Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
1341/1389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu meni eipä mitään tekemisellä, istuin kotona mitä välillä ulkona kävelemässä mutta eipä muuta. Nukkuminen sitä sun tätä, välillä ehkä paremmin ja välillä ei, toissa yönä tai sitä edellisenä taisin nähdä painajaista että minulla oli syöpä eli todella kivoja unia, viime yönä taas näin jostain makkarakeitosta unta kun nukkumaan mennessä mietin miten sellainen tehdään ja unessa siitä tuli pelkkää sotkua luonnollisesti.

Yleensä heräilen siinä 8-9 mutta tänään soi klo 7 koska yrittää saada kroppa siihen kun huomenna aikainen lääkäri ja jos töitä yrittäisi tässä mutta tämä aamukokeilu niin meni puoli tuntia ennenkuin pääsi ylös kun oli kuin koomassa olisi ollut. Voi myöskin lääkkeistä johtua kun silloin joskus kauan sitten kun töissä vielä pystyi säännöllisesti käymään niin aamulla heräsi ja tyyliin puoli-unessa tai koomassa käveli keittiöön silmät kiinni syömään eli muutos on se ettei enää jaksa edes nousta ylös, ehkä jos tunnin makoilee siinä niin alkaa heräillä mutta joo. Saa nähdä mitä siitäkin työkokeilusta tulee.

Mutta eipä tuo kelikään piristä kun ulkona maa valkoinen ja kylmä. Tässä vaiheessa pitäisi tulla kevätsateita vetenä, ei lumena ja lämpötilan olla siinä päälle 10 asteen ainakin, jossain 12-14 normaalisti. Olisi ulkonakin mukavempi kävellä kun säätila vastaisi vuodenaikaa. Minä reagoin herkästi joka asiaan eli jos vaikka lunta sataa toukokuussa minulla menee mieli heti alas, herkkä kaikelle mutta tämäkin vain pahentunut tässä vajaan 10 vuoden aikana. Ja se typerä fraasi "se mikä tapa vahvistaa" niin täyttä hölynpölyä, minun kohdallani se vaan heikentää eli hidas kuolema edessä. Nämä kaikki fraasit ovat varmasti jonkun psykopaatin keksimiä. ap

Vierailija
1342/1389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun illuusio särkyy, kaikki on vaan ollut harhaa tai mikään ei ole enää entisensä tai jotain kaukaista muistoa tai luultavasti pelkkää harhaa jota ei ole ollut olemassa. Minua ei ole olemassa, olen vaan vankina jossain omassa ikuisessa hlvetissä josta en pääse koskaan pois.

Näet kaiken mutta se ei ole sitä mitä luulet tai olet luullut olevan, mikään ei ole enää sitä mitä oli vai oliko edes koskaan.

Kokeilemalla vaikka puusta alas selviäisi onko mikään totta vai ikuinen hvlettimylly. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1389 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun herää klo 3 yöllä siihen kun jalka kipeä kun kysta polvessa puhjennut. Tekee tätä kerran vuodessa ja kestää jotain pari viikkoa ja sitten polvi on taas kun ei olisi mitään ongelmia. Mutta nyt ei ole kiva eikä varsinkaan yöllä kun herää kipuun ja sitten särkylääkkeitä naamaan. Eikä siinä sitten tietenkään saa unta vaan jotain 3 tuntia nukkunut ja olo sen mukainen ei hlvetti. Olen ihan varma että tämä universumi vttuilee minulle.

Eihän tässä muuta mutta työt varmaan jossain vaiheessa alkaisi niin tämä ei ainakaan helpota sitä. Kyllä minä yksi vuosi tämän kanssa töissä menin mutta ei se niin herkkua ollut mutta eipä laskuja ja valtiota kiinnosta vaikka pää irtoaisi, tärkeintähän on että maksaa veronsa vaikka olisi uponnut ojaan, veroja tullaan hakeamaan vaikka hlvetistä se on tämän valtion motto.

No jaa muutama tunti tuossa pitäisi vielä jotenkin selvitä ja sitten nukkumaan kun siinä 23-23.30 nukkumassa kun rytmi on tämä enkä minä sitä ala muuttamaan kun kaikki syömiset jne. menee aikataulun mukaan minulla enkä niistä niin poikkea tai pää ja kroppa sekoaa kuten nyt on käynnyt kun ei unta saannut tarpeeksi. Asiaa ei auttanut että nukahti tuossa hetkeksi vähän aikaa sitten huonoon asentoon ja kroppa ei tykännyt.

Vielä ei sentään (varmaan pian sekin koittaa) ihmisiä pakoteta tk-eläkkeeltä töihin väkisisin, heitettäisiin tyyliin 3-vuorotyöhön niin arvatkaa olisinko ekan yön jälkeen jossain seinässä pannukakkuna auton kanssa?

Vähien yöunien jälkeen on kyllä melko nälkä kokoajan. ap

Vierailija
1344/1389 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa lotosta rahaa niin otan vaikka pikavippejä niin paljon kuin pystyn ja sitten hommaan asioita mitä haluan ja vtut välitän muiden mielipiteistä enkä myöskään maksa vippejä takaisin, vedän autolla 200 eurobiittiä kuunnellen kallioon. Siinä loistava lopetus elämälle kun olen ensin ajanut ympäri Suomen mittari pohjassa joka suoran ja mutkat driftaten. That's life. Elämää ei ole jotkut vammaset pienet asiat joista muka saa iloa plaa plaa.

Pitää hommata bemari ja sitten kuunnellaan vaikka tätä ja pedaali pohjassa:

Mieluummin lähden adrenaliini suonissa ja auto vauhdilla ja liekeissä pois kuin odotan jotain prkleen kiikkutuolia tai vanhainkotia, fck that shit!

Rajoitin on minulla pois puheista joten i dont care, jos tämä kerran ainoa elämä elän sen miten haluan enkä niin kuin yhteiskunta määrää!! ap

Vierailija
1345/1389 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas anna julkaista minun pitkää tekstiä enkä ala sitä siivoamaan että mikä siinä oli pielessä, ei saa sanoa mitä mielessä ei hlvetti joten aivan sama kirjoittaako tänne enää mitään. Ja tänne pääsee reilusti pahempaa ja julkaisukelvotonta tekstiä läpi ja minun oli kyllä aika pyhäkoulutekstiä oikeastaan mutta näistä moderoinneista ei ota erkkikään selvää, paskaa mitä paskaa kumminkin. ap

Vierailija
1346/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera siitä että olen työkyvytön ja sairas enkä voi tehdä ja saada samoja asioita kuin terveet kun heillä on työkykyä ja työpaikat eli rahaa. Lisäksi ovat sosiaalisesti kyvykkäitä ja saavat asioita aikaan jolloin on kaverit ja parisuhteet jne. kun taas itse en kykene paljoa mihinkään sosiaalisella puolella, jo pelkkä sukulointi väsyttää, ei väsyttänyt ennen mutta viimeisen kolmen neljän vuoden aikana tilanne vain pahentunut.

Olen katkera koko elämälle miten se on minun kohdallani mennyt, viimeiset 16 vuotta ainakin mennyt hukkaan ja sinä aikana kaikki vain pahentunut.

Tulisi ede pari miljoona niin saisi varmaan jotain aikaan tosin onko sekin myöhäistä kun ei enää meinaa nauttia mistään tai jos jostain yrittää nauttia mistä pitänyt ahdistuu koska prlkeleen elämä kuseee mminnuin päälle!!

Eikä kiinnosta saada parisuhde tyyliin vasta 20 vuoden päästä, hyi hlvetti!! Nyt tai ei koskaan jos meinaa elämästä nauttia, 50 jälkeen on yhtä kuin kuoleman porteilla.

Vihaan kaikkea tässä maailmassa ja olen katkera kaikelle, toivoo että koko psaka pallo rähjähtää tomuksi! ap

Vierailija
1347/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minhän kirjotian tänne mitä haluan pska modenroitnti!!! MEnkää järveen ja jääkää sinne!! ap

Vierailija
1348/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoma politiikka pska ja stnan putler pska ja stanan pska kiina, kaikki nämä pitäisi laittaa tomuksi!!! ap

Vierailija
1349/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokperkrisrantaruotsilaiset saa hypätä puusta alas!! ap

Vierailija
1350/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa hypätä puusta alas!!! ap

Vierailija
1351/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ VIHAAN ITSENÄNI JA TÄTÄ MAAILMAA!!! AP

Vierailija
1352/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka pitäisi mennä nukkumaan??? Koko nukkuminen yliarvostteua pskaaa kun siinä ei edes virkisty ja näkee vain painajaiisia eikä mikän unimäärä riitä!!! Koko elämä on pelkkä harhainen pskakuvitelma!!! ap

Vierailija
1353/1389 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle maailmalle olisi parasta jos kaikki ihmiset katoasisi tuosta vaan ettei tänne jää mitään ja kaikki ihmisten tekeleet myös katoaa, minä en saisi omistaa mitään koska päästöt mutta pska rssät saa pommittaa maailman tappiin asti ja kinukit myrkytttää koko aasian, vttu tuossa ei ole mitään järkeä.

MINÄ EN TAJUA!!! Tosin tässä ei mitään uutta!!!!

Vttu että tämä maailma on yksi pskaläjä!!! ap

Vierailija
1354/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää talikko minun naamasta läpi ja hakatkaa minut vatsasta maahan kiinni heinäseipäillä!!!

Kuolema minulle!!! Tämä on kärsimystä koko elämä!!!!! ap

Vierailija
1355/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletko ulkoillut ja käynyt siellä psyk. sairaanhoitajalla? Onko lääkitys kunnossa? Ikävää, että voit nyt erityisen huonosti. Onko kevät yleensä ollut masentavaa aikaa? Pitäisi alkaa taas rukoilla puolestasi. Olet ilmeisesti käynyt myös sukulaisia katsomassa. Oliko ne tapaamiset ok? Toivottavasti saat paremmin nukuttua.

Et ehkä usko, mutta olen kokenut, että Jumala on tynnyttänyt monta pelkoa. Taivas on totta.

Hyvää yötä. 😴

Vierailija
1356/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pitää työntää montun pohjalle sen jälkeen kun minut on täytetty lyijyllä! Ja jättää sinne mätänemään!!! Minulle ei suoriteta mitään hautajaisia tai muuta pskaa toimitusta!! Tuliko selväksi!!??

Osuisi nyt edes liitopommi tähän minun taloon kun olen paikalla, lähtisi ainakin kunnolla!!!!

HEIPÄ HEI OLEN SEKOPÄÄ!!!! ap

Vierailija
1357/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä oireet johtuvat uudesta lääkkeestäsi? Helpompia päiviäkin on ollut. Oletko käynyt luonnossa?

Vierailija
1358/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, oletko ulkoillut ja käynyt siellä psyk. sairaanhoitajalla? Onko lääkitys kunnossa? Ikävää, että voit nyt erityisen huonosti. Onko kevät yleensä ollut masentavaa aikaa? Pitäisi alkaa taas rukoilla puolestasi. Olet ilmeisesti käynyt myös sukulaisia katsomassa. Oliko ne tapaamiset ok? Toivottavasti saat paremmin nukuttua.

Et ehkä usko, mutta olen kokenut, että Jumala on tynnyttänyt monta pelkoa. Taivas on totta.

Hyvää yötä. 😴

Olen ulkoilllut. Olen käynnyt hoitajalla mutta kerran kuussa ei auta mitään. Lääkitys vaihettu ja auttaa ahdistukseen tietyllä tavalla mutta ei auta siihen että pää hajoaa. Tässä on kaikki vuodenajat yhtä samaa kakkaa vuodesta toiseen, mikään ei tunnu miltään paitsi kaikki entinen muistuu mieleen niin itkee ja haluua vain kuolla. Kävin katsomassa, oli ok. Nukkumisesta en tiedä, välillä näkee painajaisia ja päivän ahdistukset siirtyy uniin.

En usko jumalaan tai mihinkään yleisiin versioihin tai oikeastaan mihinkään. Totta tai ei, en usko mutta jos on eikä siellä saa tehdä mitä haluaa ja saada mitä haluaa hajotan koko paikan palasiksi. Hyvää yötä. ap

Vierailija
1359/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä oireet johtuvat uudesta lääkkeestäsi? Helpompia päiviäkin on ollut. Oletko käynyt luonnossa?

En tiedä, minusta se entinen ei enää toiminut ollenkaan mutta tämä toimii jotenkin eli "hieman" vähentää ahdistusta mutta muutama prosentti sinne tänne jos 100% ahdistunut niin ei paljoa auta. Mikään lääke ei tässä tilanteessa auta kun elämä vaan menee ohi tai meni jo ohi yli 15 vuotta sitten.

Luonnossa käynnyt mutta ei auta mitään. ap

Vierailija
1360/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti ollut liian kauan yksin siellä. Lääkitys ei taida olla kohdallaan. Soita Kriisipuhelimeen, numero on se 09 2525 0111.