Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhistuttava tilanne töissä!

Vierailija
09.02.2015 |

Mut niin naulataan seinään kun kerron tämän, mutta kerronpa silti.
Eli tuossa syksyllä tapasin tosi kivan miehen baarissa ja ollaan sen jälkeen tavattu aina välillä oikeastaan vaan seksin parissa. Ei siis mitään sen vakavempaa vielä. Miehellä on lapsi jonka huoltajuuden hän jakaa lapsen äidin kanssa. Tässä kohtaa voisin sanoa että olen päiväkodissa töissä (joko arvaatte miten kävi?)

Meillä alotti viime viikolla uusi lapsi joka tuli äitinsä kanssa tutustelemaan ja eiköhän sen lapsen papereissa komeillu isän nimen kohdalla tämän minun tapaileman tyypin nimi. Mikä olis ollu ihan ok (kiusallista, mutta ok) ellei tää äiti ois antanu ymmärtää että se ja mies on vieläki yhessä.

Eli nyt joko tää mies on pettäny vaimoaan tai sitten vaimo ei meille syystä tai toisesta halunnu kertoa että he ovat eronneet.

MITÄS HELVETTIÄ TÄSSÄ VOI NYT TEHDÄ? Olen tänään ollut sairaslomalla, huomenna taas töihin kunhan olo ei huonone. Pitäisikö laittaa miehelle jo nyt viestiä? Vai odottaa huomiseen ja katsoa miehen reaktio kun se mut aamusta tapaakin tuolla?

(Yksityiskohtia muuteltu hieman, mutta sisältö sama)

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä puutu. Voi olla että ovat vasta eronneet ja nainen ei halunnut selitellä. Ei siinä tarvi olla mitään sen kummempaa. Ystävälläni juuri vasta sellainen erotilanne ja mietti että kertooko päiväkodissa vai ei. Ei ainakaan ihan heti kertonut.

Vierailija
142/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:10"]Millä tavalla nainen antoi ymmärtää että ovat vielä yhdessä? Jospa vaikka lopulliset paperit avioerosta ei ole vielä tullut, harkinta aika ja vaimo vielä toivoo saavansa miehen takaisin?
[/quote]

Antoi ihan käsityksen siitä että ovat yhdessä ja lasta kuskaavat vuoronperään, toinen tuo, toinen hakee. Sanallakaan ei vihjannu mitään eroon päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:41"]Eihän sitä tilannetta missään nimessä siellä työpaikalla aleta selvittelemään!! Hoidat kohtaamisen täysin ammatillisesti ja selvität työajan ulkopuolella [/quote] No en tietenkään nyt siellä draamaa ala luomaan :D Mutta kädet on tässä nyt mulla hieman sidotut koska en tiedä tarkkaan perheen tilannetta. Voin vahingossa rikkoa vaitiolovelvollisuutta jos vaimo ja tämä mies ovatkin vaikka riidoissa. [/quote] Tolla periaatteella voisit rikkoa sitä vaitiolovelvollisuutta kenen tahansa perheen kohdalla. Ethän voi muidenkaan asumisjärjestelyistä tietää varmasti muuta kuin mitä papereissa sanotaan

[/quote]

Niin en mäkään ihan käsitä miten vahingossa tai tahallasikaan oikeastaan rikot vaitiolovelvollisuutta. Mitä voisit sanoa kenelle? Ja voihan olla ettei isä hae lasta päiväkodista, saatat joutua tekemisiin vain äidin kanssa.
[/quote]

Alkoi vaan pelottamaan että jos ovatkin hyvin riitaisissa väleissä ja vaimo ei halua miehen tietävän missä päiväkodissa lapsi on. Mutta tuskin tilanne voi olla tuommonen kerta vaimo jätti myös miehen yhteystiedot meille. Ja kyllähän meille pitäisi ehottomasti sanoa jos on jotain huoltajuuskiistaa meneillään eikä toiselle vanhemmalle saa vaikka antaakkaan mitään tietoja lapsesta.

Vierailija
144/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt että viestiä en laita etukäteen. En myöskään luonnollisesti töissä ota asiaa puheeksi. Huomenna kun miehen näen niin kättelen ja esittelen itseni - ihan niinku kaikkien uusien vanhempien kohdalla. Saakoon mies sitten laittaa viestiä perään minulle jos jotakin haluaa selventää. Muuten pysyn erossa koko sotkusta. -Alottaja.

Vierailija
145/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten kertomaan miten kohtaaminen menee!

Vierailija
146/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, varsinkin kun huomenna jo näet miehen ja tilanne selviää hänellekin. Voi olla että tossa ei ole mitään ihmeellistä, sanoit että vaimo antoi ymmärtää että ovat yhdessä, mutta oliko niin että käytännössä vain puhui hakujärjestelyistä tms ikään kuin voisivat asua yhdessä. Mutta yhtä hyvin erilläänkin. En minäkään päiväkotitädille selventäisi enempää kuin asiayhteyteen kuuluu.
Mut jos olet mieheen yhteydessä vielä tänään, voisit sanoa ton että olet siellä töissä tai että sun lapsi aloittikin mun ryhmässä, mehän sit nähdäänkin huomenn tms.

Vierailija
147/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:33"]Päätin nyt että viestiä en laita etukäteen. En myöskään luonnollisesti töissä ota asiaa puheeksi. Huomenna kun miehen näen niin kättelen ja esittelen itseni - ihan niinku kaikkien uusien vanhempien kohdalla. Saakoon mies sitten laittaa viestiä perään minulle jos jotakin haluaa selventää. Muuten pysyn erossa koko sotkusta. -Alottaja.
[/quote]

Hyvä päätös!

Vierailija
148/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies jo tietää että oot siellä töissä?

Vierailija
149/149 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:49"]Miksi salaat asioita. Eikö sua loukkaa todella paljon,että sinua petetään ,valehdellaan, huijataan...hohojaa....yhdenillanjuttuja lastenhoitajalla-olet bakteripesäke-ties mikä sussa muhii...voi olla vaikka AIDS. Hoh hoh päiväkoti on altis tapaturmille-haavoja voi tulla eikö sua itse pelota että voit tietoin tahtoin tartuttaa jonkun lapsen??? Jooko olet narsissti tai päästä sairas-persettä heiluvaa k....hoitaja. Vaihtaa ala tai mene myymään itseään -sä et oo sopiva alalle-olin ollut päiväkodissa töissä kyllä pitää miettia ettei oo sotkemassa itseään mihinkään hämärään.. Kuulostaa myös ristiriitaiselta että lapsia hoitaen ajattelet ei omaa perhettä vain yhden illan juttuja ja että joudutko tekemään abortti jos vahinko käy....Sairasta. Toivoisin päiväkotiin puhtaita ja siisteja ihmisia jotka eivät juoksee kabakoissa huoraamassa...huh
[/quote]

No mutta voihan sunkin puoliso olla töissä päiväkodissa, jossa minun lapseni ovat päivät. Mistä minä tiedän millaisen hutsun/huoripukin kanssa hän on naimisissa. Ties mitä ruttoja kantaa sinulta lapsiini. Vähintäänkin tuo mielenvikaisuutesi välittyy hänen kauttaan lapsiini ja myrkyttää ja sairastuttaa heidän mielensä. Vähintä mitä voit tehdä on erota heti ja hoitaa itsesi kuntopn ennen uutta suhdetta.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia tai jos on niin pikainen huostaanotto olisi suotavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi