Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa kenestä Jari Saario on turha julkkis?

Vierailija
26.01.2026 |

Musta Maria Veitola (josta en muuten kauheasti tykkää) totesi ihan asiallisesti, ettei ymmärrä miksi Saarion pelastusuutinen oli niin iso uutinen, mulle on ainakin ihan sama saatiinko hänet pelastettua vai ei; enemmän kiinnostaa mitä hullutuksia Putin ja Trump keksii ja miten heidän toimet näkyy maailmalla 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Susanna Penttilä on paljon mielenkiintoisempi. 

Vierailija
2/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos turhista julkkiksista puhutaan, niin Veitola on numero ykkönen. Ei taida olla eläessään sanonut mitään älykästä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Susanna Penttilä on paljon mielenkiintoisempi. 

No kyllä hänkin on mun mielestä ihan turhis, mutta en nyt kyl kysynyt että kuka olis turhempi tms vaan ihan tosta Saarion hehkuttamisesta ja sen oleellisuudesta pohdintaa 

AP

Vierailija
4/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on aiheuttanut pelkkää mielipahaa ja negatiivisuutta. 

Vierailija
5/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa lehtien kirjoitella.

Vierailija
6/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka julkkis ei tässä maassa ole turha?

Vierailija
7/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat julkkikset on usein turhimpia. Enemmän mua kyrsii nämä jotka alkaa poliittisiksi kannanottajiksi viimeisimpinä ns. oikeistoinfluensserit mitä tulee joka tuutista.

Vierailija
8/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lehdistö kirjoittaa siitä mistä se saa klikkejä ja lukijoita. Toimittajat kyttäävät julkkisten ja ei julkkisten somea ja sitten sieltä tekevät juttuja. Helppoo hommaa täytyy sannoa. Ihmiset luulee että nämä julkkikset itse ilmoittelevat jutuista mutta oikeasti ne lukee somea. Itse joskus aivan ihmettelee miten toimittaja on saanut väännettyä jutut negatiiviseksi vaikka itse luin ihan äsken saman jutun positiivisena. Mutta negatiivisuus tuo enemmän lukijoita.

Vierailija
9/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutama kuva muutamassa lehdessä vielä tee julkkikseksi, ja Jari on tehnyt jotain toisin kuin moni julkkis, joka on julkisuudessa vain jonkun tubettamisen tai tosi-TV sarjan takia, eli ovat halunneet julkkikseksi vain julkisuuden vuoksi. 

Jari Saario tiedetään soutajaksi, Linda Lampenius tiedetään ensisijaisesti viulistiksi. Mitä Niko Saarinen on tehnyt?

Vierailija
10/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä Niko Saarinen on tehnyt? Ei mitään ja silti hänen nimeään täytyy tunkea lehtien sivuille.

Vierailija
11/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan vastannut ei ole vastannut alkuperäiseen kysymykseen. 

Minun vastaukseni on, että et ole aloittaja ainoa.  Minun mielestäni tämä soutaja on todellakin sarjassa turha julkkis 

Vierailija
12/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lehdistö kirjoittaa siitä mistä se saa klikkejä ja lukijoita. Toimittajat kyttäävät julkkisten ja ei julkkisten somea ja sitten sieltä tekevät juttuja. Helppoo hommaa täytyy sannoa. Ihmiset luulee että nämä julkkikset itse ilmoittelevat jutuista mutta oikeasti ne lukee somea. Itse joskus aivan ihmettelee miten toimittaja on saanut väännettyä jutut negatiiviseksi vaikka itse luin ihan äsken saman jutun positiivisena. Mutta negatiivisuus tuo enemmän lukijoita.

Eikös tolla ollut aika paljon sponsoreita? Kai ne jo vaatii että pitää olla näkyvyyttä. Muistaakseni IS luki jonkun veneen kyljessä.

Vierailija
13/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä Niko Saarinen on tehnyt? Ei mitään ja silti hänen nimeään täytyy tunkea lehtien sivuille.

Radiojuontaja, oli bb-talossa sähläämässä, tekee somea. Musta on kiva seurata Nikon elämää.

Vierailija
14/14 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakat jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän