Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carunalta varoitus: Edessä voi olla ennakoimaton hintojen nousu

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi olla ennakoimaton hintojen alennus.

Vierailija
2/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösiirtohinnoitteluun nousua, pörssisähkö on erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakoimaton juu.   Suattaapa ollahhii ja tulla jollottoohhii vua suattaapa olla tulematahhii.

Vierailija
4/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan sitten siirtohintojakin 500% alkuun se noudattaa samaa mitä tehtiin 2022 kun sähkön hintaa / katteita nostettiin satoja prosentteja ilman mitään rajoituksia... hallinto antoi kaiken tapahtua... samalla mallilla sitten vaan...

Vierailija
5/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkösiirtohinnoitteluun nousua, pörssisähkö on erikseen

Niitä nyt pakko nostaa kun tulossa laki että joutuvat alentamaan siirtohintoja.  Onpahan mistä vähän sitten alentaa.

Vierailija
6/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo... saatiin tuo ydinvoimala kondikseen ja tuulimyllyjä on miljoonittain pystyssä... mut nostettiin vähän taas hintoja."

Vierailija
7/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko näitä jatkuvia hintojen nousua ihmisten kukkaro kestää? Milloin tulee romahdus? Minä ainakin olen jo aivan loppu ja jatkuvasti itku kurkussa tulossa hulluksi.

Sensuroin itse sen, mitä haluaisin tehdä kaikille ikinä vihreää siirtymää kannattaville ja ajaneille ääliöille, sekä erityisesti sähköverkot carunalle myyneelle pölhöpekalle.

Vierailija
8/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin investoinnit ovat kannattamattomia, ja niitä ei voida toteuttaa. Mikäli esitettyä arvonmuutosta ei peruta, se voi viedä investointikykymme. Uskomme, että koko toimiala on samanlaisessa tilanteessa, Tammivuori sanoo.

Kuitenkin maksellaan miljoona bonuksia johtajille ja osakkeenomistajille joten kannattamatonta liiketoimintaa...

Vierailija
9/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällöin investoinnit ovat kannattamattomia, ja niitä ei voida toteuttaa. Mikäli esitettyä arvonmuutosta ei peruta, se voi viedä investointikykymme. Uskomme, että koko toimiala on samanlaisessa tilanteessa, Tammivuori sanoo.

Kuitenkin maksellaan miljoona bonuksia johtajille ja osakkeenomistajille joten kannattamatonta liiketoimintaa...

Siitä on tullut itsestäänselvyys että pitää saada ylimääräistä tuottoa yhtiön johdolle ja osakkeenomistajille muuten toiminta on kannattamatonta.

Vierailija
10/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielivaltaista ja mielipuolista hintojen korotusta.

Kertokaa sen henkilön nimi jonka aivoista nuo hintojen noususta on vastuussa.

Kävisin kaikessa 'ystävyydellä' juttelemassa.

Vierailija
11/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko näitä jatkuvia hintojen nousua ihmisten kukkaro kestää? Milloin tulee romahdus? Minä ainakin olen jo aivan loppu ja jatkuvasti itku kurkussa tulossa hulluksi.

Sensuroin itse sen, mitä haluaisin tehdä kaikille ikinä vihreää siirtymää kannattaville ja ajaneille ääliöille, sekä erityisesti sähköverkot carunalle myyneelle pölhöpekalle.

Sähköverkkojen myynnistä ei päättänyt Haavisto vaan silloinen hallitus. Vihreällä siirtymällä ei myöskään ole tämän asian kanssa tekemistä vaan sen, että yritetään estää firmoja tekemästä kohtuutonta tiliä kuluttajien kustannuksella. Firmat tietenkin itkevät kutistuvat tuotto-odotuksiaan.

Vierailija
12/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtoverkon myynti oli oikeistohallituksen aikaansaannoksia.

Vierailija
13/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollan kohta euroopan Brasillia.

Vierailija
14/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caruna, tämähän on se entinen suomalainen kantaverkkoyhtiö jonka Pekka HAavisto möi pilkkahintaan ulkomaiselle sijoittajataholle?

Vierailija
15/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caruna, tämähän on se entinen suomalainen kantaverkkoyhtiö jonka Pekka HAavisto möi pilkkahintaan ulkomaiselle sijoittajataholle?

Toisin kuin yleisesti luullaan, Suomessa hallitus päättää myynnistä, ei yksittäinen ministeri. Kiitos kokoomus.

Vierailija
16/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tämä viime vuosien meno mitään sattumaa on, kun WEF julkaisi vuonna 2016 sloganinsa "Vuonna 2030 et omista mitään ja olet onnellinen". Talousromahdushan tässä vääjämättä tulee, jolloin siirrytään samalla digirahaan ja digitaaliseen identiteettiin. Se on sitten pulinat pois tai menee tili kokonaan punaiselle. 

Vierailija
17/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi siirtohinnat on noussut lähes 8%, Että mikäköhän odottamaton sieltä on tulossa? Kai tässä täytyy muuttaa jonnekin muualle ettei carunan mafia ole riistämässä

Vierailija
18/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköverkkojen myynnistä ei päättänyt Haavisto vaan silloinen hallitus. Vihreällä siirtymällä ei myöskään ole tämän asian kanssa tekemistä vaan sen, että yritetään estää firmoja tekemästä kohtuutonta tiliä kuluttajien kustannuksella. Firmat tietenkin itkevät kutistuvat tuotto-odotuksiaan.

Älä jaksa. Kaikki tietävät, että se oli nimenomaan Pekka, joka lykkäsi nimensä sopimuksiin asiasta vastaavana ministerinä. Hän olisi voinut jättää sen tekemättä, mutta eipä jättänyt.

Seuraavaksi alat tietenkin vänkyttää, muttakun katainen ja kumppanit nönnönnöö painostivat. Mietihän hetki, miten noin helposti painostettavissa oleva pelle olisi mitenkään pätevä presidentiksi?

Vihreässä siirtymässä nimenomaan siirrytään tuuli- ja aurinkoenergiaan, joista ei ole hevonhelvetin hyötyä talvipakkasilla, kun sitä energiaa tarvitaan, jotta emme paleltuisi kuoliaaksi. Vihreät ovat aina vastustaneet ainoaa järkevää energiantuotantomuotoa eli ydinvoimaa.

Vierailija
19/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tämä viime vuosien meno mitään sattumaa on, kun WEF julkaisi vuonna 2016 sloganinsa "Vuonna 2030 et omista mitään ja olet onnellinen". Talousromahdushan tässä vääjämättä tulee, jolloin siirrytään samalla digirahaan ja digitaaliseen identiteettiin. Se on sitten pulinat pois tai menee tili kokonaan punaiselle. 

7 vuottako jo olet istunut peloissasi  ripulit housussa jauhamassa samaa Teemu? Joko on rumpuopalikatkin viety?

Vierailija
20/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carunan mukaan voi tulla ennakoimaton hintojen nousu. Aina kun on Carunasta kyse, niin hintojen nousu on satavarmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä