Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on miestenpäivä vaan miksi?

Vierailija
19.11.2021 |

Eikö kaikki voi olla vaan yksilöitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa tuo sama naistenpäivänä ja katso kuinka yksilöitä kaikki on kun vaaditaan huomioimista ja lahjoja

Vierailija
2/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Miestenpäivää kaikille miehille, pojille ,mies- ja poikaoletetuille, miehen malleille ja mieheksi haluavillekin! Nauttikaa miehet itsestänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehetkin ansaitsevat hemmottelupäivän.

Hyvää miestenpäivää kaikille miespuolisille!

Vierailija
4/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vietetään niiden muiden 30 eri sukupuolen juhlapäiviä? 

Vierailija
5/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt moista päivää. Tosin pidän isän päivääkin teennäisenä paashana. Jos nainen haluaa näyttää todistaa että oikeasti tykkää niin tekee yllärinä toisinaan suikkarin. Kaksi  eri naista molemmat ovat sen tehneet,

Syynä voi olla se että humalassa olen rehellisesti kertonut että älä osta mulle lahjoja. Tavaraa en tarvitse. Jos pystyt, kykenet niin itse voit olla paras lahja. Ei ole pakko uskoa mutta joitan kertoja olen saanut tosi hyviä lahjoja.

Vierailija
6/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää Miestenpäivää kaikille miehille, pojille ,mies- ja poikaoletetuille, miehen malleille ja mieheksi haluavillekin! Nauttikaa miehet itsestänne!

ja transmiehille

Vierailija
7/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja transmiehille

Juu heille kans! Kaikille hyvää miestenpäivää, tämä on teidän erityinen päivänne miehet. mites ajattelit juhlistaa päivääsi ,mies? arvostan asiallisia vastauksia. :)

Vierailija
8/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt tällaisesta. Töissä olen ja sitten perjantaipizza lapsen ja vaimon kanssa, tv:n äärellä. Keskioluen kippasen. Ollut hyvä työviikko.

Hyvän miehuuden pohtiminen on kyllä hyvä asia. Olen siitä poikani kanssa keskustellut. Että hyviä miehekkäitä ominaisuuksia voisi olla vaikka suoraselkäisyys ja rehellisyys, huonoja miesjuttuja vaikka kontrolloimaton aggressio, naisviha, juopottelu. Ja että saa harrastaa mitä lystää, ei tarvitse valita vain miesjuttuja. Ja että naisille ja lapsille ollaan ystävällisiä. Toki miehillekin.