Sika Harrikin otti 7 lapsen yh-äidin
Kommentit (28)
On niillä kyllä melkoinen katras, itse tulisin varmaan hulluksi siinä härdellissä.
No ei useita haittaakaan. Eikä kaikkia naisia miehen lapset. Toki tuollainen vaatii muutenkin paljon kypsyyttä että saadaan suhteet lapsiin toimiviksi ja arki rullaa. Hyvä vaan ettei ihan jokainen ole ryhtymässä isä-tai äitipuoleksi, vaikkei oikeasti puolison lapsista edes pitäisi.
Taitaa olla kaksi holtitonta löytänyt toisensa. Ja pitkässä juoksussa ei pariskunnan tarvitse kenties itse tehdä mitään tilalla, aina noista muutama jää kotikonnuille töitä tekemään, ei tarvitse työhakemuksia laittaa, eikä välttämättä kouluttautuakaan, kun isä opettaa. Jos Eu ei vaikeuta tilallisten elämää, niin pysyvät leivässä. Oiskohan vielä metsääkin myytävänä pahan päivän varalle. Hieno kasvuympäristö maalla.
Jättikö se exä, Susanna, oman lapsensa isälleen asumaan? Neljä oli Harrilla ihan alkujaan, Suskin kanssa yksi ja nyt uudella 7 lasta, eli yhteensä 12...
Toiset haluaa kasvattaa muiden miesten jälkikasvua, itse en sitä halua
olisi iso kynnys olla miehen kanssa jolla perillisiä katras ts en voisi, täytyy ottaa tietyt asiat Heti selville.
Vierailija kirjoitti:
On niillä kyllä melkoinen katras, itse tulisin varmaan hulluksi siinä härdellissä.
On maata ja mantua onneksi juosta, ei tarvitse jossain kerrostalossa sukkasillaan olla hipihiljaa. Isojahan nuo jo taitaa olla, ei mitään vaipanvaihtoja jne. Auttavat kotitöissä ja kaitsevat nuorempiaan. Ja on kai ne koulussa päivisin. Sopat kiehuu 10 litran padoissa ;D Sika pyörii vartaassa.
Pieni ja vanha talo heillä. Miten ihmeessä mahtuvat siihen kaikki asumaan?
"Eli ei lapset miehiä haittaa.".
Siis haittaa, mutta ei haittaa Sika Harria.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on kaivannut eron jälkeen emäntää pyykkäämään ja kokkaamaan. Ikävä jos ero taas tulee, ei lapsille mitenkään hyvä asia. Toinen äitipuoli jo.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Harrilla ole itselläänkin monta lasta? Eli ei mikään ihanne mies.
Jotain haittaa, jotain toista ei haittaa. Minua muiden lapset haittaavat.
Vierailija kirjoitti:
Toiset haluaa kasvattaa muiden miesten jälkikasvua, itse en sitä halua
Jep. Nää on näitä soijapoikia.
Miettikääs nyt minkä ikäisiä ne Harrin ja Susannan lapset ovat?
Eikö sekä Harrilla että Susannalla ollut lapsia ennestään, ja ohjelmasta on kuitenkin vuosia aikaa. Tuskin nekään kaikki enää kotona asuvat.
Mun mielestä nämä olivat hyvä pari uuden naisensa kanssa. Oli laittanut sikalaan hevostallin ja pistänyt pystyyn yritystoimintaa. Reipas nainen.
Nyt pitäisi vielä tietää että kuka on Sika Harri?
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt minkä ikäisiä ne Harrin ja Susannan lapset ovat?
Eikö sekä Harrilla että Susannalla ollut lapsia ennestään, ja ohjelmasta on kuitenkin vuosia aikaa. Tuskin nekään kaikki enää kotona asuvat.
Harrilla on Susannan kanssa vain yksi lapsi. Neljä muuta lasta oli Harrin ekasta liitosta.
No jos itselläkin on katras lapsia omasta takaa, niin eipä siinä ole oikein varaa vaatia toiselta lapsettomuutta.
Juu ei niin.
Lapsia käytetään tekosyynä silloin, kun ei olla oikeasti kiinnostuttu ko henkilöstä.