Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhistuttava tilanne töissä!

Vierailija
09.02.2015 |

Mut niin naulataan seinään kun kerron tämän, mutta kerronpa silti.
Eli tuossa syksyllä tapasin tosi kivan miehen baarissa ja ollaan sen jälkeen tavattu aina välillä oikeastaan vaan seksin parissa. Ei siis mitään sen vakavempaa vielä. Miehellä on lapsi jonka huoltajuuden hän jakaa lapsen äidin kanssa. Tässä kohtaa voisin sanoa että olen päiväkodissa töissä (joko arvaatte miten kävi?)

Meillä alotti viime viikolla uusi lapsi joka tuli äitinsä kanssa tutustelemaan ja eiköhän sen lapsen papereissa komeillu isän nimen kohdalla tämän minun tapaileman tyypin nimi. Mikä olis ollu ihan ok (kiusallista, mutta ok) ellei tää äiti ois antanu ymmärtää että se ja mies on vieläki yhessä.

Eli nyt joko tää mies on pettäny vaimoaan tai sitten vaimo ei meille syystä tai toisesta halunnu kertoa että he ovat eronneet.

MITÄS HELVETTIÄ TÄSSÄ VOI NYT TEHDÄ? Olen tänään ollut sairaslomalla, huomenna taas töihin kunhan olo ei huonone. Pitäisikö laittaa miehelle jo nyt viestiä? Vai odottaa huomiseen ja katsoa miehen reaktio kun se mut aamusta tapaakin tuolla?

(Yksityiskohtia muuteltu hieman, mutta sisältö sama)

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:41"]Eihän sitä tilannetta missään nimessä siellä työpaikalla aleta selvittelemään!! Hoidat kohtaamisen täysin ammatillisesti ja selvität työajan ulkopuolella [/quote] No en tietenkään nyt siellä draamaa ala luomaan :D Mutta kädet on tässä nyt mulla hieman sidotut koska en tiedä tarkkaan perheen tilannetta. Voin vahingossa rikkoa vaitiolovelvollisuutta jos vaimo ja tämä mies ovatkin vaikka riidoissa. [/quote] Tolla periaatteella voisit rikkoa sitä vaitiolovelvollisuutta kenen tahansa perheen kohdalla. Ethän voi muidenkaan asumisjärjestelyistä tietää varmasti muuta kuin mitä papereissa sanotaan

[/quote]

Niin en mäkään ihan käsitä miten vahingossa tai tahallasikaan oikeastaan rikot vaitiolovelvollisuutta. Mitä voisit sanoa kenelle? Ja voihan olla ettei isä hae lasta päiväkodista, saatat joutua tekemisiin vain äidin kanssa.
[/quote]

Alkoi vaan pelottamaan että jos ovatkin hyvin riitaisissa väleissä ja vaimo ei halua miehen tietävän missä päiväkodissa lapsi on. Mutta tuskin tilanne voi olla tuommonen kerta vaimo jätti myös miehen yhteystiedot meille. Ja kyllähän meille pitäisi ehottomasti sanoa jos on jotain huoltajuuskiistaa meneillään eikä toiselle vanhemmalle saa vaikka antaakkaan mitään tietoja lapsesta.
[/quote]
Äsken kirjoitit vaimon sanoneen että toinen tuo ja toinen hakee. Ja kohta mietit että ehkä vaimo ei halua miehen tietävän missä pk:ssa on. Ristiriitaista.
[/quote]

Koko tilanne on ristiriitanen. Äidin sanojen mukaan siis asuvat yhessä ja kuskaavat yhdessä. Mutta muut tiedot on vähän ristiriidassa tuon kanssa joten ikinä ei voi tietää mitä oikeasti on meneillään...
[/quote]
Miksi olisi sitten sanonut että vuorotellen hakevat? Jos ei haluaisi miehen tietävän missä hoitopaikassa on, niin miksi edes sanoisi että vuorotellen hakevat? Ihan tavallista on että vaan toinen hakee ja vie.
[/quote]

Mistä minä sen tiedän :D Jos mies puhuu tässä totta ja he ovat eronneet niin sitten tää kaikki on kyllä tosi erikoista käytöstä vaimolta.

Vierailija
42/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:05"]Sua nyt vaan huijataan.
[/quote]

Sen oon kyllä tajunnu :D Mutta huijaako mies ja pettää oikeasti vaimoaan? Vai kertooko vaimo valkosia valheita pk:ssa? Kiinnostas tietää ihan kaikkien osapuolten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:10"]Millä tavalla nainen antoi ymmärtää että ovat vielä yhdessä? Jospa vaikka lopulliset paperit avioerosta ei ole vielä tullut, harkinta aika ja vaimo vielä toivoo saavansa miehen takaisin? [/quote] Antoi ihan käsityksen siitä että ovat yhdessä ja lasta kuskaavat vuoronperään, toinen tuo, toinen hakee. Sanallakaan ei vihjannu mitään eroon päin. [/quote] Miten antoi käsityksen? Jos sanoo että kuskaavat vuorotellen niin eihän se nyt mitään semmosta tarkoita. Onko vanhemmalla joku velvollisuus erikseen mainita että ovat eronneet? En tiedä siis kun omani eivät ole olleet päiväkodissa.. Vaikuttaako se jotenkin hoitoon tai johonkin hoitoon liittyvään? [/quote] Esimerkiksi kun puhuttiin lapsen rytmistä kotona niin totesi että isän kanssa nukuttavat vuoronperään lapsen yöunille. Kaikista puheista sai sen käsityksen että he olis yhäkin yhdessä asumassa. Kumma juttu...

[/quote] Entä jos se äiti tarkoitti uutta miesystävää, eikä lapsen isää?

Vierailija
44/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet jo tajunnut, niin mies huijaa. Makaa sekä sun että vaimon kanssa.

Vierailija
45/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:15"]Jollet jo tajunnut, niin mies huijaa. Makaa sekä sun että vaimon kanssa.
[/quote]

miksi ihmeessä mies pitäs itellään panokämppää jossa on lapsen leluja ja tavaroita? ihan selkeesti ainaki ovat asumuserossa.....

Vierailija
46/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas vähän rennommin. Tämmöisen tilanteen todennököisyys on yksi 100 000 sta, aloitus on provo. No jos haluatte niin jauhakaa paskaa, mutta tietäkää, tämäkin aika olisi ollut paremmin käytössä jos olisitte lukeneet pari nallepuh satua niille rakkaille nyyteillenne.

Vierailija
47/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkö ei ole mitään sähköistä tietojärjestelmää, mistä voisit katsoa lapsen tiedot, ketä asuu samassa osoitteessa?

Hankala myös uskoa, että päivittäin toinen vie ja toinen hakee, jos ovat oikeasti eronneet. Silloinhan joko lapsi olisi suunnilleen joka toinen yö toisella vanhemmalla tai sitten miehesi on päivittäin "exänsä" kanssa tekemisissä, kun päiväkodista hakenut vanhempi luovuttaa lapsen sille vanhemmalle, joka seuraavana aamuna vie lapsen hoitoon.

Vierailija
48/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:56"]. Mikä olis ollu ihan ok (kiusallista, mutta ok) ellei tää äiti ois antanu ymmärtää että se ja mies on vieläki yhessä.

[/quote]

Ei kukaan anna ymmärtää missään tarhassa että seurustelee vielä lasten isän kanssa. Provo.

Vierailija
49/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi syksyllä niin että mun entisen kesäkollin lapsi tuli hoitoon minun ryhmään :D
Mies tavannut siis lapsensa äidin minun jälkeeni, mutta siitä huolimatta esitteli itsensä iha käsi päivää meiningillä, vaikka kyllä tunnisti kuka olen :D tietenkin ammattilaisena esittelin itseni samalla tavalla, "hauska tutustua" :D

Vierailija
50/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:56"]. Mikä olis ollu ihan ok (kiusallista, mutta ok) ellei tää äiti ois antanu ymmärtää että se ja mies on vieläki yhessä.

[/quote]

Ei kukaan anna ymmärtää missään tarhassa että seurustelee vielä lasten isän kanssa. Provo.
[/quote]

no tuskin se sano että hei muuten ollaan miehen kans yhessä :DD ehkä just nuo hakemisjärjestelyt jne anto ymmärtää että ovat yhessä. ja kyllähän tarhassa tulee yleensä puheeksi jos vanhemmat asuu erillään.

Vierailija
51/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:04"]

Joku sanoi ettei alle kolmikymppisellä ole varaa pitää kahta asuntoa. Minun miehelläni oli toinen asunto PUNAVUORESSA kolme vuotta jo 25-28 vuotiaana ja omakotitalo eri kaupungissa. Me asuimme (ja asumme edelleen) muksujen kanssa omk:ssa jonka mies o maksanut ja hän maksoi myös vuokraa saman aikaan Punavuoren asunnostaan, ei ollut halpa.

[/quote]

1/1000 mies.  

normaalituloilla ilman perintöjä ei tuollaista pidetä.   

5000 bruttopalkallakaan en kuvittelisi pitäväni toista kämppää hyvikseen, ja toi kuuluisi parhaaseen 10% tuloihin 

Vierailija
52/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi lapsen puheista piankin selviävän, että isä ei asu kotona.

Vierailija
53/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:46"]

Luulisi lapsen puheista piankin selviävän, että isä ei asu kotona.

[/quote]

Lapsen puheista voi selvitä paljon muutakin. "Miksi hoitotätin sukat oli iskän sohvan alla?" Lapset ovat todella tarkkasilmäisiä ja -korvaisia.

Vierailija
54/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:22"]

Teilläkö ei ole mitään sähköistä tietojärjestelmää, mistä voisit katsoa lapsen tiedot, ketä asuu samassa osoitteessa?

Hankala myös uskoa, että päivittäin toinen vie ja toinen hakee, jos ovat oikeasti eronneet. Silloinhan joko lapsi olisi suunnilleen joka toinen yö toisella vanhemmalla tai sitten miehesi on päivittäin "exänsä" kanssa tekemisissä, kun päiväkodista hakenut vanhempi luovuttaa lapsen sille vanhemmalle, joka seuraavana aamuna vie lapsen hoitoon.

[/quote]

No meillä kuskattiin muutama vuosi lapsia kouluun ja kotiin vuoropäivinä eron jälkeen.  

Vierailija
55/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:47"]

[/quote]

No meillä kuskattiin muutama vuosi lapsia kouluun ja kotiin vuoropäivinä eron jälkeen.  

[/quote]

Niin siis vaikka lapset olivatkin minulla niin näinä viikkoina isä kuskasi puolet, hänellä auto, minä liikuin julkisilla vauvan kanssa. 

Vierailija
56/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:47"]

[/quote]

[/quote]

Niin siis vaikka lapset olivatkin minulla niin näinä viikkoina isä kuskasi puolet, hänellä auto, minä liikuin julkisilla vauvan kanssa. 

[/quote]

Tuo on hieman eri asia, kuin odottaa päiväkoti-ikäisen kanssa exän asunnossa, että exä tulee töistä kotiin. Puhumattakaan siitä, miten rikkonainen on lapsen päivä, jos hän ensin lähtee aamulla kotoa äidin kanssa päiväkotiin, päiväkodista menee muutamaksi tunniksi isälle, josta äiti taas hakee kotiin päästyään töistä.

Vierailija
57/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lastenhoitajana jolla on välillä yhden yön juttuja, tuo on mun yks pahimmista peloista! :D En osaa kyllä neuvoa, tsemppiä!

Vierailija
58/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatka saikutusta kun kerran pääsit hyvään alkuun.

Vierailija
59/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä iso ikäero? Onko se sun sugardaddy?

Vierailija
60/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä ja kysy suoraan. Vältytte nololta tilanteelta, että pitäisi sun työpaikalla puida asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän