Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
1361/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti ollut liian kauan yksin siellä. Lääkitys ei taida olla kohdallaan. Soita Kriisipuhelimeen, numero on se 09 2525 0111.

Ei ole kissaa tai kissoja enää seurana, uusia varmaan edes saa kun varmasti ristikuulustellaan lasketko ulos niitä ja kyllä mutta vain kun olen kotona, en osaa valehdella vai pitäisikö tosin en osaa kun minulle valehdeltu niin ei osaa kuin vähän kiertää jonkin asian.

Mikään muu lääkitys ei toimisi koska kokeiltu on sitä ja tätä mutta ainoa mitä tekivät oli kauheat sivuoireet jotka aiheutti vaan lisää ahdistusta.

Kriisipuhelimeen olen soittanut tänä vuonna niin monta kertaa että puhutaan kymmenistä kerroista. Nyt on varattu ja alkaa väsyttää niin aivot ei jaksa puhua. ap

Vierailija
1362/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin helppoa ole muillakaan. Jotkut saavat synnistä lyhytaikaista nautintoa ja luulevat olevansa onnellisia.

Oletko ollut koskaan psyk. osastolla? Ajattelin, että jos nyt on semmoinen hetki, ettet pärjää hyvin yksin.

Taivas on ihana paikka. Siellä voi tehdä vaikka mitä. Ei ole tylsää. Sinne pääsee, kun pyytää syntejä anteeksi Jeesukselta ja pyytää Häntä sydämeen asumaan. Mutta pitää ensin jaksaa elää jotenkin ne päivät, jotka annetaan.

"Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua". Psalmi 50:15.

Jos sinulla on kova hätä, huuda Jeesusta avuksi!

Olen kyllä sitä mieltä, että tarvitset muutakin apua. Ota yhteys lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1389 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan nukkumaan. Hyvää yötä.

Vierailija
1364/1389 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää ok ja nyt sitten taas olo paska et tekisi mieli mennä giljotiiniin. Ja siihen että mene lääkäriin niin mt-lääkäri vasta kuukauden päästä aika ja sitten tk-lääkärinkin piti olla yhteydessä tässä loppuviikolla mutta kiire tai mikä mutta ei sieltäkään mitään kuulunut. Mutta leikataan vaan terveydenhoidosta, antakoot sitten vaan lainaan 9mm glock niin ei tarvitse minuun enää aikaa kuluttaa.

Vihaan itseäni ja tätä maailmaa tai ihmisiä jotka pilaa sen, tietysti minulla om ihanne maailma mikä muille varmasti ei käy mutta ei kiinnosta, minulla joko on kaikki mitä haluan tai mieluummin mätänen ojaan. ap

Vierailija
1365/1389 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kirjoitit, että pari päivää meni ok. Mitä silloin teit ja ajattelit eri tavalla? Uskotko rukouksen voimaan, että kun ihmiset rukoilevat puolestasi, silloin helpottaa?

Kun on vaikeaa, voisitko ajatella lukevasi rohkaisevia viestejä, joita tässäkin ketjussa on lukuisia? Jos sinulla on tietokone, voit ottaa kännykällä kuvan joistakin tsemppiviesteistä ja lukea niitä usein tai sitten voit vain selata ketjua ja lukea viestejä.

Olisi myös tärkeää käydä välillä jossain, missä on ihmisiä, ettet ole liikaa yksin.

Toivottavasti päiväsi on ok.

Vierailija
1366/1389 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kirjoitit, että pari päivää meni ok. Mitä silloin teit ja ajattelit eri tavalla? Uskotko rukouksen voimaan, että kun ihmiset rukoilevat puolestasi, silloin helpottaa?

Kun on vaikeaa, voisitko ajatella lukevasi rohkaisevia viestejä, joita tässäkin ketjussa on lukuisia? Jos sinulla on tietokone, voit ottaa kännykällä kuvan joistakin tsemppiviesteistä ja lukea niitä usein tai sitten voit vain selata ketjua ja lukea viestejä.

Olisi myös tärkeää käydä välillä jossain, missä on ihmisiä, ettet ole liikaa yksin.

Toivottavasti päiväsi on ok.

Olin töissä, sitten kun ei tekemistä tai vähän niin taas huonompi olo. Työ ei auta muutakuin siinä että se vie ajatukset hetkeksi pois siitä pyörremyrskystä, vähän kuin menisi hetkeksi vaikka jupiterin kiertoradalle mutta kun ei tekemistä palaa takaisin sinne kaaokseen eli kyseessä on vain hetkellinen helpotus kun ne ongelmat kumminkin on edelleen olemassa. Ja työtäkään ei voi jatkuvasti tehdä kun voi tehdä vain yhtä tai paria hommaa ilman että töissäkin ahdistaisi, minulle sopii vain muutama homma ja omalla aikataululla.

Rukoilu ei ole minun juttuni enkä ajattele siitä juuta tai jaata jos toiset rukoilee jne.

Yleensä tsemppiviesteistä tulee paha olo tai ne ei vaikuta mitään, tällaiset reaktiot niistä tulee jotenkin eli tyyliin ajatus minulla on heti että "en ansaitse mitään tsemppejä jne."

Parasta tai jokin apu voisi olla että voittaisi vaikka lotossa reilun summan, no vaikka päävoitto kun remonttia pitäisi tehdä ym. sen tarkemmin selittämättä mutta kumminkin tämä mahdollistaisi minulle suurelta osin sen että minulla olisi päivisin mielekästä tekemistä ja nimenomaan sellaista mitä haluan, kaikki muu mikä ei kelpaa ei toimi vaan pitää olla mitä itse haluan.

Se tuntuisi toimivan että on tekemistä, tämä työ nyt toimii hetken mutta ei pitkään ennenkuin sekin alkaa ottaa päähän joten tarvitsee olla omaa tekemistä.

Saikohan tästä mitään selvää, pitää siivota tänään, kohta aloittaa. Tylsää hommaa. ap

Vierailija
1367/1389 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä, että olit töissä. En tiedä, oletko ajatellut, ettei kellään ihmisellä ole lopulta muuta toivoa tässä maailmassa kuin se, mitä Jumalalla on tarjottavana. Vaikka voittaisit lotossa, se tuskin tekisi sinua sen onnellisemmaksi. Jostain syystä maailman rikkaimmat ihmiset ovat hyvin usein myös onnettomia. Kaikilla ihmisillä on myös omat ongelmansa, kukaan ei selviä ilman vaikeuksia kuin ohikiitävän lyhyitä hetkiä. Eipä tässä nyt muuta, kiva että on edes vähän aikaa ok.

Vierailija
1368/1389 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on hyvä, että olit töissä. En tiedä, oletko ajatellut, ettei kellään ihmisellä ole lopulta muuta toivoa tässä maailmassa kuin se, mitä Jumalalla on tarjottavana. Vaikka voittaisit lotossa, se tuskin tekisi sinua sen onnellisemmaksi. Jostain syystä maailman rikkaimmat ihmiset ovat hyvin usein myös onnettomia. Kaikilla ihmisillä on myös omat ongelmansa, kukaan ei selviä ilman vaikeuksia kuin ohikiitävän lyhyitä hetkiä. Eipä tässä nyt muuta, kiva että on edes vähän aikaa ok.

Sori mutta en ole oikein uskonnosta kiinnostunut. No vaikka sanotaan että "raha ei tuo onnea" niin kyllä se mielestäni vähentää stressiä, kukapa täällä ei olisi jatkuvasti ahdistunut mistä rahaa tähän ja tähän kun kaikki kallista ja palkka tai tuet on mitä on. Ja suurimmalla osalla tuskin on mikään Lamborghini heti ostoslistalla jos voittaa lotossa, ennemmin todetaan että "maksetaan asuntolaina pois" jne. Ja vaikka sanoisivat että autokaupoille niin kyllä nekin järjen rajoissa pysyy, toki jos rahaa niin ostaa mielekkään auton mutta ei se Ferrari ole.

Olisi minulla rahalle käyttöä kun pitäisi kaikkea mahdollista remontoida ja hankkia mitä sen enempää tässä jaksa avata mutta hankinnatkin ihan tarpeellisia ja sitten jos hankkii jotain mikä kiinnostaa niin mitä vikaa siinä olisi?

Niin kaikilla on vaikeuksia, toisilla enemmän, toisilla vähemmän ja toisilla aivan liikaa jatkuvasti. Mutta tuosta uskonnosta sen verran että kun mitään 100% todisteita että olisi taivas minne pääsee ja jossa sitten saa tehdä sitä ja tätä mistä tässä maailmassa jäi paitsi niin maailmanloppuun asti niin hyvin vaikea uskoa tuohon. Jos joku haluaa uskoa se on hänen asiansa mutta pelkkä "se on totta kunhan uskot" ei oikein toimi. Sitten kun näitä uskontoja on useita niin miten tämä on oikea ja toinen väärä, sitä nyt ei koskaan voi selittää ilman konkreettisia todisteita. Mutta ei enempää tästä.

Siivottua tuli mutta nyt sitten loppupäivä taas en tiedä. Kävelylle ei viitsi mennä kun niin kuivaa että tiet pöllyää et kävisi hengityksen päälle. Mutta joo, sauna ainakin. ap

Vierailija
1369/1389 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa, yksinkertainen kuvaus olotilasta. Ei mulla muuta. ap

Vierailija
1370/1389 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumaa tähän aikaan vuodesta ja kesällekin nämä ovat minusta MAKSIMI mitä saa olla, tätä lämpimämpää tai kuumempaa ei tai minulla räjähtää pää. YRITÄ TEHDÄ TÖITÄ KUN AURINKO PAAHTAA JA LÄMPÖTILA 22 JA YLI!!!

Lisäksi mistään meinaa löytää tai en osaa etsiä niin vaaleita ohkaisia huppareita mitkä olisi loistavia minun hommissani, aina pelkkiä paksuja ja tummia missä tulee todella kuuma. Valkoisia t-paitoja kyllä löytää mutta kun huppari yhtä ohkonen ja vaalean värinen niin pärjää näillä keleillä.

Ja kuinkahan monta litraa nestettä päivän 4-5 tunnin aikana sitä pitää juoda ja syödä ettei ala pökertyä, vaikka olisi litratolkulla vettä ja suoloja tuntuu että aurinko saa minut sekavaksi ja vasta nyt tässä 9 aikaan illalla alkaa olla toipunut töistä, kiva kun pääsee kotia niin ei voi tehdä muuta kuin istua tai maata kun ei ole virtaa. Tee töitä ja makaa sen jälkeen, ei mitään järkeä. On vaan ainut työ missä pärjään ja jota osaan ja jossa ei vaadita supermegahyper-taitoja mitä nyky-työelämä on täynnä.

Ja kun ei muista enää mitään.

Ja jos täällä päin ei sada kunnolla niin siitäkin menee hermot!! Täällä on niin kuivaa ja pöllyää tiet ja pellot niin että piha ihan pölyssä ja ei voi ulkona hengittääkkään. VETTÄ KOKO MAAHAN KUNNOLLA TULIKO SELVÄKSI!!! ap

Vierailija
1371/1389 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko vaihdellut mielialan suhteen epämiellyttävästä todella ahdistuneeseen ja raivostuneseen eli tyyliin ahdistanut joko vähän tai mennyt täysin yli eli tavarat ja huonekalut lennelleet sinne tänne. Töissä nyt jotenkin pärjää mutta aamulla ei meinaa päästä ylös ja yöt on hirveitä eli joko nukkuu huonosti tai todella huonosti.

Kävin kävelemässä, loppuilta menee animea katsellessa, on edes jotain mikä pitää järjissään. Tosin sekin nostaa pintaan traumoja kun siinä on ysärimusaa ja autoja niin, en tiedä, eilenkin kuuntelin yhden eurobeat biisin niin sain jonkinlaisen itku/trauma-kohtauksen kun muistu kaikkea mieleen niin alkoi vaan paiskoa ovia ja heitellä tavaroita. Minä haluan ajassa taaksepäin ja kauas, en halua eteenpäin kun ei siellä odota mitään hyvää kumminkaan.

Minä olen paska, täysi nolla. Haluan vain takaisin menneeseen, tässä hetkessä ja tulevaisuudessa ei ole mitään hyvää.

Saisi nuo tietyt biisit sarjasta levylle ja sitten autoon soimaan ja ajamaan niin kovaa kun sillä pääsee ja lopuksi valita biisi jonka kanssa lähden pois eli kova vauhti ja lopuksi vain palava romukasa jäljellä. Mieluummin lähtee niin kuin jossain hlvetin vanhainkodissa tai muuten vanhuksena, siinä ei ole mitään kivaa. Ihan sama olen paska. ap

Vierailija
1372/1389 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, ei vaan jaksaisi aamulla herätä töihin, töissä muuten menee ok mitä vähän kroppa valittaa ja kuuma tosin nyt tulee viileämpiä kelejä mutta silti tekisi mieli vaan nukkua. Viikonloppu ei riitä lataantumiseen kun ollut väsynyt jo useamman vuoden, vaikka nukkuisi 8 tai 9 tuntia ei auta jos stressaa niin että unet kärsii siitä.

Vttu haluaisi olla normaali ja terve jotta pystyisi käymään normaalisti töissä että olisi rahaa, ei tämä tk-eläkeläisenä olo ole missään muodossa kivaa, en koskaan tule hyväksymään ettei minulla ole rahaa samallalailla kuin muilla, joko minulle sama tai saatte 9mm päähäni.

Ihan sama mitä joku sanoo että "vähällä tulee toimeen jne" Paskaa sanon minä, en minä Ferraria tarvi tai joka vuosi ulkomaille lentää lomailee kun ei ulkomaille meno kiinnosta edes niin eikä lentäminen. Ainut tosin mikä kiinnostaisi olisi käydä Saksassa autobahnilla ajamassa täysillä ennenkuin sekin kielletään kun viherrikolliset kieltää kaiken hauskan.

Ilmeisesti siellä on jääkiekkoa, ei kiinnosta, loppunut siihen kiinnostus, kiinnostaa muut asiat.

Talo on tyhjä kun ei ole kissaa tai kissoja.

Pitäisi löytää joku sopiva takavetoinen auto, vaihtoehtoa ei paljoa ole ja sitten kun ei saisi liikaa maksaa mitä nyt palkkaa tulee mitähän sillä saisi. Ja sitten kaikki verot, vakuutukset ym. paska päälle. Täällä kaikki on kallista, jopa kuolema, ihan varmasti pitää maksaa joku vero kun kuolee koska Suomesta ei lähdetä ilman että maksaa jossain muodossa jotain oli sitten muutto tai kuolema, täällä osataan verottaa ja laskuttaa. ap

Vierailija
1373/1389 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan tämän ketjun koska en näe sen olemassaololle enää mitään järkeä, samoin oma olemassaolo on täysin järjetöntä. Eipä tätä kukaan lue eikä väliä tosin miksi tänne kirjoittaa sitten? En tiedä mutta missään ei ole järkeä. "Ole oma itsesi" plaa plaa joo mitä minun oma itseni sitten on? No katselen joko anime tai star warsia tai luen kyseistä kirjallisuutta, pelaisin jos tietokone olisi uusi, ajelisin ympäri Suomea jos olisi varaa.

Minä en kelpaa omana itsenäni vaan pitää esittää muuta että kelpaa eikä sekään riitä. Kavereita en saa enkä takuulla tyttöystävää.

Minä teen mitä haluan enkä tee kompromisseja.

Mistä saa rahaa ilman että käy töissä koska pää ei kestä sitä hommaa, joka arkiaamu tuntuu kuin kroppa räjähtäisi ahdistuksesta ja saisi sydärin.

Kai minulla on joku ketjualoitus viime vuosikymmenen lopulta, pitää kaivaa ne esiin en vain muista niiden nimiä, miten täälläkin ollut jo niin kauan??? Olisi muutakin järkevää tekemistä kai en tiedä.

Olen vain niin vammanen paska. Mutta joo viimeisestä sanat tähän ketjuun. ap

Vierailija
1374/1389 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap? T. R

Vierailija
1375/1389 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule AP kertomaan kuulumisia.

Vierailija
1376/1389 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Haluan itsekin kuolla pois. Ei tällaisella p*skalla ole mitään virkaa täällä.

Vierailija
1377/1389 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on vain todellisen, ikuisen elämän varjo. Toivon voimia kaikille sinnitteleville. Tartutaan kiinni Jeesukseen.

Vierailija
1378/1389 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

t. R

Vierailija
1379/1389 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt moni asia pieleen,omasta tyhmyydestä ja muutenkin. Joo laahustan päivästä toiseen,ei ole tullut mitään saavutettua eikä ole päämääriä. Pois joutaisi.

Vierailija
1380/1389 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu ap?

t. R

Ai tämä ketju on vielä olemassa. No ei tässä yhtään sen parempaa, huonompaa vaan. Nykyään ahdistuneisuus on paljon pahempaa mitä vuosi sitten vaikka ehkä hetken aikaa tuossa viime vuoden jälkimmäisellä puoliskolla pikkasen parempi mutta loppuvuodesta niin meni vielä pahemmaksi kun tuli kaikenlaista. Tänä vuonna tapahtunut sitä ja tätä mikä pahentanut ahdistusta kanssa.

Nyt on aika väsynyt, kävin eilen kokkoa katsomassa mutta vaikka siinä jotain puolituttuja oli ja jotain jutteli niin nosti vaan pahan olon pintaan alkuyöstä kun menin nukkumaan ja aamulla heräsi.

Tehnyt välillä tässä eläkkeellä samoja hommia mitä varmaan kertonut tässä ketjussa, on niin pitkä ettei kyllä muista enää mitä tähän on kirjoittanut.

Mieluiten palaisi vaikka tuohon aloitusviestin aikaiseen aikaan kun vaikka silloin meni huonosti niin kyllä siitä on vaan huonompaan suuntaan menty. Joka päivä yrittää elää mutta ei tämä tunnu kivalta kun se ei oikein tunnu miltään tai tulee jotain tunnetiloja mutta ne häipyy nopeasti ja siitä tulee vaan surullinen olo mutta ei oikein osaa itkeäkään enää et elämä tuntuu vaan taistelulta eikä siitä nauti jolloin tämä ainoa elämä menee ihan hukkaan.

Mielellään olisi kirjoittanut positiivisemman kuulumisen tähän. ap