa ihan oikeasti reagoida siihen fyysisesti ja sieltä on vaikea nousta.

Olen samaa mieltä tuosta kehon ja mielen yhteydestä, itselläni on vähän samantapainen kierre takana. Otin loparit ja johan alkoi terveyskin puolen vuoden kohdalla olla merkittävästi kohentunut. Pääsitkö itse siis myös tuosta kierteestä pois?

Pahimmassa vaiheessa oireet oli niin pahat että olin varma että olin kuolemansairas. Olin siinä jamassa että olin kuukausia vain neljän seinän sisällä, satunnaisesti kävin ruokakaupassa, enkä nähnyt aurinkoa kuin vain vilaukselta. Sitten jossain vaiheessa aloin ymmärtämään että tämä kaikki alkoi kun vedin itseni ihan piippuun töissä ja kun äitini kuoli onnettomuudessa. Kaiken lähde oli se burn out ja suru jonka vaan työnsin pois. Sitten kun hyväksyin ja oikeasti uskoin itse että en ole kuolemansairas, alkoi olokin paranemaan.

Hankin koiran ja pikkuhiljaa aloin ulkoilla päivittäin joka kyllä pelasti mut. Oireet vaan parani pikkuhiljaa ja paha aikuisiän aknekin parantui täysin. Kroonisesta munuaistulehduksestakaan ei ole enää jälkeäkään. Palasin töihin vuosi sitten ja nyt pitää oppia tunnistamaan tilanne että ei enää koskaan vedä itseään burn outin partaalle.

Se kierre on paha, ihanaa että myös sinä pääsit pois siitä.

Hieno oivallus! -eri

Vierailija
184/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt jo meille tietämättömille, mikä trauma Charlenella on.

Varmaan oli loppu jo lähtiessään Afrikkaan.

Vierailija
185/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vanityfair.com/style/2021/10/monaco-princess-charlene-south…

"In a July interview with South African outlet News24, Charlene went into detail about the complications that were continuing to keep her away from home. In early May, while still in Europe, she had a​​ sinus lift and bone graft to prepare for dental implants, and began suffering from an infection when she arrived in South Africa in mid-May. By June, she was experiencing pain in her ears, and she said she no longer had the ability to “equalize” inner ear pressure, which prohibits a patient from flying. She had corrective surgeries for the issue in June and August, and was hospitalized for further complications in September."

Tuollaiset vaivat voi olla tosi ikäviä henkisestikin kun pitkään jatkuvat.

Nuo korvaongelmat ovat ihan todellisia, jos lentokoneeseen joutuu. Tärykalvot voivat puhjeta lentokoneessa, en suosittele kokeilemaan. T. Lentoemäntä

Kyllä sieltä olisi voinut tulla maitsekin pois.Noilla rahavaroilla ei varmasti olisi ollut mikään ongelma.Hyviä sairaaloita ja lääkäreitä olisi varmaan ollut kotikonnuillaankin.Ihme,kun raaski olla lapsista erossa niin kauan.

Äitinä ihmettelen myös sitä, että hän alun perin lähti pidemmälle reissulle Etelä-Afrikkaan ja jätti lapset kotiin.

Itse en olisi voinut enkä halunnut olla erossa omasta lapsestani edes muutamaa päivää, kun hän oli Grimaldien lasten ikäinen eli noin 6-vuotias.

Lapset on hovin lapsia, ei Charlenen.

Näin se valitettavasti menee, vaikka C ja lapset miten olisivat eri mieltä.

Vierailija
186/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totuus onkin se, että Charlene on karannut rakastajansa tai rakastajattarensa kanssa mutta Albert ei kehtaa kertoa totuutta. Jos Charlene olikin koko ajan lemmenlomalla siellä Afrikassa.

Ei ollut valokuvassa (raamatun kanssa) sen näköinen, että seikkailut mielessä. Raamattu ehkä viittasi siihen, että "tämä tilanne ei ole minun hallussani".

Vierailija
187/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hullu!

Vierailija
188/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoina erityistason seksuaaliterapeutti Elina Tanskanen, kirkkoherra Kari Kanala ja uutena asiantuntijana ratkaisukeskeinen terapeutti ja kasvatustieteiden maisteri Hanna Myllymaa.

Vierailija
189/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että hän toipuu, mutta siihen voi mennä vuosiakin. Hyvä, jos jaksaa olla äiti ja vaimo, jo pelkästään se on paljon.

Vierailija
190/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tosiaan, miten voi olla niin kauan erossa lapsistaan. Pitää olla todella pätevä syy.

Vierailija
191/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C:n veljistään en tiedä mitään. Millaisua ovat?

Vierailija
192/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen sukulaiset "möi" sen Albertille. Charlene yritti paeta vielä muttei onnistunut.

Se kuulosti oudolle, että sen veljet ja käly oli mukana kiikuttamassa sitä hoitoon.

Luulin aina, että Albert on homo kun sen naisseikkailuista ei aikaisemmin kirjoiteltu. Carolinesta ja Stephaniesta vaan.

Ei sitä osaa kuvitella mutta onhan noissa rikkaissakin ihmisissä vaikka minkälaisia ...

Onhan se Jasper Pääkkösen nykyinenkin Albertin exä.

Vierailija
193/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se trauma. Siihen on viitattu täällä jo moneen otteeseen. Mikä trauma Charlenella on?

Vierailija
194/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C:n veljistään en tiedä mitään. Millaisua ovat?

Wikipedian mukaan Gareth Wittstock asuu Monacossa ja toimii kahvibisneksessä. Sean asuu puolestaan Etelä-Afrikassa ja on liikemies.

Vierailija
195/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se trauma. Siihen on viitattu täällä jo moneen otteeseen. Mikä trauma Charlenella on?

Ainakin hyvin traumaattinen lapsuus. Kauhea äiti jne.

Vierailija
196/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albert on tänään edustanut sisariensa ja näiden lasten kanssa Monacon Kansallispäivän tilaisuuksissa. Tässä tänään illalla konsertissa. Oikealta: Prinsessa Caroline, ruhtinas Albert, Carolinen tytär Charlotte Casiraghi Rassam, Carolinen miniä Tatiana Casiraghi, Carolinen poika Andrea Casiraghi ja Charlenen veli Gareth Wittstock. 

https://media.gettyimages.com/photos/gareth-wittstock-andrea-casiraghi-…

Vierailija
197/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudeton liitto. Lentokenyällä vastassa vain hovin palvelusväkeä ja koira. Tylyä.

Vierailija
198/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia.

Vierailija
199/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Free Charlene!

Vierailija
200/441 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hyvin traumaattinen lapsuus. Kauhea äiti jne.

Millä tavalla kauhea?

Näyttää siltä, että ei ole omena pudonnut kauas puusta. Charlene periyttää lapsilleen traumaattisen kokemuksen äidistä, joka on jättänyt heidät yli puoleksi vuodeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi