Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhistuttava tilanne töissä!

Vierailija
09.02.2015 |

Mut niin naulataan seinään kun kerron tämän, mutta kerronpa silti.
Eli tuossa syksyllä tapasin tosi kivan miehen baarissa ja ollaan sen jälkeen tavattu aina välillä oikeastaan vaan seksin parissa. Ei siis mitään sen vakavempaa vielä. Miehellä on lapsi jonka huoltajuuden hän jakaa lapsen äidin kanssa. Tässä kohtaa voisin sanoa että olen päiväkodissa töissä (joko arvaatte miten kävi?)

Meillä alotti viime viikolla uusi lapsi joka tuli äitinsä kanssa tutustelemaan ja eiköhän sen lapsen papereissa komeillu isän nimen kohdalla tämän minun tapaileman tyypin nimi. Mikä olis ollu ihan ok (kiusallista, mutta ok) ellei tää äiti ois antanu ymmärtää että se ja mies on vieläki yhessä.

Eli nyt joko tää mies on pettäny vaimoaan tai sitten vaimo ei meille syystä tai toisesta halunnu kertoa että he ovat eronneet.

MITÄS HELVETTIÄ TÄSSÄ VOI NYT TEHDÄ? Olen tänään ollut sairaslomalla, huomenna taas töihin kunhan olo ei huonone. Pitäisikö laittaa miehelle jo nyt viestiä? Vai odottaa huomiseen ja katsoa miehen reaktio kun se mut aamusta tapaakin tuolla?

(Yksityiskohtia muuteltu hieman, mutta sisältö sama)

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:18"]onko jo ruokatunti? tulepas kertomaan kumpi toi lapsen aamulla :3
[/quote]

Harvassa päiväkodissa on ruokatuntia erikseen, ihan lapsukaisten kans syödään...

Vierailija
2/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhan kertomaan sitten kuinka kävi. . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jo ruokatunti? tulepas kertomaan kumpi toi lapsen aamulla :3

Vierailija
5/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:18"]onko jo ruokatunti? tulepas kertomaan kumpi toi lapsen aamulla :3
[/quote]

Ruokailu alkaa luultavasti 11-11:45 välisenä aikana

T. Lto

Vierailija
6/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap ois päässyt kotiin?

Vierailija
7/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen haluaa vielä miettiä, josko voisivat palata yhteen. Asuvat erillään kuitenkin ihan selvästi.

Nainen ei vain halua ehdoin tahdoin päiväkotiin kertoa tästä ja antaa samalla lapselle "rikkinäisen kodin lapsen" leimaa ja itselleen yh-leimaa. Jos on edes pieni mahdollisuus, että ehkä voisivat vielä palata yhteen.

Heillä on varmaan avioeron harkinta-aika meneillään.

Pistä suhde katkolle. Jos asia tulisi äidin tietoon, hän joka tapauksessa haluaisi lapsen eri päiväkotiin. Jos jatkat suhdetta tilanne on monin verroin kauheampi sitten kun suhde tulee äidin tietoon. Että olet koko tämän ajan hoitanut hänen lasta etkä ole kertonut.

Vierailija
8/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän on jo ooteltu! Näin miehen tänään ja ilmeestä päätellen ei ollu tienny etukäteen että olen siellä töissä (miehet ja heidän loistava huomiontikyky) Hyvin vaivautunu tunnelma mutta mää sitten vaan reippaasti sanoin käsipäivää ja esittelin itseni. Mies jätti muksun ja lähti, ei mitään sen kummempaa.
Oli tullut mulle myöhemmin sitten whatsapp viesti jossa mies kysy että SAAKO (?) hän soittaa minulle, vastasin että kyllä mutta ainakaan vielä ei ole soittoa kuulunu....
-Alottaja

Vierailija
9/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:14"]No täällähän on jo ooteltu! Näin miehen tänään ja ilmeestä päätellen ei ollu tienny etukäteen että olen siellä töissä (miehet ja heidän loistava huomiontikyky) Hyvin vaivautunu tunnelma mutta mää sitten vaan reippaasti sanoin käsipäivää ja esittelin itseni. Mies jätti muksun ja lähti, ei mitään sen kummempaa.
Oli tullut mulle myöhemmin sitten whatsapp viesti jossa mies kysy että SAAKO (?) hän soittaa minulle, vastasin että kyllä mutta ainakaan vielä ei ole soittoa kuulunu....
-Alottaja
[/quote]

Mutta eihän mies varmaan tajua, että vaimo on antanut ymmärtää heidän olevan yhdessä... Luulen, että mies oli vain nolona koska tapas sut töissä ja lapsi myös. Mutta outoa on se, että toinen vie ja toinen hakee? Meneekö muksu aina hakijan kotiin illaksi vai käykö aamulla viejä hakemassa toisen luota aina? Jos päivässä on 2 eri hakijaa ja viejää, niin aika outo ja aikaa vievä ero heillä kun molemmat kuskaa joka päivä lasta. Eikö vuoroviikko ole järkevämpi.. Mutta taas miksi miehellä olisi oma kämppä jos eivät olisi eronneet.. Tuskin hankkisi lasten sänkyjä jne. Mä en kyllä ymmärrä mitä salassapito velvollisuutta se rikkoo jos kysyy että ovatko he yhdessä vai eivät. Äidin ilmoittamasta osoitteesta ei kannata mitään sanoa, mutta jos toinen tuo ja eri hakee päivittäin niin voihan siitä jo kysyä tilannetta rikkomatta mitään lakia.

Vierailija
10/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä käy kämpässään vielä kolmannen naisen lapset :-)

Vierailija
11/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se myös olla että ovat eronneet hyvissä väleissä ja asuvat sen verran lähekkäin, ettei tuo vuoronperään kuskaaminen ole ongelma vaikka veisikin toisen kotiin?

Vierailija
12/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:11"]Oletko varma, että kyse on samasta miehestä. Jos onkin vain samanniminen? Myös harvinaisella nimellä voi olla kaima. [/quote] Varmasti on sama mies. Vaimon antamassa yhteystietolappusessa täsmäs miehen puhelinnumero ja työpaikka.

[/quote]

juttu selvinnee viimeistään kun mies hakee lastaan päikystä. Jos asuvat yhdessä tulee tämä tilanne pakosti vastaan ennen pitkää.

Vierailija
13/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se soitti?

Vierailija
14/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:51"]Joko se soitti?
[/quote]

Ei oo soitellu.

Vierailija
15/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan arvata miten muutit tätä tarinaa, ihan hyvin muutettu. Sua ei voida tunnistaa mitenkään.

Mies varmaan nyt pelkää, mitä ex-vaimo/vaimo on kertonut, eikä uskalla soittaa. Jotain yksityiskohtia hänkin on ehkä muuttanut tarinastaan.

Vierailija
16/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehveli. En jaksa odottaa miehen selityksiä. . . . Soita sä sille!

Vierailija
17/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas inhottava aloitus. Mulle tuli ensimmäisenä mieleen lapsen hyvinvointi ja se miten sun ja lapsen isän suhde vaikuttaa lapseen ja hänen äitiinsä. Sulle tuli mieleen vain se onko sua petetty?

Vierailija
18/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä siis nyt miehen mukaan he on asuneet erillään jo kauan, jonkin verran on/off-suhdetta ilmeisesti ollu aluksi meneillään mutta nyt olleet jo pitkään erossa. En sitten kertonu hälle mitään mitä tämä vaimo meille töissä kertoi heidän yhdessäolosta. Mutta mies ei siis selitellyt mitään sen kummemmin, kertoi vaan heidän asumis- ja lastenhoitojärjestelyistä tarkemmin.

Ei ollut mikään Apuapua, paljastun pettäjäksi-paniikki päällä. Joko osas hoitaa asian tosi coolisti tai sitten on oikeasti rehellinen.

Haluaisi vielä tavata mutta ymmärtää jos se on liian outoa ja minun työmoraalin vastasta.

Vierailija
19/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:58"]Onko teillä iso ikäero? Onko se sun sugardaddy?
[/quote]

Parikymppisiä ollaan kummatki.
[/quote]

Kaksikymppinen yksinhuoltajaisä?! Hahhhhhhhhhhhhhh!!!!

Vierailija
20/149 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:32"]Onpas inhottava aloitus. Mulle tuli ensimmäisenä mieleen lapsen hyvinvointi ja se miten sun ja lapsen isän suhde vaikuttaa lapseen ja hänen äitiinsä. Sulle tuli mieleen vain se onko sua petetty?
[/quote]

Häh? Kyllä minä tässä ensisijasesti murehdin siitä että onko mies pettäny vaimoaan ja lastaan? Ei meidän suhteen vaikutuksesta heidän perheeseen tarvi sinun ees murehtia kun mitään suhdetta ei tule enää olemaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi