Onko täällä ketään HIV -positiivista?
Kertoisitko tarinasi? Kuinka sait tartunnan? (Miesystävä, yhdenyön...?)
Olisi mielenkiintoista tietää!
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:31"]
Mulla. Mies tartutti, suomessa. Monen kk päästä vasta sain tietää. Tässä nyt sitä ollaa.. Olihan se järkytys
[/quote]
Oliko mies mamu vai suomalainen? Oliko miehen tartunta Suomesta, huumeista vai jostain Thaimaasta tai Virosta?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:31"]
Mulla. Mies tartutti, suomessa. Monen kk päästä vasta sain tietää. Tässä nyt sitä ollaa.. Olihan se järkytys
[/quote]
Oliko mies mamu vai suomalainen? Oliko miehen tartunta Suomesta, huumeista vai jostain Thaimaasta tai Virosta?
[/quote]
Huiii
Minulla. Olen vähän alle 50, lapsia 11. Verensiirrossa (ulkomailla) sain tartunnan.
Kertokaa lisää! Millaista elämänne on?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 01:04"]
Kertokaa lisää! Millaista elämänne on?
[/quote]
Normaalia, paitsi joutuu varomaan ihmisten ennakkoluuloja. Tunnen monia positiivisiä, mutta en ketään joka olisi saanut tartunnan yhdenillanjutusta. Kaikilla on ollut pitkä suhde.
Kuinka sairaus ilmenee? Näkyykö se jotenkin arkipäivässänne?
Olin kerran maahanmuuttajan kanssa sängyssä ja hän otti salaa kumin pois, hiv sieltä tuli ja mies sai tyyliin päähän taputtelua verrattuna omaan kärsimykseeni! :(
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 01:16"]
Olin kerran maahanmuuttajan kanssa sängyssä ja hän otti salaa kumin pois, hiv sieltä tuli ja mies sai tyyliin päähän taputtelua verrattuna omaan kärsimykseeni! :(
[/quote]
Niinpä vissiin.
Ei näy arkipäivässä. Osa tietysti syö lääkkeitä joka päivä, mutta niissäkin on menty eteenpäin. Eli monesti riittää yksi pilleri kerran päivässä. Valitettavasti netti on täynnä kaikenmaailman huuhaa juttuja ja vähintäänkin vanhaa tietoa.
Syötkö estolääkitystä? Onko sillä sivuvaikutuksia? Oletko parisuhteessa? Miten kumppani? Tietääkö tuttavapiirisi/työporukkasi tartunnastasi?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 01:23"]
Syötkö estolääkitystä? Onko sillä sivuvaikutuksia? Oletko parisuhteessa? Miten kumppani? Tietääkö tuttavapiirisi/työporukkasi tartunnastasi?
[/quote] Syön estolääkitystä. Ei sivuvaikutuksia. Olen naimisissa. Läheiset tietävät tartunnasta, mutta en minä sitä kauppajonossa kuuluta. - kirjoittaja 15-
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 01:23"]
[/quote] Syön estolääkitystä. Ei sivuvaikutuksia. Olen naimisissa. Läheiset tietävät tartunnasta, mutta en minä sitä kauppajonossa kuuluta. - kirjoittaja 15-
[/quote]
Onko puolisollasi tartunta? Jos ei, pelkäättekö sen tarttuvan?
Minä söin vain raskauksien aikana lääkkeitä, mutta muuten en. Mies on negatiivinen ja ystävät tietää tartunnasta. Minun eka aviomies kuoli jo 90-luvulla.
n:o 23
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:39"]Hirvitys D: nyt alko pelottamaan!
[/quote]
Sama...