Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

36-v. ja silmänympärysjuonteet

Vierailija
08.02.2015 |

Vaikuttaa et muilla ikäisilläni on paljon nuorekkaampi iho. Mitä teen?

Mikä on paras seerumi tai silmänympärysvoide?

Mitä hoitoja kannattaisi ottaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku seerumivinkki antaa vielä? Eli pintakuiva sekaiho, ryppyytyvä silmänympärysseutu.

Saattaa johtua siitäkin osittain et pon tosi ilmeikäs, pidemmän päälle kai aiheuttaa juonteita.

ap

Vierailija
2/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttää päivävoidetta jossa uv suoja heti, ja käytä aurinkolaseja auringossa. Nuku paljon, juo vettä ja illalla retinolipitoinen voide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki retinolipitoisesta yövoiteesta? Nyt käytössä Shiseidon Antiwrinkle resist 24h tms. Sitä meinasin silmänympärrysvoiteena, kun on tässä kuussa Sokoksella S-etuna tarjouksena.

ap

Vierailija
4/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40. Ei ryppyjä. Ruokavalioni on perseestä. Olen 12 vuotta käyttänyt Dermosilin Q 10 silmänympärysvoidetta. Mun äiti myös. 65 vee ja lähes rypytön.

Vierailija
5/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula's Choicella on retinolipitoisia seerumeita, myös 1%, joka vastaa melkein tretinoiinia. Niiistä voi tilata näytteitä. Jos haluat kaupasta ostaa niin Avenen Eluage. 

Vierailija
6/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on sisleya, jota käyttää myös Helena Petäistö.

Vierailija
7/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte noista ikäsuosituksista, kuten tuo Avene Eluage 45+?

ap

Vierailija
8/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jotain öljyä silmänympärysiholle. Esim. kookos-, avocado-, manteli tai ruusunmajaöljy.

Vierailija
9/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista nivea cremea silmänympärysiholle. Ennen meikkiä se on liian rasvaista, mutta illalla kun meikin pesee pois.
Tuloksen huomaa alle viikossa. Silmänympärysiho tarvitsee kosteutta ja sitä nivea antaa.
Itse en käytä niveaa koko kasvoille koska saan herkästi mustapäitä, mutta silmänympärykselle toimii.

Vierailija
10/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo 2-kymppisestä asti silmänympärysvoiteita. Edullisempia ja kalliimpia. Tuntuu ettei mikään auta, tässä tulos!!

ap

Vierailija
11/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että on enemmän geenien ja elämäntapojen yhdistelmä. Rasvat saattaa auttaa hieman, mut noin niinku kokonaisuutena.

Vierailija
12/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:26"]Olen käyttänyt jo 2-kymppisestä asti silmänympärysvoiteita. Edullisempia ja kalliimpia. Tuntuu ettei mikään auta, tässä tulos!!

ap
[/quote]

Joillakin on vain kuivempi iho.
Ihoon vaikuttaa myös elämäntyyli, kuten liikaa aurinkoa, tupakointia, sokeripainotteinen ruoka jne.

Vierailija
13/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon cliniquen nimeen. Olen 36 ja rypytön. Tosin omaan rasvaisen ihon.

Vierailija
16/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen tuotteita oon käyttänyt satunnaisesti.

En tupakoi, ainut noista sanomistanne syistä jousi olla sokeri. Muuten terveelliset elämäntavat, sanotaanko normaalit.

Mulla on sekaiho, taipuvainen rasvaisuuteen. Syön kalaöljykapseleita.

Mitä olisi tehtävissä?
ap

Vierailija
17/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*voisi

Vierailija
18/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes rypytön ja täytän tänä vuonna 40v. En keksi mitään muuta syytä kuin hyvät geenit ja terveellinen ruokavalio (monipuolinen). Syön kyllä sokeriakin kohtuullisesti ja tykkään viinistäkin. Kaikkea kohtuudella. Liikun myös säännöllisesti. Äitinikin on hyvin säilynyt ikäisekseen. T. 4

Vierailija
19/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kiinni ihotyypistä. Kuulas ja ohut iho rypistyy aikaisemmin kuin paksu ja rasvainen. Näin se luonto antaa tasoitusta... Monet nuorena kauniit ja hehkeät rypistyvät varhaisemmin kuin finninaamaaiset kanssasisarensa. Varmuudella ihonsa saa rypistymään nopeasti, kun pudottaa runsaasti painoa keski-iän kynnyksellä. Esimerkkinä Päivi Räsänen.

Vierailija
20/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai...

Omasta mielestä mulla on samea iho, nenän ympärillä mustapäitä, helposti kiiltävä, teininä paljon finnejä ja nykyäänkin huomaa m. 48 h viiveellä, jos oon syönyt suklaata.

Miten saisin kuulaan, tasaisen, terveen ihon?

Ap