Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sika Harrikin otti 7 lapsen yh-äidin

Vierailija
19.11.2021 |

Eli ei lapset miehiä haittaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti vaikka olisi kuinjka iso pihapiiri ja iso talo. onko ne lapset samalle miehelle?

Vierailija
22/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos itselläkin katras ja toisellakin, aika sompailemista olisi. Eipä oo sitä ongelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silti vaikka olisi kuinjka iso pihapiiri ja iso talo. onko ne lapset samalle miehelle?

No onkos Harrin lapset samasta naisesta? Ei.

Vierailija
24/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukolla on itsellään lapsia, ei voi vaatia lapsetonta naista ja toisin päin. Tai vaatia voi mitä lystää tietty...

Vierailija
25/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on paljon lapsia, mitä ilmeisemmin peitto heiluu tiuhaan makuuhuoneessa. Tuota asiaa monet arvostavat.

Olen eri mieltä. Monet naiset tulevat helposti raskaaksi, ei siihen tarvita kuin yksi seksikerta yhtä lasta kohden.

Vierailija
26/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi et Suskin kanssa meni poikki. Oli niin aurinkoinen nainen. Muistan kyllä tuon parin ekalta kaudelta hyvin.

Vierailija
27/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaikki 7 samalle isälle?

todennäköisesti ei. yleensä tehdään kaksi eli noin 3 kumppania takana ja nämä on ne joiden kanssa ehkäsy petti.

Vierailija
28/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on paljon lapsia, mitä ilmeisemmin peitto heiluu tiuhaan makuuhuoneessa. Tuota asiaa monet arvostavat.

Olen eri mieltä. Monet naiset tulevat helposti raskaaksi, ei siihen tarvita kuin yksi seksikerta yhtä lasta kohden.

mun lasku pään mukaan 7 kertaa on paukutettu menee ellei kyseessä ole kaksosia tai kolmosia ....