Onko mammoilla täällä rintaimplantteja?
Rahat olisi nyt koossa mutta vähän olen alkanut empimään sillä sinne menisi se 5000€ikää jo 42 niin enempää ei raskauksia ja imetyksiä niin olisi hyvä aika ryhdistää rinnat hmmm
Kommentit (31)
Mulla on.
Ei ne oo oikeet rinnat eli suosittelen menemään operaatioon vain, jos tosiaan häiritsevät sun elämää. Kannattaa harkita myös tarkkaan, oletko valmis ottamaan riskin tuntopuutoksista ja uusintaoperaatiosta.
Ei ole.
Sairaalassa kysyivät muutaman kerran että onko implantteja rintojen alueella, kun kävin leikkauksessa. Joo ei ole, on muuten vaan isot tissit.
Ei kannata enää tuossa vaiheessa laittaa mitään implantteja. Jos olet tuohon ikään asti pärjännyt ilman niin kannattaa olla ilman. Sinun uudet tissit olisi alle 10 vuotta kunnossa ja sitten alkaa iho roikkumaan muutenkin ja koko homma menee hukkaan.
Mikäs se nuori tyrkkyjulkkis oli joka kuoli 27 vuotiaana? Otti turhuuttaan silikonit, ja keho hylki kokoaikaa niitä ja hetken päästä sai syövän ja kuoli? Jossain haastattelussa kertoi että ottaisi ne pois mutta ei ole rahaa. Mainitsi että syövän juurisyy olisi nuo implantit, ja keho on hylkinyt niitä koko ajan.
Ikipäivännä en uskaltaisi ottaa mitään vierasta kehooni.
Melko turha investointi mummoiässä
Ei ole eikä tule toivottavasti. Ainut tilanne missä voisin ottaa sellaiset, olisi rinnan poisto, esim syövän takia. Sekään ei olisi helppo päätös. Mutta, jos se nyt on asia minkä todella haluat, niin sitten toki otat ne. Tutki kuitenkin riskit ensin.
Kyllä on, koska rintani on leikattu pois rintasyövän takia. Uusi rinta rakennettiin implanteilla.
Kaveri laittoi 50-vuotiaana, jotta seksielämä piristyisi ja kuulemma piristyi. Treenaa muutenkin ja ottaa välillä botoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Sairaalassa kysyivät muutaman kerran että onko implantteja rintojen alueella, kun kävin leikkauksessa. Joo ei ole, on muuten vaan isot tissit.
Hauskaa 👍
Mistä tietää mitä siellä on kun et edes kertonut missä olet. "Onko täällä"
Ei ole, en haluaisi yhtään isompia ainaskaan, nyt on B kuppi, jotain muuta muokkausta jos rahaa olis voisin harkita, muttei silikoni. Eikös se yksi julkkis Anu ollut jossain rasvansiirto tai muussa jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ne nauroivat sulle. Jokainen halusi tietää, miltä sä kuulostat kun leuhkit jättitisseillä, jotka valuu kainaloon
Minulla on. Rakas mieheni Jorma maksoi ne minulle.
Terv: Penaliisa 56v transnainen
Syövän takia poistettiin kaikki rintarauhaskudos ja laitettiin implantit. Ovat ajoittain kivuliaat ja "palelevat". Usein kylmällä säällä kiedon villahuivin ympärilleni takin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Hauskaa 👍
Mikä oli hauskaa?
Ei ole, päinvastoin olen pienennyttänyt rintani.
Ei ole. Roikkuu kaikilla luomusti.